[Centraal] Tattoo's

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

wwillemijn

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-14 21:26

Afbeelding

Dit is mijn infity, zelf ontworpen :-)

quibje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-14 09:00

het idee is leuk,
maar jammer genoeg heeft de artiest hem te klein gezet, staat op je pols toch?
waarschijnlijk zie je er over twee jaar weinig meer van

Ceasar2015

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-14 09:41

Ik ga binnenkort ook een tattoo laten zetten...
Het word een tatoeage als symbool naar Calypso, Calypso(zie profiel) is mijn eerste paard en betekend bijzonder veel voor mij. Inmiddels gaat ze fysiek dermate achteruit dat inslapen heel dichtbij komt. Voor haar, om te vereeuwigen wil ik er 1 laten zetten.

Het word een heel vereenvoudigde foto, het liefst zo simpel dat ik kan herkennen welk paard het is, maar dat het verder echt de contouren zijn en daaronder een heel klein stukje(paar woorden) tekst in het Grieks. Calypso is een nymf in de Griekse mythologie, maar het is ook een Griekse meisjesnaam. Ik vind het symbolisch gezien mooi om die verwijzing erin te hebben. Bovendien is het dan niet meteen voor iedereen duidelijk wat er staat en kan ik dat delen met wie ik dat wil delen.
Hij komt op de binnenkant van mijn linker enkel.

Momenteel ben ik bezig met zoeken naar een geschikte tatoeëerder, het liefst 1 in het Noorden (Groningen/Friesland/Drenthe). Ik ben de linkjes uit de OP nu aan het bekijken mbt tot de verschillende tatoeëerders.

Kimbers

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-14 09:44

Ga alsjeblieft niet in Groningen.. In friesland zit joy. Joure om precies te zijn. Heeft wel een enorm lange wachtlijst. Zij is erg goed!

Ceasar2015

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-14 09:49

Bedankt voor de tip Kimbers!
Mag ik vragen waarom je me Groningen afraad?

arabcarla

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-14 17:28

Ik ga ook Joy weer mailen voor een afspraak, ik weet al een tijdje wat ik wil en nu de kleine man is geboren kan ik eindelijk een afspraak maken.... Nu al zin in, dat word me 3e van haar!

wwillemijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-14 19:23

Ik heb al een tattoo met nog kleinere details dan deze, staat er nog net zo strak op :))

Kimbers

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-14 19:36

ijssnuiver schreef:

Omdat geen enkele shop hier écht goed is. Sommige zijn wel ok, maar als je echt iets moois wilt moet je gewoon wat verder reizen.

Denk ook dat je je niet alleen moet richten op de noorderlijke provincies. Voor een tattoo is het de moeite wel waard om wat verder te reizen als dat nodig is :)

Ik ga maandag naar Gorinchem voor mijn tatt, heb er enorm veel zin in!

Air

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-14 20:23

Nogal een bewering Kimbers. Ook omdat je wat je echt goed vindt persoonlijk is. Zo zie ik hier mensen afraden om a-symmetrische dingen, maar weten wij vanaf een foto hoe het ontwerp was en of het wel bedoeld was om symmetrisch te zijn?

Met Tainted Love Tattoo zie ik eigenlijk alleen maar goede ervaringen(ook op diverse fora), daarnaast zet hij ook heel veel gave dingen naar mijn mening. Is een fransman en zit nog niet heeeeel lang in Groningen geloof ik :)

Kimbers

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-14 20:45

Nouja, het is dan ook mijn mening :P ben ook niet wild van het werk van tainted love.

_Inge

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-14 21:56

Ik lees eigenlijk al een tijdje een beetje mee, inspiratie opdoen van anderen maar meestal zelf nog niks nuttigs bij te dragen ;)
Meeste recensies zijn van Nederlandse shops , kent er iemand ook een goede Belgische misschien?

Ik wil zelf een halve sleeve, nu ben ik normaal een impulsief mens maar hierover al zo'n 10 jaar aan het twijfelen :+ , ik ben echt enorm gek van my little pony en troetelbeertjes van jongs af aan :o en als jongere had ik al zoiets van ik ga later me vol tatoeëren daarmee, mja dan hoor je vaak zo van later vind je dat niet leuk meer, maar ik ben nu 32 en ik wil het nog steeds :D , gaat die gekte nog over denken jullie ? :+

Even nog een linkje hier neerplanten : http://mpatshi.be/ , kwam ze op facebook tegen, ik heb echt totaal geen idee van scherpe lijnen of niet, de stijl is echt leuk vind ik maar vinden jullie ze goed?

wreckh

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-14 22:03

Ohh my little pony, dat staat ook nog op mijn verlanglijstje. Ooit. Tot nu toe word ik iedere keer uitgelachen als ik het zeg, maar vind ze geweldig, vooral met mooie kleuren.

