Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Marjoow schreef:Alexandra__ schreef:Ik denk dat ik een schuine lok zou laten knippen aan de voorkant Marjoow
Nee ga ik niet doen. Ik w het weg kunnen stoppen in een staart
_Ekenna schreef:Marjoow schreef:
Nee ga ik niet doen. Ik w het weg kunnen stoppen in een staart
Ik heb al jaren een schuine lok.. en die kan ik nog gewoon in m'n staart doen. Is ook een eis van mij ivm werk.
Ligt er maar aan hoe lang (of kort) je 'm laat knippen.
maatje987 schreef:Mag ik jullie om hulpe vragen ? Ik weet echt niet meer wat ik met mijn haar wil maar ik moet wel nodig naar de kapper het ziet er nu niet uit en het word heel dik .
Dit heb ik nu bij deze foto is het well nat ik heb even niks anders nu normaal staat het veel boller
[ [url=m/DnHY6h.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ik zat zelf aan zoiets te denken maar misschien hebben jullie ideetjes ? Ik wil het opzich wel langer laten groeien dus ideen voor langer haar mag ook
[ [url=m/VcZCYy.jpg]Afbeelding[/url] ]
E_J schreef:Ik durfde het eerst ook niet; kort haar. In december eindelijk mijn haar geknipt in een soort pixie/bob achtig kapsel. Ik vind het heel leuk maar krijg toch enorme ponytail envy, dus wil het weer aan laten groeien
E_J schreef:Frummels schreef:Precies ditIk heb het eind februari kort geknipt in een pixie. Nu aan de groei.
Edit; als ik jouw foto van maart zie, dan kan jij toch al makkie een staartje in je haar?
Ik kan het in zo'n half up half down staartje. De helft krijg ik in een staartje,
maar de andere helft niet.