Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
maar wel suuuper lekker gegeten. Morgen weer gewoon normaal.
Ik verschoot er wel van hoeveel minder ik al kon eten. Zat met de friet alleen echt al vol, terwijl er anders rustig nog wat stukken vlees mee binnen gaan. Heb het niet afgewogen maar het was een heel kleine hoeveelheid dus verwacht niet te veel schade
Vanmorgen even op de weegschaal gaan staan (zou het eigenlijk pas maandag doen) en ondanks een week lang in een tekort van ruim 1000 kcal geen gram eraf, letterlijk. Hoop dat het een bug is in mijn weegschaal of dat ik gewoon even veel vocht vasthoud en dat het maandag wel gewoon goed gaat. Voor nu iig even mijn lijstje voor vandaag:
iedereen op gewicht blijvend..
Net zoals dat je door de volle maan slecht kan slapen, ook nog nooit wat van gemerkt!
Vind het (op de ovenhapjes na) eigenlijk een super net lijstje!
Ik ga het morgen weer eten.
Ik ben overigens ook ongesteld dus ik vermijd de weegschaal even als de pest.
Emmaa_ schreef:Ik slaap wel heel slecht tijdens volle maan. Ben altijd veel wakker. En ik geloof sowieso dat de maan heel veel invloed heeft op ons persoonlijk dus vocht vasthouden ookIk ben overigens ook ongesteld dus ik vermijd de weegschaal even als de pest.

(Heb een lesvrije periode op school, dus kan eindelijk lekker naar de sportschool).