[HK] Make-up topic: deel 6!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

lovemaylo

Re: [HK] Make-up topic: deel 6!

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-17 22:18

Ik ben ook heel benieuwd naar m'n wenkbrauwen straks :)

Welkom SteffiiY en Jettie

Melati_vS, mooie look..alleen de lipstick vind ik niet zo..ben niet zo van glans, als die mat was geweest had ik hem leuker gevonden denk ik. (persoonlijke smaak, bedoel het niet negatief)

marlonFloris

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-17 22:33

Gaaf die donkere ooglook als laatste!

Mlt94

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-17 22:35

Dank jullie wel :o !
Lovemaylo, ik snap wat je bedoeld! Ik ben normaal ook van de matte lipsticks maar deze vond ik ergens onderin en vond hem wel leuk voor vandaag :D

velvetblack

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-17 23:53

Melati_vS schreef:
Lovemaylo, ik snap wat je bedoeld! Ik ben normaal ook van de matte lipsticks maar deze vond ik ergens onderin en vond hem wel leuk voor vandaag :D

Prachtige ooglook, mooi geblend en heel mooi op je vorm gelet/benadrukt. Dat is knap!
Ik vind glans juist een goede keuze. De ogen zijn al best bold en donker. Dan frist een glans op de lippen het geheel weer op. Ik ben blij dat er weer wat meer glans terug komt qua lippen. Alleen maar matte is zo saai :(

Welkom dames!! Leuk dat jullie mee gaan doen

Mlt94

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-17 23:58

velvetblack schreef:
Melati_vS schreef:

Prachtige ooglook, mooi geblend en heel mooi op je vorm gelet/benadrukt. Dat is knap!
Ik vind glans juist een goede keuze. De ogen zijn al best bold en donker. Dan frist een glans op de lippen het geheel weer op. Ik ben blij dat er weer wat meer glans terug komt qua lippen. Alleen maar matte is zo saai :(

Welkom dames!! Leuk dat jullie mee gaan doen

Wat een mooi compliment, dankjewel! :)

Drunksheep

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-17 00:15

Gelukkig nieuwjaar iedereen <3

Lovemaylo, wat staat Bumble je goed zeg!

Ik vind Zoeva redelijk budget (maar niet zo budget als Sleek bijvoorbeeld) en kwalitatief echt top. Of Morphe natuurlijk! Oh en NYX :))

Pink Plaid is echt een mooie nude voor jou Isabel!

Hihi Steffiiy, nog even wat oefenen met nepwimpers inderdaad. Maar oefening baart kunst! En YouTube tutorials kijken, ook al lijkt de handeling makkelijk, er zijn veel handige tips & trucs die ervoor zorgen dat je je wimpers perfect opgeplakt krijgt. Donkere ooglook staat je gaaf trouwens. En donker onder je ogen kan wel, maar dan zou ik het echt op je wimperrand aanbrengen en wat meer 'uitsmudgen' voor een echte smokey look. En dan idd huidskleurig potlood op je waterlijn!

Welkom Jettie, wat heb jij een mooi en vrolijk gezicht :)

Wauw Melati, heeeeel gave ooglook! Zou alleen liever je wenkbrauwhaartjes omhoog geborsteld willen zien, maar da's persoonlijk. Vind het dan net wat strakker en passen bij je uitgebreide make-up. Verder echt supertof!

Ik heb van mijn vriend de Unicorn Brushes set gehad voor kerst, en ben er zo blij mee! Echt zoveel fijne kwasten en ben ook helemaal overgestapt van mijn foundation aanbrengen met een Beautyblender naar foundation aanbrengen met een flat top buffer kwast. En ik heb echt de perfecte contour kwast in die set, wat werkt dat fijn zeg.

