Welkom SteffiiY en Jettie
Melati_vS, mooie look..alleen de lipstick vind ik niet zo..ben niet zo van glans, als die mat was geweest had ik hem leuker gevonden denk ik. (persoonlijke smaak, bedoel het niet negatief)
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Melati_vS schreef:Dank jullie wel!
Lovemaylo, ik snap wat je bedoeld! Ik ben normaal ook van de matte lipsticks maar deze vond ik ergens onderin en vond hem wel leuk voor vandaag
velvetblack schreef:Melati_vS schreef:Dank jullie wel!
Lovemaylo, ik snap wat je bedoeld! Ik ben normaal ook van de matte lipsticks maar deze vond ik ergens onderin en vond hem wel leuk voor vandaag
Prachtige ooglook, mooi geblend en heel mooi op je vorm gelet/benadrukt. Dat is knap!
Ik vind glans juist een goede keuze. De ogen zijn al best bold en donker. Dan frist een glans op de lippen het geheel weer op. Ik ben blij dat er weer wat meer glans terug komt qua lippen. Alleen maar matte is zo saai
Welkom dames!! Leuk dat jullie mee gaan doen
Lis_Ol schreef:ik ga me ook is melden.
Toevallig net met een collega afgesproken dat we binnenkort een make-up workshop gaan doen.
Wil graag de smokey-eyes leren.
Mondy schreef:[ [url=m/j87Kho.jpg]Afbeelding[/url] ]
velvetblack schreef:Vandaag Dr. M van colorpop opgehaald bij shizzle. Een donkergroene kleur!
Meteen even snel een kneuzige foto gemaakt
[ [url=m/HGB34K.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/sevs71.jpg]Afbeelding[/url] ]
Liselot schreef:Ik heb vandaag weer eens een full face, al valt de oogschaduw bijna allemaal weg
[ [url=m/JX5M0x.jpg]Afbeelding[/url] ]
Joolien schreef:Hier vandaag ofre bel air op, hij is toch wel erg mooi.
[ [url=m/3lQeZU.jpg]Afbeelding[/url] ]
_Friemel schreef:Oké ik ben stront en stront verkouden dus niet op m'n traan ogen en rode neus Letten maar hier smoked almond ff met fullface.
Joolien schreef:Pfff ik ben al een tijdje aan het klooien met mn wenkbrauwen. Heb ze nu wel aardig netjes bijewerkt, maar dat bijtekenen dat eindigt in 1 grote vlekHeb poeder en een goedkope fineliner, maar dat werkt allebei niet zo. Komt ook omdat ik op mn rechter wenkbrauw een litteken heb zitten en die huid pakt amper make-up. Of het krijgt een andere kleur.
Dus op het bijtekenen moet ik dus nog even oefenen
lovemaylo schreef:Ik heb m'n liquids van colourpop geprobeerd...slechte foto's want licht in slecht maar geeft een idee
Viper, vind hem eigenlijk wat te donker en wat paarsig uitvallen
[ Afbeelding ]
Bumble, deze vind ik echt heel mooi, als ik hem overdag op heb zal ik even een betere foto plaatsen
[ Afbeelding ]
_Flower schreef:Hierbij mijn look voor vanavond. Jammer dat het al donker is, slecht licht....
Heb trouwens mijn wenkbrauwen laten waxen. Wat vinden julie ervan?
Joolien schreef:Vanavond voor t eerst falsies. Vind het aardig gelukt. Ben alleen het hele huis door geweest om goed licht te vinden![]()
[ [url=m/Xaay3d.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/MoBPyd.jpg]Afbeelding[/url] ]
lovemaylo schreef:Mijn look van vandaag, bruine ooglook en colourpop bubmble op de lippen (kleur krijg ik niet goed op de foto) geen foundation of iets dergelijks op alleen beetje dagcrème
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
Edit; ik moet een ander oogschaduw palette hebben deze is niet zo goed gepigmenteerd helaas. Ik wil graag budget dus dacht aan W7, zijn de ervaringen daar goed mee?
Isabel_k schreef:Mooi hoor, lovemaylo! Ik vind dat je steeds meer te gebruiken. Top!
Dit is mijn look. Alleen wat foundation, mascara en MAC Pink Plaid op mijn lippen. [ [url=m/Bmd6H4.jpg]Afbeelding[/url] ]
Edit; gelukkig nieuw jaar iedereen!
SteffiiY schreef:Dit was mijn look gisteren, geprobeerd smokey eyes te krijgen maar vond het maar lastig.Nepwimpers is ook nog oefenen en nog eens oefenen
vind het lastig om ze direct achter mn eigen wimpers te krijgen
[ [url=m/JqgVam.jpg]Afbeelding[/url] ]
Jettie schreef:Ik zal me even kort voorstellen: Mariëtte, 23. Nooit echt veel met make-up bezig geweest en alsnog kan ik het op werkdagen meestal niet opbrengen om om 7:15 met meer dan mascara en lippenbalsem de deur uit te gaanmaar ik vind het wel steeds leuker om wat meer te experimenteren als ik de tijd heb, al blijft het vaak wel subtiel, met natuurlijke tinten. Wie weet brengt dit topic daar verandering in!
Melati_vS schreef:Mijn look van vandaag, ik had zin in wat heftigs en aangezien ik de deur niet uit hoefde kon dat prima voor vandaag!
Helaas valt m'n blush heel erg weg op de foto![]()
[ [url=m/FXOcMe.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/EbxrQG.jpg]Afbeelding[/url] ]
Drunksheep schreef:En gisteravond voor oud en nieuw een oudroze look (wat een verrassing jongens haha) gemaakt met extra gouden glitter op mijn bewegend ooglid en nepwimpers (de oude vertrouwde nep Huda's van Aliexpress). Helaas dus al donker en heb geen mooie, kleurechte foto's kunnen maken, maar hierbij nog een impressie:
[ [url=m/9IZdf2.jpg]Afbeelding[/url] ]
(nog zonder highlighter, contour en lipstick)
[ [url=m/1UzZVN.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/jozlF9.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/FP0Cye.jpg]Afbeelding[/url] ]
En een prachtige korrelige selfie om even mijn highlight en contour te showen vlak voor ik ging haha!
velvetblack schreef:Bling, mooie combi dat rood en goud. Ik denk dat pigments het nog meer laten knallen (losse glitter).
Mondy schreef:Vandaag een rustige look gekozen.
Met de CP Magic Wand.
[ [url=m/QoL18C.jpg]Afbeelding[/url] ]
BloemBloem schreef:Ik ga 2017 in met falsies, en ben er wat blij meeJullie hebben mij al verslaafd gemaakt aan matte lipsticks en nu dus ook kwastjes op mn ogen
Aanbrengen gaat overigens wonderbaarlijk goed. Foto is van vanmorgen 0645 uur
[ [url=m/XuKqkM.jpg]Afbeelding[/url] ]
Melati_vS schreef:Hier mijn look van vandaag
[ [url=m/VwCiEq.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/cLVyL3.jpg]Afbeelding[/url] ]