MarliesV schreef:Vriendin van mij heeft die gefietst Zebrastreep, maar die moest op de 2e post na 131km stoppen, zat over de tijdslimiet.
Was mega zwaar gaf ze aan. Toch knappe prestatie.
Gothico wat een tof verslag en fotos! Leuk dat er ook bekenden zijn komen kijken, toch altijd tof die support.
Zebrastreep, lekker gaan doen hoor. Zo goed voor je geestelijke welzijn!
Lekker Maaike! Fijn dat je weer zover bent opgebouwd. Houdt je arm het ook vol die kilometers?
Hier social ride gehad vanmorgen vanaf de Trek store in Zwolle. 14 mensen, waarvan 3 dames. Leuke groep, rondje gefietst maar mega veel drek en blub.
Na afloop oliebollen en chocomelk en als service zijn alle fietsen schoon gespoten, dat was heel fijn!
Zo zag ie er uit, toch fijn dat je dan bij thuiskomst alleen ff de remschijven en ketting hoeft te doen;
[ [url=m/q5VbWE.jpg]Afbeelding[/url] ]
Wens jullie allemaal een goede jaarwisseling en hopelijk veel gezonde fiets kilometers in 2024!
Och wat enorm balen! Maar wel knap dat ze zover is gekomen. Ik laat die nog mooi aan mij voorbij gaan , misschien een keer de zomer editie.
Maar over de tijdslimiet? Ik zag al tijden van meer dan 14 uur voorbij komen
Dat ik al dacht jeetje wat doe je jezelf aan om zolang door de modder te strijden. Ik was na 10 km al gestopt
Nadeel was ook wel de extreme wind alles zat ook flink tegen qua regen de afgelopen periode. Maar petje af! Geen haar op mijn hoofd die er enthousiast van wordt om het uit te gaan proberen