Even een fotootje van internet:
Afbeelding

En gisteravond voor oud en nieuw een oudroze look (wat een verrassing jongens haha) gemaakt met extra gouden glitter op mijn bewegend ooglid en nepwimpers (de oude vertrouwde nep Huda's van Aliexpress). Helaas dus al donker en heb geen mooie, kleurechte foto's kunnen maken, maar hierbij nog een impressie:
Afbeelding
(nog zonder highlighter, contour en lipstick)

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
En een prachtige korrelige selfie om even mijn highlight en contour te showen vlak voor ik ging haha!

xU_Blinghx

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-17 00:31

Hele mooie looks komen er voorbij!! Zal later als ik op de laptop zit uitgebreid reageren. Maar voor nu wilde ik mijn NYE look laten zien.

Ik ben gewoon voor goud en rood wet gegaan :')
Afbeelding

Afbeelding

Op mijn lippen uiteindelijk voor CP let's play. Zoals Friemel al eerder had aangegeven een hele mooie rood met glitter <3

velvetblack

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-17 07:49

Drunksheep wat staan nepwimpers jou toch mooi he. Maakt zo'n look nog intenser en maakt je ogen mooi breed door de uitloop. En die piercing is sowieso liefde.

Bling, mooie combi dat rood en goud. Ik denk dat pigments het nog meer laten knallen (losse glitter).

Mondy

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-17 09:58

Nieuwe gezichten zie ik !!
Ook weer mooie looks.
Ben benieuwd hoe je wenkbrouwen gaan zijn lovemaylo
Melatie erg mooie look ,wauw !
Steffii verschrikkelijk he die wimpers :')
DS ..... <3
Bling jammer dat het niet zo goed te zien is op je foto's, maar de kleuren staan je prachtig :j

Vandaag een rustige look gekozen.
Met de CP Magic Wand.
Afbeelding

Isabel_k

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-17 10:08

Mooie lipkleur!

BloemBloem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-17 11:09

Wat een mooie feestdagen looks komen er toch weer voorbij. Echt prachtig! Gelukkig 2017 allemaal.

Ik ga 2017 in met falsies, en ben er wat blij mee <3 Jullie hebben mij al verslaafd gemaakt aan matte lipsticks en nu dus ook kwastjes op mn ogen :+ Aanbrengen gaat overigens wonderbaarlijk goed. Foto is van vanmorgen 0645 uur :=
Afbeelding
Laatst bijgewerkt door BloemBloem op 02-01-17 11:11, in het totaal 1 keer bewerkt

Rena100

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-17 11:10

He ladies, gelukkig nieuwjaar gewenst nog! Afgelopen week totaal geen tijd gehad om mee te lezen, dus heb ook geen 15 pagina's meer gelezen, sorry. Hoop dat jullie allemaal een fijne jaarwisseling hebben gehad, ik zie al wel veel mooie ooglooks voorbij komen. Ik heb het allemaal rustig gehouden dit jaar, was ziek (migraine) en ben erg druk geweest in huis afgelopen week.

DS, jouw ooglooks zijn altijd mooi! En Mondy gave lipkleur. Ik wacht nog op een bestelling van Colourpop, van de Hello Kitty collectie nog een aantal lippies.

Mondy

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-17 11:13

Oh balen rena he die migraine :(:) Hier overdag ook flink last van maar savonds gelukkig wat afgezakt.

Bloem die falsies staan je super :j

BloemBloem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-17 11:14

Thanks Mondy, het zijn de goedkoopste van de KV :+
Ik vind jouw lipkleur op de laatste foto echt heel mooi!
Krijg het niet voor elkaar om een echte mooie nude kleur te vinden :)

Mondy

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-17 11:24

Thx :D Was ook stom toeval hoor.
Friemel heeft eea te koop staan en ik zocht ook al even naar een mooie nude kleur.
Nu is iedereen hier weg van CP en wilde ik dat ook graag eens proberen dus dacht meteen 2 vliegen in 1 klap.
En ik worstel nog steeds om die krengen goed op te krijgen :')

Mlt94

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-17 14:00

Mooie look Mondy :j

Klopt hoor drunksheep! Ik heb helaas hele eigenwijze wenkbrauw haartjes die alle kanten opspringen dus noet eigenlijk nog iets van een wenkbrauw gel hebben om ze vast te zetten.

