Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Saskiaatje schreef:Ja? Bij mij is het na m'n ringetje namelijk opgehouden.
Anthea schreef:Bereid je maar voor, industrial vond ik echt 'n kütpiercing.
Red_Savage schreef:Omijngod. Ik heb met zeezout gespoeld, nou nóóit meer hoor.
Het is nogal moeilijk om de piercing te laten weken als hij midden in je neus zit. Dus ik deed steeds scheutjes zeezoutoplossing in mijn neus.
en het is moeilijk om het in te schatten etc. Dus toen had ik mijn hoofd nét een beetje verkeerd staan, en daar ging mijn oplossing; beide neusgaten in, en het ging door tot in mijn neusholte. En daar is het dus elke tunneltje in gegaan waar het maar heen kon. Ik voelde het ook in mijn oren. Moewaargh, auw auw auw echt heul pijnlijk. En mijn ogen stonden vol tranen en deden pijn.
O geloof me, alles deed zó 'n ontzettende pijn van binnen.
Anthea schreef:Heb nu wel moeite met de T en de S, maar ik heb hem nog maar een paar dagen..
nils schreef:Anthea schreef:Heb nu wel moeite met de T en de S, maar ik heb hem nog maar een paar dagen..
word wel weer wat beter naar mate je de piercing hebt...
xDramaQueen schreef:Saskiaatje schreef:Ja? Bij mij is het na m'n ringetje namelijk opgehouden.
dat komt omdat het tandvlees niet elke dag terugtrekt, dit kan wel over een jaar gaan, anders lagen bij sommige al tanden eruit
ring of staafje maakt geen verschil
Macchiato schreef:Heeft iemand hier eigenlijk ook een spraakgebrek ontwikkeld door je tongpiercing? (lees sssssslissssende sssss etc)
Arethe schreef:Macchiato schreef:Heeft iemand hier eigenlijk ook een spraakgebrek ontwikkeld door je tongpiercing? (lees sssssslissssende sssss etc)
Ik heb gewoon gepraat vanaf de dag dat ik hem heb laten zetten.