Aah mooie lakjes dominique!
En idd, prijs zegt niet alles over kwaliteit. Ik vind Chanel echt om te huilen, dat chipt zo ongelofelijk snel, vind Essie het fijnst qua nagellak.
Emmaa_ schreef:Ik kan persoonlijk geen enkel artikel van Teske helemaal lezen omdat het echt bomvol zit met taal en spellingsfouten en omdat ik me daar echt mateloos aan irriteer erger.

Maar ik kan wel in alle commentaren meegaan (Teske ken ik alleen niet), ik heb eigenlijk op elke Nederlandse beautyblogger wel wat aan te merken.
Ik vind Mascha kinderachtig en ik heb een hekel aan die vlogs, ik snap dat ze voor sommige van die jonge meiden een idool is maar de fase dat ik idolen heb enzo ben ik voorbij.
Ik volg haar dus ook niet meer. Misslipgloss vind ik wel goede artikelen schrijven en ook echt een goeie blogger, maar ik vind haar zo'n jankerd.
Die stem ook, trillerig en zeurderig. Ik kijk dus nooit filmpjes van haar.. Veracamilla heb ik een tijdje gevolgd, maar inderdaad dat hoofd.
Echt l*llig om dat over iemand te zeggen, maar ook mede daardoor volg ik haar niet meer.
Beautyscene vind ik wel leuk, vooral omdat het allemaal wat volwassener is alleen ik erger me aan het overmatige gebruik van 'jouw' in haar artikelen ("als jouw huid droog is blablabla", "als je jouw wimpers wat extra wilt aanzetten"). Beautylab heb ik niks op aan te merken maar op een of andere manier lukt het me toch nooit haar blog te volgen. komt denk ik ook doordat ze een andere huidskleur heeft dan ik, vind het toch fijner om meteen te zien hoe iets zou staan enzo. Ik volg ook Viviannadoesmakeup (Engels) en die vind ik wel leuk, alleen heeft ze zo'n kraakstem. 
Haha ik klink nu als een heel erge zeur.

Een blog waar ik niks op heb aan te merken
: http://kissablecomplexions.com/
Supermooie looks en weinig geneuzel over andere dingen.