Hier mijn look van vandaag

Afbeelding

Afbeelding

Jamiefris

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-17 14:10

Gewaagde lipstick maar hij staat je goed!

_Friemel

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-17 15:25

Melati wat een skills!! Prachtige wing ook!

Mondy ik vind hem je heel gaaf staan! Mooi naturel!

DS dikke liefde natuurlijk <3 kan niet wachten tot mijn wimpers binnen zijn :D

Ik ben met m'n haar overgestapt naar een lijn maar ik zag dat ze daar ook Dagcrème van hadden, alleen helaas nergens testers en voor een Dagcrème van 5 euro vind ik dat niet zo erg maar van 30 euro best wel.. maar goed mocht ik er zware uitslag van krijgen oid doen ze wel aan niet goed geld terug dus ik heb het toch gedaan :j Ik heb echt een mega makkelijke huid, wat droge plekjes maar geen schilfers, ik kan prima uit de voeten met een Dagcrème van nivea maar feit is dat er teveel troep inzit er daar wil ik vanaf dus heb ik net deze gehaald:

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Net al even geprobeerd en hij droogt heel raar op maar niet onprettig. Beetje trekkerig/plakkerig maar niet storend.

Ik heb zelden puistjes (alleen als ik menstrueer soms) maar als m'n Dagcrème niet voldoende hydrateert krijg ik wel gesterkorrels en mee-eters. Ben benieuwd *\o/*

Jamiefris

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-17 15:58

Weet iemand toevallig of de Mariah Carey lijn van mac in de douglas in Groningen ligt?

SteffiiY

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-17 15:59

Drunksheep: Wat een prachtige oog-make up heb jij, echt prachtig!

Bloembloem: Je falsies zitten er goed op, en dat om 0645 in de ochtend :=

Melati: Wauw die donkere lipstick kan je echt goed hebben! Mooie look!

Mondy

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-17 16:16

Melati wauwie.... je rockt die kleur :D
Friem ja ben er ook erg blij mee !! Wat ziet dat er apart uit, ben benieuwd in hoeverre je verschil gaat merken.

Suus___

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-17 16:50

Elke wanneer werk je deze week? Zit tot vrijdagochtend in de kempervennen dus zal best n dagje eindhoven worden :D

Prachtige looks weer meiden en melati die lipstick staat je echt top!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-17 18:21

Die lipstick kan je heel goed hebben!

xU_Blinghx

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-17 21:27

Okay ff een bijlees post vanaf 489 :')

Lis_Ol schreef:
ik ga me ook is melden.
Toevallig net met een collega afgesproken dat we binnenkort een make-up workshop gaan doen.
Wil graag de smokey-eyes leren.

Welkom :) Waar ga je die workshop volgen?

Mondy schreef:
[ [url=m/j87Kho.jpg]Afbeelding[/url] ]

Heel gaaf <3 je kunt het heel goed hebben :D

velvetblack schreef:
Vandaag Dr. M van colorpop opgehaald bij shizzle. Een donkergroene kleur!
Meteen even snel een kneuzige foto gemaakt
[ [url=m/HGB34K.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/sevs71.jpg]Afbeelding[/url] ]

Heel gaaf, jij kan ook al zo goed van die 'gekke' kleuren hebben <3 Zo jaloers

Liselot schreef:
Ik heb vandaag weer eens een full face, al valt de oogschaduw bijna allemaal weg
[ [url=m/JX5M0x.jpg]Afbeelding[/url] ]

Hele mooie lipkleur. Ik persoonlijk ben geen fan van hoe je wimpers zijn, iets teveel aan elkaar geplakt.

