_djoeke_ schreef:Happy budhha is nu nog te krijgen in de rituals outlet.
Vind het alsnog in de outlet prijzig. Wacht nog een een paar maanden en je krijgt het net als dao en tsuru aan 50%
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Ashleytjuhh schreef:Matheno schreef:Ik vind het precies naar potpourri ruiken
jij bent zeker op je hoofd gevallen dat je geur achteruit gegaan iswat vind je wel een lekkere geur?
xPareltje schreef:Jennifer3010 schreef:Ik mis de happy buddha
Ik mis die ook, maar gelukkig een voorraadje ingeslagen.Want de mehr vind ik echt vies.
xPareltje schreef:C_arola schreef:Ik heb precies hetzelfde nadat ik van Alwiene wat heb kunnen ruiken, het is niet mijn geur om eerlijk te zijn.
Heeft iemand een idee wanneer de limited edition te koop gaat zijn? Ben niet een klein tikkie heel erg nieuwsgierig naar die lijn namelijk
Vanaf 4 oktober zou die te koop zijn.
Dallista schreef:Ashleytjuhh schreef:Hoe komt het dat sommige er al dingen van hebben
zijn dat medewerkers of?
LE zat vorig jaar niet in de kalenders, maar dit jaar wel.
Dallista schreef:Zou tijd worden. Dozen met kalenders! Nu nog netjes wachten met openen. Mag ze wel al opzetten van mezelf, dus dat gebeurt nog wel een keertje vandaag.
Spoiler:
[ [url=m/BWWgSN.jpg]Afbeelding[/url] ]
HorseTimeXL schreef:Prachtig zeg! Ik denk dat ik er ook maar een bestel. Doe nooit aan kalenders, maar ben nu steeds meer in het proces gewoon ook dingen voor me zelf te kopen ipv mijn paard