Make-up Topic: Deel 4!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Make-up Topic: Deel 4!

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-15 08:21

Als je een drugstore foundation wil die in veel verschillende tinten te krijgen is en fijn is, dan zou ik even bij L'Oreal True Match kijken.
Volgens mij hebben die iets van 20 tinten, maar ik weet niet of ze allemaal hier te krijgen zijn.
Wel een hele hoop in ieder geval :')

True Match heeft ook verschillende ondertonen en ook een neutrale ondertoon, dus daar moet je vast je kleur wel in vinden :D

Ik wil wel even langs de Kruidvat vandaag, ik wil een paar van de Rimmel liquid lipsticks halen en wat mascara.

jessdaniels

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-15 09:27

Die mascara in een zwarte verpakking met roze letters erop van Catrice is echt super fijn! Ik had die in een noodgeval van mijn zusje gepikt en ik was echt aangenaam verrast.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-15 09:31

Catrice en Essence mascara begin ik niet meer aan, heb ze allemaal al geprobeerd en allemaal vind ik ze niks...
Ook Maybelline vind ik niet fijn, de borsteltjes zijn altijd zo mega groot.
Maar dat is gewoon mijn persoonlijke voorkeur.

Ik wil eentje van Rimmel proberen en voor de rest hou ik het bij Max Factor :D

jessdaniels

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-15 09:35

Maybelinne had (vroeger?) toch altijd The Colossal? :') die waren zo'nbeetje verplicht om te hebben toen ik op de middelbare school zat hahaha

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-15 09:39

Die hebben ze nog steeds :D
Tegenwoordig is The Rocket de musthave geloof ik...

Maar ik vind die borstels echt niet fijn.

Vero

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-15 09:42

Ik heb de Ultimate Lash Multimizer Volume Mascara Black van catrice en een simpele waterproof van de hema haha.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-15 09:44

Nog even een vraagje over de make-up actie van de kruidvat, er staat 'De korting wordt verrekend als 50% kassakorting.', dus niet als je vier dingen koopt je de goedkoopste twee gratis krijgt toch?

ssssuus

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-15 09:45

Oehh ik ga ook nog even vanavond denk ik!!

Ja ben ook wel benieuwd hoe het berekent word. Dus ik hoef niet per se 2 mascara's, 2 blushes, 2 noem maar op?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-15 09:50

Er wordt gewoon 50% van de prijs afgetrokken, dus van elk artikel.
Je hoeft dus niet bang te zijn dat je de dure foundation betaald en dan als 2e artikel de nagellak van 1 euro gratis krijgt.

ssssuus

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-15 09:52

Ideaal! Nou ben benieuwd waarmee ik thuis kom vanavond..

Hebben jullie nog aanraders?

Vero

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-15 09:57

De Rimmel Lasting Finish Colour Rush 100 Give Me a Cuddle Balm (roze) is op dit moment favoriet hier.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-15 10:12

Ik heb net maar online besteld, dan kan ik het gratis afhalen in de winkel, ben anders bang dat het heel druk is en ik niet kan vinden wat ik wil/dat het al weg is, het is natuurlijk een actie die veel mensen trekt, en ook nog eens vakantie... Ik heb 2 foundations, 2 vloeibare eyeliners, 1 gel eyeliner en 3 lipsticks besteld, en dat voor minder dan 15 euro :D

Vero

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-15 10:25

WoW dat is inderdaad erg goedkoop! Helaas ben ik vandaag en het hele weekend erg druk... Anders had ik zeker wat ingeslagen!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-15 10:37

Ik denk dat ik met die foundations en eyeliners zeker wel een jaar vooruit kan, een die lipsticks had ik eigenlijk niet nodig, maarja.. :')

jessdaniels

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-15 10:39

Ik ga er zo heen :D alleen jammer dat de kruidvat hier geen MUA verkoopt.

Leverage

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-15 11:11

Ik heb 3 lipliners van Essence gekocht, back up van de primer van Rimmel en een eye liner van Catrice :) En gister bij de DM in Gangelt de Maybeline Fit me & Age Rewind concealer gekocht. Kan weer vooruit :D

Biscuitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-15 11:36

Ik ga ook even naar de Kruidvat vanmiddag, helaas bij ons geen breed assortiment maar in iedergeval Max Factor. Heb sowieso de poeder nodig en nog iets! :))

Leverage

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-15 11:38

Bij de DM hadden ze pas grote schappen van alles! Het Maybeline schap sloeg alles, zeker 4 meter lang! Volgens mij hadden ze van de True Match ook kleuren die we in NL niet hebben.

Essie is ook een paar euro goedkoper in Duitsland :)

Suus___

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-15 11:48

Ik heb mn favoriete maxfactor mascara 2x gescoord, 2 eyeliners van loreall en 2 colortattoos was 47 euro kwijt :)

Biscuitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-15 13:38

Mijn Kruidvat aanwinsten: Max Factor Facefinity Compact Foundation (02 Ivory), Catrise Eyebrowset, Catrise Allround Coverstick (010 Nude) en Maybelline Lasting Drama Gel Eyeliner (01 Intense Black). Totaal €18,23. *\o/*

Eight

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-15 14:33

jessdaniels schreef:
Maybelinne had (vroeger?) toch altijd The Colossal? :') die waren zo'nbeetje verplicht om te hebben toen ik op de middelbare school zat hahaha

Ik ben al zeker 6 jaar fanatiek colossal gebruiker Haha, heb in de tussentijd van alles geprobeerd en de enige die ik verder wel eens gebruik zijn Chanel Le volume en max factor false lash :)!

jessdaniels

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-15 15:10

Eight schreef:
jessdaniels schreef:

Ik ben al zeker 6 jaar fanatiek colossal gebruiker Haha, heb in de tussentijd van alles geprobeerd en de enige die ik verder wel eens gebruik zijn Chanel Le volume en max factor false lash :)!

Heerlijk! Dan heb je je perfecte match gevonden dus :) die van mij is echt mac Opulash.

Ik heb vandaar een primer en poeder van catrice, bbcream en lipstick van l'oreal en nagellak en mascara van gosh voor 22 euro :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-15 15:15

Ik swicht heel veel, aangezien mijn favoriete combi een beetje prijzig is :')
(YSL Babydoll als eerste laagje en dan 1 a 2 laagjes Chanel Le Volume)

Wel heb ik altijd 2 verschillende mascara's.
De eerste om te separeren en als hij wat lengte geeft is dat een plus, de tweede om het volume op te bouwen.

Momenteel heb ik als eerste laagje Gosh amazing lenght and build (bevalt heel goed, aanrader), gevold door Lancome Grandiose (bevalt iets minder goed, ik blijf stoeien met dat rare geval).

Eight

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-15 16:51

Zoveel laagjes kunnen mijn wimpers niet aan, ze zijn vrij lang en dan gaan ze al snel aan elkaar zitten :( Le volume is heerlijk maar voor mij te duur om iedere dag te gebruiken :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-15 18:27

Mijn wimpers zijn ook vrij lang, maar als ik goede mascara heb, heb ik geen last van klontjes.

Mijn Kruidvat buit O:)

Afbeelding