Hoe je ogen mooier laten lijken? Deel 3

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Drunksheep

Re: Hoe je ogen mooier laten lijken? Deel 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-14 23:29

Jaaaa ik heb ook die nieuwsbrief :D

Gianti

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-14 09:15

Cranberry is voor mij nog steeds een van de mooiste kleuren wat bij mijn ogen gaat (donker bruin).. in mn day look doe ik alleen beetje aam binnenzijde van mn crease :) blauwe eyeliner vind ik ook nog steeds mooi of wat ik dan doe is blauw oog potlood en dun lijntje eyeliner zwart

Ik wil kiko in nl :( nog even geduld

Dominique_96

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-14 10:24

Mijn nieuwe kleurtjes :9 in het echt zijn ze mooier dan op de foto :j

Afbeelding

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-14 10:34

Mooi! Ik vind lakjes als Dior en zo zoooo duur, ik koop dan liever Zoya/OPI. De nieuwe Louboutin is ook echt verschrikkelijk duur met $50 en hij lijkt me ook niet zo fijn lakken met die dop. :=

Voor wenkbrauwen gebruik ik de Anastia brow genius kit ennnn Anastasia brow wax, anders moet ik elke dag plukken. :=

Dominique_96

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-14 10:38

Haha ja, ik koop die lakjes ook echt alleen als er korting is :P Had nu 10 euro korting per lakje dus 15 euro per stuk :)

NYC2B

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-14 10:53

Ja ik koop zulke dingen ook alleen met korting tenzij ik het echt graag wil hebben!
Diorette ziet er chique uit zeg! mooi :D

NYC2B

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-14 11:01

Afbeelding

Mooie quote waar ik me aan ga houden. _/-\o_

Dominique_96

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-14 11:05

Haha :))
Goed excuus :D

NYC2B

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-14 11:35

Ja of niet dan? :D die ga ik voortaan voorleggen aan mijn ouders als ze zeggen ''alweer een lipstick?!''

Dominique_96

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-14 11:49

Haha :+

Suus___

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-14 11:51

Deden we dat nog niet? :D
Mooie lakjes zeg!

NYC2B

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-14 11:52

Ja je hebt gelijk Suus :') damn confronterend hahahaha

Dominique_96

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-14 11:53

Mijn moeder net ook met die lakjes; ''ja en hoeveel kost dat? :+'' Maar soms, heel soms kan ik 'r overtuigen met dat de kwaliteit wel beduidend beter is _O-

NYC2B

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-14 12:00

Dominique_96

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-14 12:02

Mooi idd! Maar wel jammer dat ze wéér dezelfde look heeft die ze altijd met rood maakt :\

Drunksheep

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-14 12:51

Mooie nagellakjes Dominique.

Ik heb zelf ooit een keer de Chanel 583 Taboo voor de full price gekocht. Is nog steeds mijn holy grail, en echt prachtig <3 was de laatste die ze hadden.

Voor mijn wenkbrauwen gebruik ik alleen Sisley Phyto - Sourcils Perfect in Brun en transparante wenkbrauwgel van Essence. Inkleuren is niet echt heel erg nodig met mijn wenkbrauwen, maar ze zijn aan het begin wat kaler dus vind het zelf wat mooier. En wenkbrauwgel is gewoon een must, kan je je haartjes mooi mee omhoog borstelen, zorgt voor een opener uitdrukking.

Suus___

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-14 13:03

Ik vind dior nagellak alleen echt niet beter qua kwaliteit, ze chippen bij mij een stuk sneller dan m'n opi lakjes.. Maar t is wel heul mooi :=

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-14 14:29

Ben ik de enigste die Veramacilla helemaal niks vind? := Ik vind haar een 'apart' gezicht hebben en sommige lipsticks die ze uitzoekt vind ik haar echt verschrikkelijk staan. Sorry, ik wil niet gemeen doen of zo en ik klink nu echt als een bitch. :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-14 14:32

Ik vind Veracamilla ook niet zo geweldig. Ze schrijft inhoudelijk hele goede artikelen.. Ze kan echt goed schrijven. Dat kan ik wel waarderen, maar voor de rest vind ik haar erg knullig :')

_Nelleke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-14 14:36

:') Ik wilde niet de eerste zijn die zegt dat ze Vera eigenlijk echt een wat minder charmant gezicht heeft. Ik vind wel d'r appartement heel sfeervol en d'r artikelen zijn inhoudelijk inderdaad goed maar d'r filmpjes vind ik heel vervelend en ik irriteer me aan d'r hoofd. Kan er niks aan doen... -O-

Maar ik vind Marscha van Beautygloss de afgelopen jaren wel heel erg veranderd. Geeft niet, maar nu vind ik d'r eigenlijk niet meer zo leuk (begon toen ze een girl crush had op Kim Kardashian).