Ceasar2015

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-14 23:04

Kimbers schreef:
ijssnuiver schreef:

Omdat geen enkele shop hier écht goed is. Sommige zijn wel ok, maar als je echt iets moois wilt moet je gewoon wat verder reizen.

Denk ook dat je je niet alleen moet richten op de noorderlijke provincies. Voor een tattoo is het de moeite wel waard om wat verder te reizen als dat nodig is :)

Ik ga maandag naar Gorinchem voor mijn tatt, heb er enorm veel zin in!

Als verder reizen nodig blijkt, dan ben ik daar uiteraard toe bereid. Maar het zo stom zijn, denk ik, om me niet eerst te oriënteren in het Noorden...
Ik heb Joy een mail gestuurd en Joure is voor mij ook vrij dichtbij! Bovendien vind ik Joure een fantastische stad, dus zeker geen straf om daar te zijn. Dus nu in afwachting van, hoop vlot een reactie te krijgen...

Kimbers

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-14 07:11

Vlot een reactie krijgen gaat niet gebeuren :D duurt meestal een paar weken geloof ik. Ik wacht inmiddels al ruim een maand en nog geen reactie.

Wel spannend he als je eenmaal een mail hebt gestuurd :D

Lon83

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-14 08:46

Mpatshi is gaaf! Wel hele excentrieke stijl, en denk niet dat ze my little ponies doet...

Doubtless

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-14 12:06

Ik heb een vraag :Y)

Vorige 2 tattoos bloedde helemaal niet, dat deed deze wel. Vorige zijn ook niet echt verveld met korstjes ofzo, natuurlijk wel met het wrijven dat er wat vanaf 'bladderde', maar geen loszittende velletjes oid. Nu lijkt het erop dat m'n huid nu wel vervelt, maar dat is niet heel raar toch? Kaartje met verzorging geeft duidelijk aan dat je niét mag krabben, dus ik neem aan dat dit een normaal proces is?

Ceasar2015

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-14 16:29

Zeker spannend Kimbers, maar ook erg leuk!
Ja daar was ik al een beetje bang voor.. Wellicht dat ik dan ook wel iemand anders nog een mail ga sturen, een maand wachten op antwoord vind ik echt te lang namelijk.

xGoldenHero

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-14 17:46

Je weet het maar nooit met Joy. Ik stuurde een mail op zondag en kreeg de woensdag Daarna antwoord met een datum. Waarschijnlijk had ik gewoon geluk maar je weet het maar nooit!

Ceasar2015

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-14 04:23

Ik wacht het gewoon rustig even af. Enorm veel haast heeft het niet, maar als doe eerste stap gezet is... Dan vind ik het wel heel leuk en wil dan het liefst zo snel mogelijk, hihi

MyLittleLove

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-14 20:59

Aparte tattoo willemijn! Zal vast een mooie betekenis achter zitten.

Ik hup even binnen, wilde al een tattoo laten zetten en liep langs Bodycult in Utrecht vanmiddag, wel een praatje gemaakt maar had hem bijna laten zetten, had er helaas niet zoveel tijd voor dus ik ga wel terug deze week. :D

Banjer
Lid Nieuwsredactie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-14 21:34

Volgende week om deze tijd ben ik weer onderweg naar huis met een mooi "plakplaatje" erbij... :D Ik heb er echt al heel veel zin in.... :D

xGoldenHero

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-14 21:35

Leuk! Wat laat je zetten?

Banjer
Lid Nieuwsredactie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-14 21:40

Een portret van mijn overleden hond... :) Samen met een portret van mn hond die nu nog leeft en een portret van mn paard zal het uiteindelijk een halve sleeve gaan vormen :)

xGoldenHero

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-14 21:41

Wat gaaf! Waar laat je het zetten?

Kimbers

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-14 21:42

Ze heeft het over een sleeve.. Dus lijkt me duidelijk :P