Joolien schreef:
Hier vandaag ofre bel air op, hij is toch wel erg mooi.
[ [url=m/3lQeZU.jpg]Afbeelding[/url] ]

Ik vind hem vrij weinig voor je doen, heel eerlijk gezegd. Maar als jij hem gaaf vind vooral bliven dragen ;)

_Friemel schreef:
Oké ik ben stront en stront verkouden dus niet op m'n traan ogen en rode neus Letten maar hier smoked almond ff met fullface.

Ik vind hem gaaf staan. Hele mooie nude kleur :)

Joolien schreef:
Pfff ik ben al een tijdje aan het klooien met mn wenkbrauwen. Heb ze nu wel aardig netjes bijewerkt, maar dat bijtekenen dat eindigt in 1 grote vlek :') Heb poeder en een goedkope fineliner, maar dat werkt allebei niet zo. Komt ook omdat ik op mn rechter wenkbrauw een litteken heb zitten en die huid pakt amper make-up. Of het krijgt een andere kleur.
Dus op het bijtekenen moet ik dus nog even oefenen :+

Ik zou eens kijken bij een brow bar als ik jouw was. Kunnen ze het voor je in de goede vorm krijgen en kan jij afkijken hoe zij het doen en dan gewoon lekker thuis iedere keer doen ;)

lovemaylo schreef:
Ik heb m'n liquids van colourpop geprobeerd...slechte foto's want licht in slecht maar geeft een idee

Viper, vind hem eigenlijk wat te donker en wat paarsig uitvallen
[ Afbeelding ]

Bumble, deze vind ik echt heel mooi, als ik hem overdag op heb zal ik even een betere foto plaatsen :)
[ Afbeelding ]

Ik vind beide kleuren je gaaf staan.

_Flower schreef:
Hierbij mijn look voor vanavond. Jammer dat het al donker is, slecht licht....
Heb trouwens mijn wenkbrauwen laten waxen. Wat vinden julie ervan?

Mooie look, denk dat false lashes de look echt zouden afmaken <3

Joolien schreef:
Vanavond voor t eerst falsies. Vind het aardig gelukt. Ben alleen het hele huis door geweest om goed licht te vinden :')
[ [url=m/Xaay3d.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/MoBPyd.jpg]Afbeelding[/url] ]

Het lijkt heel erg alsof je de falsies iets te hoog hebt geplaats, maar kan het niet echt duidelijk zien op de fotos. En bij de eerste foto lijkt het alsof je falsie zweeft aan de binnenkant van je rechteroog. Kan ook aan de foto liggen hoor. :o

lovemaylo schreef:
Mijn look van vandaag, bruine ooglook en colourpop bubmble op de lippen (kleur krijg ik niet goed op de foto) geen foundation of iets dergelijks op alleen beetje dagcrème

[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]

Edit; ik moet een ander oogschaduw palette hebben deze is niet zo goed gepigmenteerd helaas. Ik wil graag budget dus dacht aan W7, zijn de ervaringen daar goed mee?

jammer dat je ooglook zo wegvalt op de foto. Vind Bumble je overigens wel heel mooi staan <3

Goeie budget merken vind ik toch ook wel I heart make-up. Pigment is goed en blijft netjes zitten. Als je voor iets hoger budget gaat kan ik Morphe aanraden (niet de matte palettes). Heb je gelijk ontzettend veel voor een kleine prijs. W7 Kan helaas niet beoordelen.

Isabel_k schreef:
Mooi hoor, lovemaylo! Ik vind dat je steeds meer te gebruiken. Top!

