Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Sherivey schreef:Germie, misschien eens naar de huisarts als je steeds spierpijn blijft houden in zulke vorm?
iiSunshine schreef:befunny, fijn dat het loopje goed ging. het is inderdaad erg warm. ik ga vanavond ook wat later lopen dan normaal. wat betreft je overbelaste status, als jij het tuinieren niet als workout hebt aangezet dan zou hij dat niet mee kunnen tellen. waarschijnlijk komt het door dat je HRV zo hoog uit balans is. ben je iets anders gaan doen wat betreft je gezondheid? op reddit lees ik veel hier over en zeggen ze je horloge even 2 a 3 weken de tijd te geven om weer een nieuwe baseline te stellen voor je HRV zodat hij straks weer gebalanceerd is. en het alles belangrijkste is natuurlijk dat jij je prima voelt.
BeFunny schreef:@Germie als ik het zo lees zou ik echt even niet gaan lopen.
Pijn in je schouders, spierpijn, verkouden. En dan deze warmte erbij. Gister avond was het ook echt nog warm en als je dat al brak bent is dat echt geen pretje en werkt je training averechts. Wil je perse wel gaan lopen doe dat dan op gevoel en laat het tempo voor wat het is. Doe ik ook en kom met een big smile thuis omdat ik heb genoten ondanks de warmte.