Geplaatst: 21-12-17 08:25
@ LadyMadonna:
@ Keeyzie: Die French is echt mooi gedaan!
@ Cinnepin: Ik had gisteravond ook een nagelbijter met ook nog eens afwijkende duimnagels. Was een uitdaging, vooral omdat ze niet zulk goed licht had (op verzoek bij haar thuis langs geweest). Maar uiteindelijk is het gelukt en is ze er erg blij mee! Ik heb ze bij haar iets korter gedaan dan die jij hebt gemaakt, omdat ze nog nooit eerder kunstnagels had gehad. Ze zat naderhand de hele tijd te friemelen en te glunderen dat ze eindelijk 'nagels' heeft. Kan me voorstellen dat jouw klantje er ook erg blij mee is!
Ja heel blij...haha ze tagde me al op fb dat ze van die mooie nagel had. Zij heeft wel eerder kunst nagels gehad, acryl. Maar ze was niet zo tevreden over die styliste. Roken tussen door in de behandeling. Niet schoon, nagels lagen er na 3 dagen al af en niet mooi afgewerkt.
Shenavallie
Geplaatst: 21-12-17 14:04
Gistermiddag heeft mijn man mijn nagels gelakt. Vond het wel heel erg lief van hem! Het is BP Nude Series nr. 05 met BP Peacock Series nr. 03.
Gisteren voor het eerst gespeeld met water transfers van AliExpress. Op deze manier bezig zijn met je nagels is voor mij als ex-nagelbijter super motiverend
In december 2016 zagen mijn nagels er bijvoorbeeld nog zo uit (foto is december 2016 vs zomer 2017)