Zou hier niet aan beginnen, persoonlijke mening

Hoe ik ben afgevallen? Knop omzetten en gezond gaan leven.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Criiistel schreef:hallo,
ik ben ook al een tijdje aan het proberen af te vallen. met weinig resultaat, verschillende dingen geprobeerd. maar nu was ik wat aan het surfen op internet en kwam ik Cavitatie tegen. (vind me buik en me bovenbenen egt vreselijk!) blijkbaar is dat een apparaat waardoor je slanker word(cm verliest) heeft hier iemand er ervaring mee? zo ja hoe duur was het daar en waar heb je het laten doen, hoe heb je het ervaren enzo. en iemand ervaringen met afvalpillen?? zoja welke en wat is er gebeurd (bijgekomen of toch afgevallen) zit met mn handen in het haar en wil zo graag nog wat kilo's kwijt voordat ik op vakantie ga. maar op een of andere manier kan ik die knop van het afvallen en gezond eten niet omzetten, ofja niet voor een lange tijd.
Anke98 schreef:Tip voor iedereen met afvallen: drink groene thee na een paar koppen per dag kan je tot wel 110 kcal verbranden en javaanse thee zorgt voor mer vetverbranding
SteffiiY schreef:Anke98 schreef:Tip voor iedereen met afvallen: drink groene thee na een paar koppen per dag kan je tot wel 110 kcal verbranden en javaanse thee zorgt voor mer vetverbranding
het is zo jammer dat ik na 3 koppen groene thee het niet meer lus haha