Dit is mijn look. Alleen wat foundation, mascara en MAC Pink Plaid op mijn lippen. [ [url=m/Bmd6H4.jpg]Afbeelding[/url] ]

Edit; gelukkig nieuw jaar iedereen! :))

Oh wat heb je mooie ogen zeg. Pink plaid staat je ook mooi <3

SteffiiY schreef:
Dit was mijn look gisteren, geprobeerd smokey eyes te krijgen maar vond het maar lastig. := Nepwimpers is ook nog oefenen en nog eens oefenen :+
vind het lastig om ze direct achter mn eigen wimpers te krijgen :(
[ [url=m/JqgVam.jpg]Afbeelding[/url] ]

Mooie look maar idd je wimpers zitten wel heel erg hoog :o

Jettie schreef:
Ik zal me even kort voorstellen: Mariëtte, 23. Nooit echt veel met make-up bezig geweest en alsnog kan ik het op werkdagen meestal niet opbrengen om om 7:15 met meer dan mascara en lippenbalsem de deur uit te gaan :P maar ik vind het wel steeds leuker om wat meer te experimenteren als ik de tijd heb, al blijft het vaak wel subtiel, met natuurlijke tinten. Wie weet brengt dit topic daar verandering in!

Welkom

Melati_vS schreef:
Mijn look van vandaag, ik had zin in wat heftigs en aangezien ik de deur niet uit hoefde kon dat prima voor vandaag!
Helaas valt m'n blush heel erg weg op de foto -O-

[ [url=m/FXOcMe.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/EbxrQG.jpg]Afbeelding[/url] ]

Mooie look, zo'n donkere ookglook kun je goed hebben.

Drunksheep schreef:
En gisteravond voor oud en nieuw een oudroze look (wat een verrassing jongens haha) gemaakt met extra gouden glitter op mijn bewegend ooglid en nepwimpers (de oude vertrouwde nep Huda's van Aliexpress). Helaas dus al donker en heb geen mooie, kleurechte foto's kunnen maken, maar hierbij nog een impressie:
[ [url=m/9IZdf2.jpg]Afbeelding[/url] ]
(nog zonder highlighter, contour en lipstick)

[ [url=m/1UzZVN.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/jozlF9.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/FP0Cye.jpg]Afbeelding[/url] ]
En een prachtige korrelige selfie om even mijn highlight en contour te showen vlak voor ik ging haha!

Knapperd <3

velvetblack schreef:
Bling, mooie combi dat rood en goud. Ik denk dat pigments het nog meer laten knallen (losse glitter).

ja dat was nog gaver geweest, helaas niet in huis ;( Binnenkort eens voor gaan kijken.

Mondy schreef:
Vandaag een rustige look gekozen.
Met de CP Magic Wand.
[ [url=m/QoL18C.jpg]Afbeelding[/url] ]

Die lipkleur <3 <3 Liefde

BloemBloem schreef:
Ik ga 2017 in met falsies, en ben er wat blij mee <3 Jullie hebben mij al verslaafd gemaakt aan matte lipsticks en nu dus ook kwastjes op mn ogen :+ Aanbrengen gaat overigens wonderbaarlijk goed. Foto is van vanmorgen 0645 uur :=
[ [url=m/XuKqkM.jpg]Afbeelding[/url] ]

Alles is nog redelijk goed blijven zitten zeg :D Ik denk trouwens bij deze look dat een mooie donkere lipstick echt gaaf zou staan. :o En mooie falsies, alleen lijkt het nu dat je wimper loslaat aan de binnenkant van je linkeroog :o

Melati_vS schreef:
Hier mijn look van vandaag

[ [url=m/VwCiEq.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/cLVyL3.jpg]Afbeelding[/url] ]

<3 <3 Heel mooi <3

velvetblack

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-17 21:36

Jeej nog een wimper addict!! Staat je prachtig. Maakt een look zo mooi af.

Melati, wauw! Wat een super gave look!!! Complimenten

Ik ben er vandaag, woensdag, donderdag, vrijdag en zondag suus! Gezellig :D

Vandaag heb ik Stone lipstick gedragen met Frosting eroverheen (een witte lipstick) en een keer voor wat gekkere wimpers gegaan

Afbeelding
Arrogante kop erbij haha!

En ik stond er vanochtend zo bij langs de snelweg (mijn tank ging minder lang mee dan ik dacht)

Afbeelding