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-14 14:37

Ik heb het idee dat Mascha (en Teske ook trouwens) haar doelgroep een stuk jonger is dan de meeste meiden hier zijn. Ik kan persoonlijk geen enkel artikel van Teske helemaal lezen omdat het echt bomvol zit met taal en spellingsfouten en omdat ik me daar echt mateloos aan irriteer. Mascha vind ik gewoon heel veel onzin-dingen schrijven. Vind het ook echt oprecht stom dat ze nu zo veel vlogt :') Van NL'se beautybloggers vind ik eigenlijk alleen Serena leuk van Beautylab, en dan vooral Angel _O-

_Nelleke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-14 14:39

Ik vind Cynthia van Misslipgloss leuk. :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-14 14:42

Ik vind haar ook leuk idd, heb het idee dat zij ook wat meer voor het wat oudere publiek schrijft :j

Suus___

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-14 14:49

Ik vind Cynthia ook t leukste, heb haar een keer ontmoet en vind haar ook als persoon erg leuk :)
Mascha heb ik t gevoel dat ze idd voor jonger publiek schrijf maar ook alleen om groter te worden, weet niet mis een stuk passie qua artikelen en how to's. Teske vind ik een leuke meid maar idd geen geweldige artikelen en ik deel jullie mening over Vera, hele goede artikelen maar foto's van haar gezicht en filmpjes nah

Loose

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-14 15:47

Aah mooie lakjes dominique! :) En idd, prijs zegt niet alles over kwaliteit. Ik vind Chanel echt om te huilen, dat chipt zo ongelofelijk snel, vind Essie het fijnst qua nagellak.

Emmaa_ schreef:
Ik kan persoonlijk geen enkel artikel van Teske helemaal lezen omdat het echt bomvol zit met taal en spellingsfouten en omdat ik me daar echt mateloos aan irriteer erger.

:o

Maar ik kan wel in alle commentaren meegaan (Teske ken ik alleen niet), ik heb eigenlijk op elke Nederlandse beautyblogger wel wat aan te merken. := Ik vind Mascha kinderachtig en ik heb een hekel aan die vlogs, ik snap dat ze voor sommige van die jonge meiden een idool is maar de fase dat ik idolen heb enzo ben ik voorbij. :') Ik volg haar dus ook niet meer. Misslipgloss vind ik wel goede artikelen schrijven en ook echt een goeie blogger, maar ik vind haar zo'n jankerd. :o Die stem ook, trillerig en zeurderig. Ik kijk dus nooit filmpjes van haar.. Veracamilla heb ik een tijdje gevolgd, maar inderdaad dat hoofd. :o :(:) Echt l*llig om dat over iemand te zeggen, maar ook mede daardoor volg ik haar niet meer. := Beautyscene vind ik wel leuk, vooral omdat het allemaal wat volwassener is alleen ik erger me aan het overmatige gebruik van 'jouw' in haar artikelen ("als jouw huid droog is blablabla", "als je jouw wimpers wat extra wilt aanzetten"). Beautylab heb ik niks op aan te merken maar op een of andere manier lukt het me toch nooit haar blog te volgen. komt denk ik ook doordat ze een andere huidskleur heeft dan ik, vind het toch fijner om meteen te zien hoe iets zou staan enzo. Ik volg ook Viviannadoesmakeup (Engels) en die vind ik wel leuk, alleen heeft ze zo'n kraakstem. :')
Haha ik klink nu als een heel erge zeur. := :')

Een blog waar ik niks op heb aan te merken :D : http://kissablecomplexions.com/
Supermooie looks en weinig geneuzel over andere dingen.