Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Lous schreef:Nou ik ook niet gigantisch, maar na het stoppen met de pil leek ik echt weer een puber.[ [url=m/p5yDzU.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/ZWiV0Q.jpg]Afbeelding[/url] ]
maralyn schreef:Ik kom ook weer even binnen vallen.
Ik word echt stapel gek van die hormonen. En merk aan alle kanten dat de pil voor mij echt klaar is.
Zijn er ook mensen die momenteel bezig zijn met die fertile gebeuren? Zoals bijvoorbeeld de daysy.
Werd er over getipt namelijk.
Dus eerst ff alles uitpluizen, want 300 euro uitgegeven... Is ook nog wel pittig.
Lynnepinny schreef:Lous schreef:Nou ik ook niet gigantisch, maar na het stoppen met de pil leek ik echt weer een puber.[ [url=m/p5yDzU.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/ZWiV0Q.jpg]Afbeelding[/url] ]
Nou, dat vind ik reuze meevallenIk had als puber een beetje last van puistjes, maar toen ik stopte met de pil op m'n 21e ontstond er na een half jaar een soort mijnenveld op m'n gezicht die ruim twee jaar heeft geduurd. Echt geen grapje, allemaal van die dikke onderhuidse bulten op m'n wangen en voorhoofd. Ik heb er nog steeds littekens van, maar gelukkig zijn de puistjes zelf niet meer zo actief. Hoeft niet te gebeuren, kan wel..
Escada schreef:Even een vraagje.
Ik heb sinds december voor het eerst een spiraal. Hiervoor altijd de nuvaring gehad wat goed beviel maar wel veel migraine van kreeg. De arts raadde het na mijn bevalling ook af om hier weer mee te beginnen dus nu een spiraal. Ik heb bijna 3 maanden gebloed, toen stopte het eindelijk en nu alsnog elke maand ongesteld.
Ik had eigenlijk gehoopt helemaal niet meer ongesteld te worden![]()
Kan het straks nog gebeuren dat ik niet meer ongesteld wordt zoals best veel mensen met een spiraal
welmoed__ schreef:Ik zou niet zomaar stoppen zonder overleg met je HA. Beter morgen even afwachten wat je HA zegt.
Esaqar schreef:Ik wil echt graag stoppen met de pil.
Maar ik wil absoluut geen kinderen (like, never) dus dat vind ik een beetje lastig.
Condoom kan altijd scheuren.
Is er ook een anticonceptie die je stemming niet zo beïnvloed?
Ik slik de pil, maar ook antidepressiva. Lekker tegenstrijdig.
c_alsemgeest schreef:welmoed__ schreef:Ik zou niet zomaar stoppen zonder overleg met je HA. Beter morgen even afwachten wat je HA zegt.
Helemaal stoppen mag ik sowieso niet
Maar het ging mij er meer om hoe je dat doet met een doorbraak bloeding. Gewoon door blijven slikken.
Ik mag namelijk eigenlijk helemaal niet ongesteld worden, en doorbraakbloedingen zijn voor mij ook niet best (ook niet eerder gehad) dus zoek de manier om het zo snel mogelijk goed te laten stoppen, zodat het niet door blijft rommelen zeg maar.
Maar ik ga morgen even met mijn arts overleggen. Want de pijn os vrij onhoudbaar op het moment.
c_alsemgeest schreef:welmoed__ schreef:Ik zou niet zomaar stoppen zonder overleg met je HA. Beter morgen even afwachten wat je HA zegt.
Helemaal stoppen mag ik sowieso niet
Maar het ging mij er meer om hoe je dat doet met een doorbraak bloeding. Gewoon door blijven slikken.
Ik mag namelijk eigenlijk helemaal niet ongesteld worden, en doorbraakbloedingen zijn voor mij ook niet best (ook niet eerder gehad) dus zoek de manier om het zo snel mogelijk goed te laten stoppen, zodat het niet door blijft rommelen zeg maar.
Maar ik ga morgen even met mijn arts overleggen. Want de pijn os vrij onhoudbaar op het moment.