[Centraal] Haar/haarverf deel 5

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Djoopie

Re: [Centraal] Haar/haarverf deel 5

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-17 18:17

Mooie lengte geworden Marjoow!

Cadaz

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-17 18:38

Deze lengte staat je al veel mooier!

_Ekenna

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-17 00:16

Marjoow schreef:
Alexandra__ schreef:
Ik denk dat ik een schuine lok zou laten knippen aan de voorkant Marjoow :j

Nee ga ik niet doen. Ik w het weg kunnen stoppen in een staart :)

Ik heb al jaren een schuine lok.. en die kan ik nog gewoon in m'n staart doen. Is ook een eis van mij ivm werk.
Ligt er maar aan hoe lang (of kort) je 'm laat knippen. :j

maatje987

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-17 08:17

Mag ik jullie om hulpe vragen ? Ik weet echt niet meer wat ik met mijn haar wil maar ik moet wel nodig naar de kapper het ziet er nu niet uit en het word heel dik .

Dit heb ik nu bij deze foto is het well nat ik heb even niks anders nu normaal staat het veel boller

Afbeelding

Ik zat zelf aan zoiets te denken maar misschien hebben jullie ideetjes ? Ik wil het opzich wel langer laten groeien dus ideen voor langer haar mag ook

Afbeelding

Marjo

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-17 08:29

_Ekenna schreef:
Marjoow schreef:

Nee ga ik niet doen. Ik w het weg kunnen stoppen in een staart :)

Ik heb al jaren een schuine lok.. en die kan ik nog gewoon in m'n staart doen. Is ook een eis van mij ivm werk.
Ligt er maar aan hoe lang (of kort) je 'm laat knippen. :j

Ik vind haar in mn gezicht super vervelend en heb het eigenlijk meestal in een staart.

maatje987

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-17 09:23

maatje987 schreef:
Mag ik jullie om hulpe vragen ? Ik weet echt niet meer wat ik met mijn haar wil maar ik moet wel nodig naar de kapper het ziet er nu niet uit en het word heel dik .

Dit heb ik nu bij deze foto is het well nat ik heb even niks anders nu normaal staat het veel boller

[ [url=m/DnHY6h.jpg]Afbeelding[/url] ]

Ik zat zelf aan zoiets te denken maar misschien hebben jullie ideetjes ? Ik wil het opzich wel langer laten groeien dus ideen voor langer haar mag ook

[ [url=m/VcZCYy.jpg]Afbeelding[/url] ]

ik heb voor dit kapsel gekozen :D mijn moeder trakteert mij op een kappers beurtje vandaag ben ik echt onwijs blij mee

Afbeelding

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-17 09:41

Ik ben benieuwd hoe het staat! Zelf durf ik het nooit te kort te laten knippen haha,dan moet je heel lang door een rot-lengte heen om het weer langer te krijgen :=

Frummels

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-17 09:48

Leuk maatje987! Ben heel benieuwd :j

Shanna: herkenbaar haha. Ik heb het nu ook heel kort (voor foto's, zie een aantal pagina's terug) en wil het nu weer iets langer en dan moet je inderdaad even door een rot lengte heen. Al heb ik nu wel uitgevonden dat als ik de onderkant/nek niet laat bijknippen (wat volgens mij wel gebruikelijk is bij het uitgroeien van zulk kort haar) het al in een staartje kan als ik een paardenelastiekje gebruik 8-)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-17 11:01

Volgens mij is het vooral gebruikelijk om er vooral niks af te knippen tot het in een fatsoenlijk staartje past, en dan inderdaad weer in een simpel model te knippen om het sprietetige uit de onderkant te halen. Ten minste, dat is hoe ik het zou doen. Ik pin me er niet op vast haha :+
Mijn kortste kapsel was tot mn kaaklijn dus dan zijn de onderste lagen al op 1 lengte..

Nu heb ik het voor mijn doen lang, en ik twijfel of ik het zo laat of toch weer voor wat korter ga. Eerst maar eens kijken of ik de gewenste kleur kan behalen, en hoe mn haar dan is qua kwaliteit. Dinsdag mag ik weer naar de kapper voor de 3e ontkleur-beurt, en ik heb voor mezelf afgesproken dat ik er maximaal 4 doe. Als ik dan nog niet door het oranje heen ben gaat dat denk ik ook niet meer lukken, en het is duur zat elke keer..

maatje987

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-17 11:16

Hierbij het rsultaat ben er erg blij mij en inderdaad niet zoals op de foto maar ik ben blij dat het er van af is het was zo dik

Afbeelding

Maris

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-17 11:51

Haar op de voorbeeldfoto heeft meer slag, daarom lijkt het anders ( denk ik ). Wel lekker kort zo ! Dat durf ik niet hoor, volgens de kapster zou dat super mannelijk bij mij staan ( wel jammer, lijkt me best lekker zo kort ....)

Mondy

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-17 11:53

Het groeit vanzelf weer aan toch !!

Mooi zo je haar al, wat gaan ze de volgende keer met de punten doen ?

Maatje lekker kort !!

Ik ben nog niet echt tevreden. Is niet helemaal zoals ik had gewild qua kleur. Nu dus de wachten een paar weken en dan maar opnieuw.

maatje987

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-17 13:30

Ik heb lang haar gehad maar das zo vreselijk als je zo,n dikke bos als mij hebt de kapster heeft echt meggaaa goed uitgedund

E_J

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-17 13:39

Ik durfde het eerst ook niet; kort haar. In december eindelijk mijn haar geknipt in een soort pixie/bob achtig kapsel. Ik vind het heel leuk maar krijg toch enorme ponytail envy, dus wil het weer aan laten groeien :P

Frummels

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-17 13:40

E_J schreef:
Ik durfde het eerst ook niet; kort haar. In december eindelijk mijn haar geknipt in een soort pixie/bob achtig kapsel. Ik vind het heel leuk maar krijg toch enorme ponytail envy, dus wil het weer aan laten groeien :P

Precies dit :') Ik heb het eind februari kort geknipt in een pixie. Nu aan de groei.

