Ja, die is bijna nog leuker dan zij Toen hij zijn hele gezicht veel te dik had vol gesmeerd met dat super dure masker en Tati bijna een hartaanval kreeg
Ja precies. Of de video waar hij haar make up doet en dat hij toegeeft dat 'ie nog een aantal beautyvideos had gekeken speciaal voor dat moment. Hij maakt het nog leuker. Verheug me bij reviews ook altijd op het 'check in moment' waar hij dan weer in zit.
velvetblack
Geplaatst: 02-05-16 18:33
Ik ga haar zeker vaker kijken, gewoon omdat ze leuk is om naar te kijken/luisteren
Anoniem
Geplaatst: 02-05-16 18:37
Trouwens, Elke, nu ik zo die 'Time' lipstick zie van de Alice collectie denk ik dat die jou best gaaf zou staan. Of in ieder geval dacht ik meteen aan jouw gezicht ervoor, haha!
Tati is zeker leuk! Zeker dr reviews over extreem dure producten. Eerlijk en lekker nuchter
Niniane
Geplaatst: 02-05-16 19:35
Tati is echt super. Zij reviewt echt zo ontzettend veel. Vind het ook niet gek dat zij zo succesvol is. Ik zie andere bloggers zich steeds meer focussen op lifestyle en op het einde van de dag boeit mensen dat toch echt niet zo.
Tegenwoordig zie je zo weinig make-up reviews op Nederlandse sites. Als ze het niet toegestuurd krijgen of voor betaald krijgen, zullen de meeste het niet publiceren op hun site.
Leverage
Geplaatst: 02-05-16 20:25
Aankoopjes van vandaag
Leverage
Geplaatst: 02-05-16 20:25
Damned schreef:
Ja, die is bijna nog leuker dan zij Toen hij zijn hele gezicht veel te dik had vol gesmeerd met dat super dure masker en Tati bijna een hartaanval kreeg
Blooming Glow face serum van Kiko, ruikt super lekker, maakt je huid super zacht & bevat glycerine dus denk dat 'ie ook goed zal werken als primer! Echt super fijn spul Daar snel op m'n hand getest maar ben nu al fan.
Lipstick in Whirl, Afterglow highlighter in Aura & oogschaduw in Slate om te shapen
MAC heeft ook zo'n soort kleur. Zal ik op het werk eens keer op doen Shizzle en foto van maken
En Drunksheep. Ik vind jou echt zo tof. Je stijl en je sexyheid. Awesome!
Niniane
Geplaatst: 02-05-16 23:12
Zie zojuist dat de Zoeva paletten qua prijs omhoog zijn gegaan. Eerst waren ze rond de 18 euro. Nu 22 euro.
ElineS
Geplaatst: 03-05-16 01:06
Leverage schreef:
ElineS, mooie look! Lekker fris & zomers!
elkee schreef:
Lekker zomers dat roze
Dankje
Ik gebruik altijd veel bruintinten, want ik ben erg van de wat meer 'natuurlijkere' kleuren, of ik maak een smokey eye met zwart/zilver/wit of soms een paarse smokey.. Maar zo ver reiken mijn kleuren. Ik heb laatst wel met wat verschillende zachtroze tinten oogschaduw tinten geprobeerd, maar dat was niets voor mij.. Maar zo ver reikt mijn oogschaduw kleuren kennis, ondanks dat ik best wel wat meer kleurtjes heb.. Zonde dus. Maar verder weet ik het niet zo goed, qua kleuren. Nu het mooier weer word wil ik gewoon wat lichter, wat zomers en dat kan ook met lipstick, maar ik wil ook met oogschaduw wat meer zomerse looks hebben. Iemand suggesties?
Of het leukst natuurlijk, foto's van een zomerse look Met welke kleuren/producten je hebt gebruikt.
Ik heb net ook even gekeken naar Tati, kende haar niet. Maar ik ga vaker filmpjes van haar kijken, echt leuk! En idd, wat reviewt zij veel producten, heel fijn!
@Niniane, 4 euro prijsverhoging, dat vind ik nogal veel zo ineens..
@Drunksheep: Je foto is wat kleurloos door het slechte licht, dus dan kan ik niet echt goed de lipstickkleur zien. Maar ik weet op zich wel hoe die eruit ziet, vind het zelf ook een mooie nude. Ik moet zelf ook wat nudes aanschaffen
Ik vind mijn eigen lipkleur wat saai, maar ik heb vooral felle lipsticks en soms heb ik mijn ogen al zwaar en dan vind ik een felle lipkleur overkill. Dat vind ik dan niet mooi en dus draag ik het niet vaak. Dan is een mooie nude wel een mooi kleurtje om dan te gebruiken.
Bij mij staat nude dan weer helemaal niet, ik vind velvet prachtig bij bv drunksheep maar kleuren zoals mehr, syrup zijn echt de enige die bij mij passen.
Ik vind lipstick sowieso moeilijk. Ik weet heel slecht wat mooi bij mij staat
Drunksheep
Geplaatst: 03-05-16 08:33
Haha klopt hoor Eline, daarom had ik het er ook bij gezet. Was al een beetje laat
En Elke you're too good to me
Hierbij dan een autoselfie met Persistence en eh half nat haar:
Anoniem
Geplaatst: 03-05-16 08:50
Iedereen kan een nude lipstick hebben, maar het is wel heel belangrijk dat je een nude kiest die bij jou past. Mijn favoriet is Jeffree Star I'm nude, maar die staat maar heel weinig mensen omdat hij extreem licht is.