Grotere borsten

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Boncho

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-09 20:55

_Marleen_ schreef:
Heey meiden :)
Ik had een vraagje. Hebben jullie enig idee of het zin heeft om op zoek te gaan naar een strapless bh?
Of moet je dat met een grotere cup maar uit je hoofd zetten? ;)
(heb met bikini van marlies dekkers maat D, sapph maat F, (gemiddeld D/E.)
Ik heb namelijk een heel leuk zomertruitje gekocht die het mooiste zou staan met een strapless.
Ben benieuwt :)

groetjes

Ik heb een bh van Marie Jo (Avero) die je normaal en strapless kan dragen.
Heb zelf cup E en dit gaat goed hoor! Maar is denk ik wel per persoon verschillend...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-09 10:16

_Marleen_ schreef:
Heey meiden :)
Ik had een vraagje. Hebben jullie enig idee of het zin heeft om op zoek te gaan naar een strapless bh?
Of moet je dat met een grotere cup maar uit je hoofd zetten? ;)
(heb met bikini van marlies dekkers maat D, sapph maat F, (gemiddeld D/E.)
Ik heb namelijk een heel leuk zomertruitje gekocht die het mooiste zou staan met een strapless.
Ben benieuwt :)

groetjes

Waarom niet?!
Ik heb er eentje met soort van "aan je lichaam plak rand" :+ en die blijven echt goed zitten! :j

Kana

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-09 10:25

Ik meld me ook maar, heb in 3 weken tijf nog een cup erbij gekweekt. PIJN! Ik vind het echt niet leuk meer. Al mijn BH's passen niet meer kan ik weer nieuwe gaan zoeken.

Ik had 65 D en nu dus E? Pff waar vind ik zon maat? Ik heb het geld niet om steeds Marlies Dekkers BH's aan te scheffen. heb er al 2 die te klein zijn inmiddels..
Waar halen jullie kleine omvang grote cup bh's? Voor niet een al te hoge prijs?
Laatst bijgewerkt door Kana op 20-04-09 10:37, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Re: Grotere borsten

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-09 10:33

Kana, probeer Paping Mode eens in [***]. Ik heb ook zo'n onmogelijke maat (zelfde omvang, nog iets grotere cup) en ze zijn daar altijd erg behulpzaam. Als ze niets op voorraad hebben, schrijven ze vaak zelfs op dat ze de volgende keer wat in jouw maat meebestellen en bellen ze als er wat binnen is, echt heel aardig :)

Kana

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-09 10:36

Paping mode, bedankt ik ga het eens googlen voor het adres!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-09 10:37

Zit tussen het Stadhuis en de Hema aan de linkerkant, na de lunchzaak, voor Claires en Engbers :)

Corelli

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-09 13:30

Kana schreef:
Ik meld me ook maar, heb in 3 weken tijf nog een cup erbij gekweekt. PIJN! Ik vind het echt niet leuk meer. Al mijn BH's passen niet meer kan ik weer nieuwe gaan zoeken.

Ik had 65 D en nu dus E? Pff waar vind ik zon maat? Ik heb het geld niet om steeds Marlies Dekkers BH's aan te scheffen. heb er al 2 die te klein zijn inmiddels..
Waar halen jullie kleine omvang grote cup bh's? Voor niet een al te hoge prijs?

:(:) Ik heb 70 E en kan in Deventer bij de Livera meestal nog best wat vinden :j Esprit heeft soms fijne modelletjes en die vallen qua prijs ook reuze mee :j Ze hebben ook merken als Chantelle etc. en die zijn ook zeer fijn, alleen wel weer wat prijziger..Verder heb je in Deventer ook nog de La Kemme, maar die verkoopt alleen de duurdere merken :)

Elke86

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-09 19:58

Mag ik me hier ook melden? Ik heb een E75 en zit dus ook vaak met problemen ivm bikini's, bh's, tops, ... :( .

Kimmes

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-09 21:02

IceMam schreef:
Ik heb begin februari mijn borsten laten verkleinen. Komend weekend ga ik op jacht naar een bikini, eindelijk een confectiemaat!

Is het naar je zin geworden? Gaaf, eindelijk normale maten ;)
Ik mag 20 mei :):)

Kana

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-09 19:49

Super tip Nouks! Was vandaag bij Paping Mode en heb mijn 'probleem' uitgelegd en ze heeft me meteen opgemeten en toen passende BH's voor me uitgezocht. Ik legde uit wat ik zocht en alles wat er op leek bracht ze naar mijn kleedkamer haha. Heb nu een heel mooi setje van Esprit. Helaas was er wel weinig keus voor mijn maat (65E) En de meeste BH's hebben zo'n hele hoge cup en dat vind ik niet mooi.