Edit; als ik jouw foto van maart zie, dan kan jij toch al makkie een staartje in je haar? :o

E_J

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-17 15:55

Frummels schreef:
Precies dit :') Ik heb het eind februari kort geknipt in een pixie. Nu aan de groei.

Edit; als ik jouw foto van maart zie, dan kan jij toch al makkie een staartje in je haar? :o

Ik kan het in zo'n half up half down staartje. De helft krijg ik in een staartje,
maar de andere helft niet. :')

Frummels

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-17 16:17

E_J schreef:
Frummels schreef:

Ik kan het in zo'n half up half down staartje. De helft krijg ik in een staartje,
maar de andere helft niet. :')

echt niet? Mij lukt het wel en mijn haar is wel echt heul kort. Maar ik heb dan ook een mini staartje hoor haha.
Links is mn staartje en rechts los :D

Afbeelding

E_J

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-17 16:28

Frummels schreef:
echt niet? Mij lukt het wel en mijn haar is wel echt heul kort. Maar ik heb dan ook een mini staartje hoor haha.
Links is mn staartje en rechts los :D

[ [url=m/R6ovjc.jpg]Afbeelding[/url] ]

Ik laat het stuk bij mijn nek wel bijknippen dus de onderste helft is net iets te kort

Frummels

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-17 16:37

ohh, ja ik doe dat niet haha. Anders kan ik inderdaad ook geen staartje in. :)
moet nu wel ook wat plukjes met speldjes vastzetten hoor..

E_J

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-17 19:36

Ik heb dan ook best veel haar, ik krijg t wel grotendeels in een staartje maar met 2 minuten kruipt de helft er weer uit :')

Frummels

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-17 20:43

haha ja dat scheelt ook inderdaad. Ik heb drie dunne sprieten dus met een paardenelastiekje en drie speldjes blijft alles al binnen boord. :+

xXxXsasxXxX

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-17 20:11

Ik heb binnenkort een bruiloft. De kapper gaat mijn haar opsteken maar ik ben zelf alvast een beetje opzoek naar ideeën.
Ik wil het denk ik deels laten opsteken en dus ook nog wel wat los haar. Een accessoire in mijn haar lijkt mij ook wel leuk (een bloem, mooie klip oid.)
Hebben jullie nog wat leuke ideeën/voorbeelden?

Afbeelding

Bralindy

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-17 20:18

Op pinterest kan je heel veel vinden! :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-17 21:20

Ik zit weer eens in dubio... Wil heel graag weer eens wat anders met m'n haar. Twee jaar geleden heb ik het compleet vernaggeld door het thuis te bleken van donkerbruin naar witblond (dat was de bedoeling tenminste) en heb toen een heel groot deel eraf moeten knippen omdat het gewoon echt weggeschroeid was. Ben toen een paar maanden blond geweest maar was het toen zat en heb het met pijn en moeite weer bruin gekregen (verf wou niet pakken op het kapotte haar) en toen laten uitgroeien. Inmiddels heeft het zo'n lengte bereikt dat ik het overgrote deel van het stuk dat ooit door was weg heb laten knippen en er nu eigenlijk alleen nog maar gezond haar over is. Jammer genoeg vind ik mijn eigen kleur echt heel saai en wil ik graag wat anders.

Ik heb nu een pakje Colorista gekocht van Loreal maar ben bang dat het enorm lelijk wordt op mijn vrij donkere haar en dat het heel erg vlekkerig gaat pakken omdat er dus nog een paar plukken in mijn haar hangen die ooit extreem beschadigd geweest zijn. Dat risico wil ik liever niet lopen want mijn gezonde haar is me relatief heilig op dit moment. Het heeft me echt pijn en moeite gekost om het weer een beetje handelbaar te krijgen en dat wil ik graaaaaaag behouden.

Maar, ik wil nog steeds wat anders. Ik wil weer kunnen experimenteren met leuke kleurtjes. Nou heb ik in een grijs verleden de punten van mijn haar heel erg blond gebleekt zodat ik daar met leuke kleurtjes overheen kon. Dat is toen erg goed bevallen en ik zit eraan te denken om het weer te doen. Een balayage die toch wel vrij licht is laten zetten zodat ik het vanaf daar zelf in leuke kleurtjes kan verven. Maar nu... Toen ik blonde/kleurrijke puntjes had was mijn haar aanzienlijk korter dan het nu is (foto hieronder ter illustratie). Ik zou dus nu een iets groter licht stuk willen, maar ben zo bang dat ik het niet mooi vind staan bij mezelf als het niet in een gek kleurtje is.

Afbeelding

Ik weet niet zo goed wat ik hiermee wil behalve mijn verhaal even kwijt. Mijn haar is op dit moment de kleur en lengte van onderstaande foto en hoewel ik blij ben dat het weer is aangegroeid vind ik het ook zo saai. Het past helemaal niet bij hoe ik me kleed, hoe ik me gedraag en hoe ik me voel..

Afbeelding

Bralindy

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-17 21:32

Ik zou dat bleken en die kleurtjes nog eens doen. Staat heel vlot en meer 'jij' en uniek. Veel beter dan egaal wat je nu hebt op je onderste foto :)