Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
blauwe eyeliner vind ik ook nog steeds mooi of wat ik dan doe is blauw oog potlood en dun lijntje eyeliner zwart
nog even geduld
in het echt zijn ze mooier dan op de foto

Had nu 10 euro korting per lakje dus 15 euro per stuk

damn confronterend hahahaha
was de laatste die ze hadden.
Ik wilde niet de eerste zijn die zegt dat ze Vera eigenlijk echt een wat minder charmant gezicht heeft. Ik vind wel d'r appartement heel sfeervol en d'r artikelen zijn inhoudelijk inderdaad goed maar d'r filmpjes vind ik heel vervelend en ik irriteer me aan d'r hoofd. Kan er niks aan doen...
Van NL'se beautybloggers vind ik eigenlijk alleen Serena leuk van Beautylab, en dan vooral Angel

En idd, prijs zegt niet alles over kwaliteit. Ik vind Chanel echt om te huilen, dat chipt zo ongelofelijk snel, vind Essie het fijnst qua nagellak.Emmaa_ schreef:Ik kan persoonlijk geen enkel artikel van Teske helemaal lezen omdat het echt bomvol zit met taal en spellingsfouten en omdat ik me daar echt mateloos aanirriteererger.

Ik vind Mascha kinderachtig en ik heb een hekel aan die vlogs, ik snap dat ze voor sommige van die jonge meiden een idool is maar de fase dat ik idolen heb enzo ben ik voorbij.
Ik volg haar dus ook niet meer. Misslipgloss vind ik wel goede artikelen schrijven en ook echt een goeie blogger, maar ik vind haar zo'n jankerd.
Die stem ook, trillerig en zeurderig. Ik kijk dus nooit filmpjes van haar.. Veracamilla heb ik een tijdje gevolgd, maar inderdaad dat hoofd.
Echt l*llig om dat over iemand te zeggen, maar ook mede daardoor volg ik haar niet meer.
Beautyscene vind ik wel leuk, vooral omdat het allemaal wat volwassener is alleen ik erger me aan het overmatige gebruik van 'jouw' in haar artikelen ("als jouw huid droog is blablabla", "als je jouw wimpers wat extra wilt aanzetten"). Beautylab heb ik niks op aan te merken maar op een of andere manier lukt het me toch nooit haar blog te volgen. komt denk ik ook doordat ze een andere huidskleur heeft dan ik, vind het toch fijner om meteen te zien hoe iets zou staan enzo. Ik volg ook Viviannadoesmakeup (Engels) en die vind ik wel leuk, alleen heeft ze zo'n kraakstem. 

: http://kissablecomplexions.com/