Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
crossmonster schreef:Ja idd dat wel...
Ik zal mijn verzekering eens bellen in hoeverre dat in het pakket zit, vorige keer betaalde ik nog veel bij voor elk bezoek..
Het is gewoon balen dat ik weet waar het de vorige keer op uitmondde, ik ben altijd bang geweest dat het terug zou komen, en ik zie er zo tegenop. Ik zit gewoon vast in een web heb ik het gevoel.
Kanelly schreef:Een haptonoom, daar heb ik ook over zitten denken.
GGZ of zo is niks voor mij, ik houd echt niet van praten op commando...
Beetje gegoogled op haptonoom en dat klinkt toch beter.
Verder hoorde ik zojuist van collega dat mijn vertrek toch nog ergens goed voor is geweest. NU ineens kunnen er wel dingen drastisch veranderen...
Kortom, het zoveelste mes in je rug. Nu zijn ze geschrokken en nu kan het allemaal wel aangepakt worden.
En heb het net ook maar aan m'n moeder verteld, die vroeg hoe het op het werk ging en ja, ik kan niet liegen...
Belde net m'n vader terug( die was net niet thuis ) die gaat meteen hele preken gaan afsteken over hoe dom het allemaal wel niet is van me. En dat ik nu geen WW krijg en mezelf in de vingers snijd. En dat ik dus maar 'snel ga solliciteren' . ( die andere baan, waar ik morgen op gesprek moet, zien hun niet als een echte baan... ) Maar ja, hier in de Noordkop is weinig werk, dus tja als ik maar niet te voorbarig ben geweest. En 'het zal zich vanzelf wel uitwijzen of het een slimme zet is geweest'
Nee thanx pap, dat beurt lekker op.