[Centraal] Tattoo's

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Bloempotje

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-15 17:52

Mijn eerste tattoo zit ook op mijn onderarm. :j

Ik vind hem trouwens erg gaaf!

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-15 17:58

Heel herkenbaar Sanne! Ik heb die van mij in Galway laten zetten toen ik daar woonde. Elke keer als ik er naar kijk dan denk ik terug aan het fantastische leven in Ierland :+:

Ben net een week terug uit Canada, en daar zie je óveral mensen met tatoeages. Jong, oud, zakelijk of hipster. Zó tof. Het is (lijkt?) daar volledig geaccepteerd, daar kunnen ze hier nog wat van leren.

Daphx93

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-15 18:01

Zo mijn tattoo staat dan ook eindelijk!!

Super blij mee :D
Afbeelding

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-15 18:03

Ik ben bij geen enkele job af gewezen om mijn tattoo máár ik denk ook dat dat af hangt welk type job je wil gaan doen. Het valt me meer en meer op dat het bij verpleegsters bv niks uit maakt maar een stewardess of receptionniste met tattoo's heb ik al veel minder vaak gezien. (toe gegeven; ik heb al lang niet meer gevlogen dus dat kan veranderd zijn.) maar veel recepionistes zijn niet getatoeëerd. Bankbediendes zie ik dan weer wel regelmatig met een tattoo net als dokters. :+
Ik werkte in de bouwsector en daar boeit het niemand wat. :) Maar ik denk wel dat je moet kijken naar welke sector/welk type job je wil gaan doen opdat je jezelf niet buiten spel zet. :) Een vriend van me werkt in het management van een verzerkerings-bedrijf (zorgverzekering maar voor bedrijven, groepsverzekeringen en ziekte-beleid enz) en die mag geen zichtbare tattoo's.

Splash_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-15 18:07

Ik werk in de luchtvaart en daar wordt het niet geaccepteerd, toch heb ik er 2 op mijn onderarm. Eigen keuze.

Missdaphne, bijzonder.. Heel gaaf gezet!

Mijn dotwork hert is erg mooi genezen, nog steeds blij mee <3

Djoena

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-15 18:11

Ik heb hetzelde bij mijn onderarm hoor, ik denk dan maar zo dat als ze mij niet accepteren met tattoo's, ik niet de juiste persoon ben voor de job. Voorheen werkte ik op kantoor was ook nooit een probleem. Kwam er een belangrijke klant? Dan deed ik iets aan met lange mouwen :)

__Sannne

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-15 18:13

XmissdaphX schreef:

[ [url=m/l0bu65.jpg]Afbeelding[/url] ]

Heel schattig! Grappig dat er zo veel verschillende stijlen zijn!

Djoena

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-15 18:15

XmissdaphX schreef:

[ [url=m/l0bu65.jpg]Afbeelding[/url] ]

Heel erg hoog knuffel gehalte :))

Ash_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-15 18:30

Super gaaf die tattoo XmissdaphX

Tigress

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-15 18:32

oh wat cute! <3

Ik ben minder afhankelijk van waar ik mijn tattoo zet aangezien ik in de nabije toekomst een eigen praktijk zal gaan opstarten :)) Mijn eerste staat ook meteen op mijn onderarm, werk nu bij een callcenter dus is het geen probleem hier :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-15 19:02

Ik vind de beer en de katpaardhond hierboven echt fantastisch! Super mooi, echt waar.

TessaVB

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-15 19:03

claudia85 schreef:
__Sannne schreef:
Tja daar is het nu al een beetje te laat voor he :))

Nee ik zat hier al een aantal jaar mee in mijn hoofd, en zou het zonde vinden om maar iets kleins op een andere plek te nemen omdat het "mijn eerste" is. Hij staat nou eenmaal, ik ben er helemaal verliefd op en hij is precies zo geworden als ik in gedachten had (alleen wat groter). Mocht ik hem over 30 jaar niet meer leuk vinden, zie ik dat dan wel weer ;)

Het voelt nu al alsof hij echt bij mij hoort. Ik heb een lelijk litteken op mijn gezicht, waar ik ook de rest van mijn leven tegenaan moet kijken, en daar heb ik nooit voor gekozen, hiervoor wel haha :))

Doelde ook niet op de grote van de tattoo maar om de plaats. Er zijn nog steeds heel veel werkgevers die je daar op af rekenen. Ookal mag het niet het gebeurt wel. Wil je ook helemaal niet veroordelen heb er zelf ook genoeg ;) maar helaas anno 2015 is het nog steeds niet overal geaccepteerd

Mijn eerste tattoo zit op m'n pols haha. :+

XmissdaphX schreef:

[img]m/l0bu65.jpg[/im g]

Schattig! Ik heb alleen een beetje moeite met een paar lijntjes, maar dat zal misschien zijn omdat ik zelf ook van de 'schattige beestjes' ben, haha.
Mooie kleuren!

