aslo schreef:liesje23 schreef:@ aslo, het zou heel fijn zijn voor je dochter om alleen een vit d gebrek te hebben.
FM is ( nog) niet geneesbaar. Dus voor haar zou het fijn zijn als het vit d gebrek simpel is op te lossen, en dat dat het 'alleen' maar blijkt te zijn.
Ik heb een bloedtest gehad in het ziekenhuis ( volgens mij 7 buisjes) en ook getest op vit D.
Tevens zijn er foto's gemaakt van heup, handen/polsen en voeten, om reuma uit te sluiten.
Ah, das een reactie waar ik wat mee kan, dank je wel!
Ik zou het echt super vinden als idd blijkt dat het vitD gebrek de oorzaak is, want dan kan ze tenminste een pijnvrije toekomst tegemoet zien. Het is vreselijk om te moeten zien dat je kind zoveel pijn heeft en dat daar mogelijk niets aan te doen is, heb er nachten van wakker gelegen. Vandaar dat ik er ook zo op door ga, want het kan maar zo zijn dat bij anderen een te voorbarige en mogelijk derhalve foutieve diagnose gesteld is en deze wellicht gebaat zijn bij een simpel onderzoek naar hun vitD gehalte. Ook al is maar 1 iemand met de info geholpen, dan is het toch weer iemand die dan ook pijnvrij verder kan.
Weet je inmiddels al wat meer?