Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Mariposa11 schreef:CalipsoLover schreef:Ik heb er geen last van, maar misschien eens een pleister of ring proberen? Je kan het maar proberen denk ik... Ik heb ook heel lang moeten zoeken achter de juiste anticonceptie ivm migraine. 100% tevreden ga ik nooit zijn, maar ik wil absoluut geen kinderen nu...
Jij hebt de implanon toch?
Merk je goed verschil met migraine?
Slikte je ook eerst de mini pil?
Ik denk erover om vd mini pil over te gaan naar de implanon, ook voor migraine..
Jessica_1998 schreef:Lous schreef:Een Koperspiraal? Geen hormonen en wel beschermd tegen zwangerschap.
Ik ervaar zelf geen ongemakken met deze. Zit er nu bijna 5 jaar in.
Ook minimaal pijn bij mijn eisprong of menstruatie.
En jouw menstruaties zijn niet heftiger geworden?
CalipsoLover schreef:Ja ik heb een implanon, migraine is 100x minder. Heb eerst een dik half jaar de minipil geslikt om zeker te zijn dat ik tegen de hormonen kan, want niet iedereen kan ertegen. Enige nadeel bij mij is dat ik om de 2-3 maanden wel last heb van mijn regels en meestal 2 weken na mijn maandstonden terug wat spotting, maar dan blijven ze wel weer een paar maanden uit. Als ik dan kan kiezen, kies ik liever voor de spotting/maandstonden dan de migraine.
welmoed__ schreef:Ik heb vanochtend mijn implanon laten verwijderen ivm ontzettend onregelmatige cyclus. Was meer wel "ongesteld" dan niet helaas. Heb nu sinds 13 jaar geen anticonceptie meer, ben benieuwd hoe me dat bevalt (+ de rubbertjes.....)
marleen_88 schreef:Vandaag ga ik na ruim 18 jaar stoppen met de pil. Ik ben er klaar mee en wil mijn libido terug.![]()
Hopelijk valt het mij niet tegen, ik kan mij niet meer herinneren hoe mijn menstruatie was zonder anticonceptie. En ook condooms zijn niet favoriet, maar ik ga het allemaal meemaken.
welmoed__ schreef:marleen_88 schreef:Vandaag ga ik na ruim 18 jaar stoppen met de pil. Ik ben er klaar mee en wil mijn libido terug.![]()
Hopelijk valt het mij niet tegen, ik kan mij niet meer herinneren hoe mijn menstruatie was zonder anticonceptie. En ook condooms zijn niet favoriet, maar ik ga het allemaal meemaken.
Join the club
Lous schreef:Enige nadeel! Houd daar rekening mee:
Een heel onrustige huid, wat wel maanden kan duren. Maar dat komt omdat je lichaam moet ontpillen en ontgiften. Het verdwijnt vanzelf weer.
Lous schreef:Enige nadeel! Houd daar rekening mee:
Een heel onrustige huid, wat wel maanden kan duren. Maar dat komt omdat je lichaam moet ontpillen en ontgiften. Het verdwijnt vanzelf weer.