TessaVB

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-15 19:05

Drunksheep schreef:
Vette tattoo Sanne :)

Ik schrok een beetje van deze pagina := https://m.facebook.com/tattooartstudiokunstkot

omfg... hahahaha

Afbeelding
lijkt meer op een retarded teckel dan op een draak hahaha

Afbeelding
en deze lijken meer op het vrouwelijke geslachtsorgaan dan op een roos :+
Laatst bijgewerkt door TessaVB op 25-09-15 19:07, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-15 19:06

Ik vind het lastig, de ouders kwestie. Mijn ouders wouden het absoluut niet onder hun dak.. Nou ben ik gelukkig heel vroeg op mezelf gegaan en heb ik die discussie nooit gehad. Ze zien het nog steeds liever niet, en daar heb ik respect voor in de zin dat ik met liefde een shirt met lange mouwen aandoe als ik naar ze toe ga.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-15 20:02

Afbeelding

Djoena

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-15 20:05

MamaMiesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-15 20:09

"Forever Marked" whoehahaha hele foute woordgrap in dit geval _O-

Druif_01

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-15 20:20

Ik heb pas een paar maanden geleden mijn tweede tattoo laten zetten, maar wil nu eigenlijk al een derde...

Ik wil een kolibrie die zijn vleugels spreid op mijn zij. Nu nog op zoek naar een mooi ontwerp haha.

Bambolina

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-15 20:27

TessaVB schreef:
Drunksheep schreef:
Vette tattoo Sanne :)

Ik schrok een beetje van deze pagina := https://m.facebook.com/tattooartstudiokunstkot

omfg... hahahaha

[ Afbeelding ]
lijkt meer op een retarded teckel dan op een draak hahaha

[ Afbeelding ]
en deze lijken meer op het vrouwelijke geslachtsorgaan dan op een roos :+

Bedankt hey, ik stik spontaan in mijn broodje :') _O-

Nagini

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-15 21:13

Gaaf Sanne :o ! Weer een mooi kunstwerkje van Phred. :D Vind het zo'n relaxte gast.

@Missdaph; ontzettend cute :D <3

Nagini

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-15 21:22

Oh ik vond de opmerking over partner dan wel weer interessant.
Ik heb respect voor de wensen van m'n ouders.. maar een partner zou echt niets over mijn lijf te zeggen hebben.
Als ik een tattoo wil, wil ik een tattoo. Als dat niet naar je zin is, dan is dat niet mijn probleem.. Dat lijkt me nu zo iets raars, om je vriend/vriendin te verbieden of ruzie te maken om een nieuwe tattoo.

Gelukkig heb ik dat probleem niet, aangezien m'n vriend ook onder zit. (rug, borst, halve sleeve.. traditioneel samoaans.. (hij is half samoan). :)
Voor de geïnterreseerden: https://scontent-lhr3-1.xx.fbcdn.net/hp ... e=5693BB4E
https://scontent-lhr3-1.xx.fbcdn.net/hp ... e=569454CA

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-15 21:26

Nagini schreef:
Ik heb respect voor de wensen van m'n ouders.. maar een partner zou echt niets over mijn lijf te zeggen hebben.
Als ik een tattoo wil, wil ik een tattoo. Als dat niet naar je zin is, dan is dat niet mijn probleem.. Dat lijkt me nu zo iets raars, om je vriend/vriendin te verbieden of ruzie te maken om een nieuwe tattoo.

Gelukkig heb ik dat probleem niet, aangezien m'n vriend ook onder zit. (rug, borst, halve sleeve.. traditioneel samoaans.. (hij is half samoan). :)
Voor de geïnterreseerden: https://scontent-lhr3-1.xx.fbcdn.net/hp ... e=5693BB4E

Gave foto's! Vooral die 2e!

Mijn vriend zit ook aardig onder. Nu enkel nog zijn benen, maar zodra er meer geld is, gaat zijn hele lichaam vol :+

Courses

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-15 21:33

Nagini schreef:

Oh wauw! Heeeeeel tof :D

briitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-15 21:55

Goede avond dames en heren :D.

Wat komen er geweldige en uiteenlopende tattoo's voorbij!
Nu kom ik zomaar binnen vallen en hoop ik dat jullie mij kunnen helpen.

Ik heb nog geen tattoo's, maar wil gelijk goed beginnen. Namelijk met een halve sleeve op me bovenarm :+. Vind dit enorm sexy, stoer en mooi.

Echter is er 1 probleem... Ik weet niet wat ik wil en waar ik beginnen moet.
Ik heb uiteraard verschillende interesses, maar zie niet in hoe ik dit erin moet verwerken, zonder dat het kinderachtig word en/of niet meer stoer. Mijn grootste passie zijn honden..
Een ding wat ik niet wil, een hondenkop -O-.

Echter lijkt het me wel gaaf om er een poot in verwerkt te hebben, maar dan de poot van binnen weer ingevuld met (uitlopende???) pauwenveer.. Verder vind ik bloemen en vlinders mooi.
Zou een tattoo shop wat kunnen met deze magere informatie?

Hebben jullie nog ideeën of speciale websites hiervoor?

Safiera

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-15 22:44

Nagini: Wauw, jullie staan mooi bij elkaar, ook met jullie tattoos! Vind het bij hem ook erg mooi, zie persoonlijk vaak liever een patroon dan 'plaatjes' (met die draak hierboven als extreem vreselijk voorbeeld :+ )

Beer is tof, jij hebt lef met zo'n eerste. Cool!

Drie dieren is idd heel erg lief, ook mooi, leuk eens een totaal andere stijl te zien.