Corelli

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-09 20:11

Esprit! Zei ik toch! ;) Welke heb je?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-09 20:20

Fijn dat je geslaagd bent Nathalie! Keuze zal altijd beperkt zijn met maatjes zoals die van ons maar ze zijn in ieder geval super behulpzaam daar :D

Corelli

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-09 20:34

Dat is voor mij dan ook de moeite waard wel! Enschede is niet zo ver van Deventer :)

Sence

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-04-09 17:13

Zijn er al leuke bikini's gevonden voor de zomer?

kathris

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-09 18:49

ik heb op bravissimo.com 2 leuke gezien.. maar ja.. is weer uit buitenland bestellen :P in NL wel gezien van Freya, maar die vond ik merendeels allemaal té kleurig

Careano

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-09 20:32

Ik ben 1.80, weeg 70 kilo en heb cupmaat 75E. Ik ben vorige week op stap geweest voor bikini's, maar wat een ramp zeg! Echt jammer er stond er geen een leuk en de grotere maten vond ik niet zoveel tussen zitten..

Qua beha's kom ik er altijd wel uit. Hier in de buurt zit een modezaak met een speciale lingerie-afdeling. De beha's van Marie-Jo zijn echt mooi en ze zitten ook heel lekker. Daar hadden ze alleen geen leuke bikinis.

Binnenkort maar weer even ergens anders kijken voor bikini's..

Cheytjuh
Winnaar Bokt Veulenverkiezing 2024

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-09 10:37

Ik meld me hier ook, ben 18 jaar, 1.79m weeg zo'n 78 kilo en heb als bhmaat : 75D

Wat ik zooooooo vervelend vind is dat een topje bij mij wel inkijk geeft en bijv bij iemand met cup B vrijwel niet. Aaaaaah !!!

Verder ben ik wel blij met ze :P

Ps. als iemand een leuke bikini weet :P Meld het maar, ik zoek er nog 1 ;)

ikkiN

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-09 16:01

Ik ben ook een ramp met bikini's vinden, ik heb broekmaat 34, en shirtjes heb ik ook een S van nodig. Maar ik heb 65/70D. Shirtjes trekken strak onder mijn oksels door mijn teveel aan tiet :+
Gelukkig zie je het bij mij niet zo duidelijk, het is alleen wel erg vervelend met truitjes en bikini's. Bikini's in cup D hebben vaak een te grote omvang en glijden met iedere beweging van hun plek. Ik ben overigens 1m68 en weeg 53 kg.

Corelli

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-09 15:54

Ik heb vandaag een bikini kunnen vinden! :D Ging eigenlijk voor een halter met beugel, maar ben uiteindelijk op deze (top) uitgekomen

http://www.hunkemoller.nl/shop/ProductV ... cdd03a2f5#

Hij lijkt best groot, maar dat valt mee als je hem aan hebt :j

Hij trouwens tot F85, dus misschien ook een tip voor anderen uit het topic!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-09 21:37

WHAAAAA Ik heb voor 3 euro een bikini!! :):)
Bij de action!..
Heb er 2 gekocht, van ene setje gebruik ik het broekje en van de andere gebruik ik het bovenstukje (grootste maat! :=)!
Bij elkaar 3 euro, zal wel 1x aan zijn en dan nooit meer..maar ik zag het, echt leuk..Hij zal alleen niet zo stevig zijn! _O-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-09 21:38

Corelli schreef:
Ik heb vandaag een bikini kunnen vinden! :D Ging eigenlijk voor een halter met beugel, maar ben uiteindelijk op deze (top) uitgekomen

http://www.hunkemoller.nl/shop/ProductV ... cdd03a2f5#

Hij lijkt best groot, maar dat valt mee als je hem aan hebt :j

Hij trouwens tot F85, dus misschien ook een tip voor anderen uit het topic!

Leuke bikini ja! Die heb ik ook aangehad..maar ik vond hem beetje te netjes, alles zit zo ingepakt! :+

Patriciavt

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-09 23:43

Hoi meiden!!!

Tijdje geleden dat ik iets gepost heb..
Als het goed is, duurt het nu niet lang meer voor ik mijn borstverkleining krijg :D :D
Over een week kan ik t ziekenhuis bellen en dan hoor ik wanneer ik ingepland sta in juni :)

Nog maar heel even :):)

Boncho

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-09 16:33

Gisteren heb ik toch de stoute schoenen aan getrokken en de strings die passen bij mij bh's van Marie Jo (avero) gekocht!!!
Ik vond (eigenlijk past vind hier ook nog....) ze erg duur maar ze zijn zo mooi en nu heb ik 2 hele mooie setjes!!

Ben helemaal happy!!

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-09 17:31

leuk boncho!
ik was van de week bij de hunkemoller, ze hadden sale dus ff gekeken, toen zag ik aan de normale wand een push up serie, en dat is wel mooi onder een topje, ik dus 80 E gepakt, en gepast, en het was vreselijk, leek wel of ik een B aanhad :')

geen push up voor mij.. :')

savasan

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-09 21:55

Het punt van een push up BH is toch dat ze er juist groter van moeten lijken?

Dat is in ieder geval bij mij zo, ze lijken dan echt enorm :+