Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Def schreef:ik hoop dat de neat bij jou helpt!!
Ik heb het 3 jr gedaan maar ben gestopt, ik heb er erg veel moeite gedaan, maar het hielp me in 3 jaar helemaal niets, helaas!
Manon_V schreef:joyce2 schreef:@Manon_V: Ik heb zelf geen ervaring met (reguliere) medicijnen bij spastische darm. Wel af en toe homeopatische dingen geprobeerd, maar daar heb je niets aanEr zijn vast wel mensen hier op het forum die er wel meer van weten!
Jammer, maar toch bedankt voor je reactie
Morgen ga ik toch maar naar de dokter, vanmiddag was het nog niet helemaal over en dat vond ik toch wat vreemd.
Diane65 schreef:Hoi Manon, ik zou het zelf vijf dagen innemen twee maal daags, dat is na het ontbijt en na het avondeten. Als het na vijf dagen rustig is, dan alleen maar na het avondeten innemen (dan hebben je darmen het meestal het zwaarst te verduren. )
Heb jij ook last van verstoppingen nu? Als dat niet zo is, zou ik zeker niet te veel vezels gaan innemen, omdat die juist de darm nog meer irriteren. Rustig houden, dat is de bedoeling.
Flosje446 schreef:Bij mij gaat het op dit moment redelijk. Ik ben wel weer afgevallen. Ik eet normaal echt onwijs veel, veel meer dan dat de meeste mensen doen en dan val ik niet of een heel klein beetje af. Alleen de laatste week heb ik gewoon geen honger en eet ik minder (snoep wel heel veel). Dus ik vanmorgen maar even op de weegschaal en weer een paar kg eraf. Ik heb al mijn hele leven overgewicht, vanalles geprobeerd, maar het werkte nooit en nu ineens vliegt het eraf.
e_horse schreef:Mijn klachten beginnen ook altijd bij m'n maag, maar dan zakt het als het ware.. Nu ook al 3 dagen last.. dacht dat het van een bakje chips kwam.. maar dit keer was het de volgende dag niet over..