Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Myka schreef:Fijn!
Ik ben momenteel zes weken aan het sporten (fitness), minimaal drie keer per week, een combinatie van cardio en kracht.
Wat ik eet hou ik bij in myfitnesspal. Volgens de supersonische weegschaal zou ik ongeveer 2100-2200 kcal moet eten om gelijk te blijven. Nu zit ik meestal tussen de 1800-2000. Ik probeer sowieso meer (eiwitten) te eten op dagen dat ik sport. Alleen, nu ben ik in die zes weken nog niks afgevallen, en lijk ik zelfs juist iets in vet aangekomen te zijn, terwijl ik verzadigde vetten vermijd. Hoe kan dit? Moet ik dan misschien toch meer eten? Of op andere dingen letten dan eiwitten en vet?
Ik merk echt dat ik er nog maar weinig kennis van heb en het moeilijk vind!
Yvankaxx schreef:Als ik dit zo zie denk ik eerder dat je te weinig eet, dat je te weinig voedingsstoffen binnenkrijgt waardoor je lichaam het vet nu op gaat slaan als reserve.
Roosch schreef:Er zijn een aantal erg fijne aanbiedingen bij AH op dit moment.
- proteïne pannenkoeken 1+1 gratis
Hiervan gejat maar de simpele versie genomen
https://www.instagram.com/p/CxZ7eXCN7i9 ... MzNjRlOQ==
- Hipro proteïne pudding
- Zuivelhoeve proteine yoghurt
- wil je eens snacken? Ik neem wel eens Nibbits. Lichte chips dus relatief weinig kcal. Dus af en toe prima in te passen.
Swifter schreef:Oh, moet ik eens kijken bij de AH. Moet zeggen dat ik de proteine pudding van de lidl ook wel erg lekker vind en goed te doen qua prijs. Wel enkel de chocola, de vanille is mijn ding niet.
Musli: Die ga ik ook eens zoeken!
Vandaag weegdag en de +2 is helemaal weggesmolten en was een -0,5 geworden Totaal momenteel is -3,9. Gisteren nog naar de zumba geweest en ik voel het.
MuSLi schreef:Swifter schreef:Oh, moet ik eens kijken bij de AH. Moet zeggen dat ik de proteine pudding van de lidl ook wel erg lekker vind en goed te doen qua prijs. Wel enkel de chocola, de vanille is mijn ding niet.
Musli: Die ga ik ook eens zoeken!
Vandaag weegdag en de +2 is helemaal weggesmolten en was een -0,5 geworden Totaal momenteel is -3,9. Gisteren nog naar de zumba geweest en ik voel het.
Lekker bezig hoor!
De Skyr van Lidl vind ik ook erg lekkerDie knijpkwark van AH perzik/passievrucht is ook een fijn tussendoortje, of de mangoversie van Melkunie (die aardbei zal ook vast prima zijn, maar die heb ik nog niet geproeft)..
Aight schreef:de knijp skyr van de lidl is ook fijn! Aardbei smaakt in ieder geval goed en voor 55 kcal toch snel 9,1 gram eiwit naar binnen. Ik eet die vaak in de auto
Ook aanrader: de stoommaaltijden (deze was van de jumbo), die zijn best laag in kcal (400-500) kcal afhnakelijk van welke je kiest en heb deze in de airfryer gegooid. En weer 25 gram eiwit voor een maaltijd waarbij je alleen maar hoeft te plingen
[ [url=m/rRXPAd.jpg]Afbeelding[/url] ]
Hier had ik al een deel opgegeten