Hairextensions/Weave laten zetten

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

brittje88

Re: Hairextensions/Weave laten zetten

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-09 23:40

dankjewel! Ik zal wel een foto plaatsen als het er eenmaal in zit!

050206051012

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-09 08:05

Anoniem schreef:
niemand een fijne tip voor mij,omgeving gelderland/overijssel/utrecht?
voor niet extreme verlenging? ik wil zo graag weer eens een staart in mijn haar...

www.beauty4life.nl

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-09 08:18

Ziet er goed uit, heb jij daar je extensions ook laten zetten Quellian??

050206051012

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-09 08:18

:j

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-09 08:20

okee. lijkt niet echt superduur. is niet om de hoek,maar eindje rijden vind ik vaak wel leuk...

enniee

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-09 08:21

Hee,
ik had een vriendin die had haarextensions laten zetten, ze waren er binnen no-time weer uit, en de kapper had gezegd dat je ze er op nieuw in kon doen (dit kon helemaal niet)

050206051012

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-09 08:23

Mij is ook verteld dat dat niet kan :)

__Nathalie__

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-09 09:16

kan wel alleen moet je er nieuwe waxjes op zetten.

zorro

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-09 18:41

Nou, het stoom komt me nog net niet uit de oren. -:(- Ik vandaag heen voor nieuwe extensions. Even om het geheugen op te frissen: het haart van het begin af aan enorm uit, en er was een productiefout gevonden, dus nadat ik heel wat mailtjes had gestuurd dat het wel erg uithaart, en een keer voor controle was geweest, was het eindelijk duidelijk wat er aan de hand was, en zou ik nieuw haar krijgen. Ik was al helemaal blij dat ze me eindelijk serieus namen, nou niet dus.

Kom ik daar vanmorgen, vonden ze het niet erg genoeg, en dit zouden ze vast niet vergoed krijgen van Balmain, dus helaas. Ik was echt boos, speciaal daar heen gereden, en het is echt wel een eind rijden, en helemaal voor niks. Om me tegenmoet te komen hebben ze er gratis 30 bij gezet. Het lijkt nu wel weer meer als eerst, maar het probleem is zo niet opgelost. Ze nemen me gewoon niet serieus, wat baal ik!

Net maar weer een paar handen vol haar uit mijn kamer gehaald, verdorie zeg! Maar nee, niet erg genoeg. Bah.. Ik klaag toch niet voor niks? Had ik dan een paar handen vol mee moeten nemen om het aan te tonen? Ze hebben daar ook even geborsteld, kwamen er maar 3 haren uit. Ik heb hier net thuis geborsteld, en ik heb ze geteld: 27. Vind ik toch echt wel veel voor een borstelbeurt. Maar neeee, er is niks mis mee. Het was volgens hun ook niet dunner geworden. Nou echt wel! |o

Ze hebben er nu 5 uitgehaald en die sturen ze op naar balmain. Maar ja, ik heb er plukjes bij die nog goed zijn, en als ze die er juist uit hebben gehaald. Ze hadden beter de hele dunne plukjes kunnen doen, maar dat doen ze natuurlijk niet. Ze zullen me nog bellen wat er uit is gekomen. Nou, alsof ik daar nog iets aan heb. Het is echt duur haar, en dan dit :(

Iemand nog een idee of ik hier iets tegen kan doen? Het liefst zou ik ze voor de rechter slepen.. }:)

xjessx

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-09 18:55

Met wat voor borstel, borstel jij je haar?
Als je het met een borstel borstelt met pennen kan het inderdaad zijn dat je haren meetrekt ;)

kamaron

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-09 19:18

helaas...heb dezelfde ervaringen met balmain...vooral die zgn matjes van hun zijn vreselijk..worden steeds meer stro-kwaliteit en dun...en dan die onzin dat je hun shampoo moet gebruiken anders vervalt de garantie...erg vreemd dat je voordien te horen krijgt alles nieuw te krijgen en dan achteraf opens niet ...lekkere service :(

Meetje22

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-09 22:28

Zorro, heb jij een recente foto van de voorkant,achterkant en zijkant van het haar of zou je die willen maken?
Heb namelijk die vrouw opgebeld die bij mij mn extensions zet en jouw probleem voorgelegd.
Zij zou even nagaan wat jouw rechten zijn maar volgens haar kun je je op de garantie van balmain herroepen.
Wat er in die kapperszaak gebeurde is een momentopname en jij had die dag je haar al geborsteld.
Dus eerst heb je al de meeste haarverlies gehad,daarna gingen zij pas borstelen.
Eigenlijk moet je voet bij stuk houden en die garantie aanspreken.

* bij haar is het afbreken van de haren ook bekend met het merk balmain.
De reden voor haar dus om er niet mee te werken.

zorro

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-09 22:41

Meetje, wat ontzettend lief dat je speciaal gebeld hebt!! Super!! Ik waardeer het enorm!

Ik heb er geloof ik geen foto van toen het zo enorm dun was, alleen toen ik het vast had. Daar zie je wel degelijk verschil op, maar ja.. Nu zitten er dus 30 extra in, het lijkt wel weer voller, in ieder geval meer zoals het eerst was. Kan echt wel janken, eerst was het zo vol, en ze willen het gewoon niet geloven. Er was echt amper wat van over.. Alleen het feit dat na 2 maanden er minstens 30 bij in moeten om het weer een beetje voller te krijgen, dat kan toch niet kloppen? Zoveel mag het toch nooit uitharen? En het is nog lang niet zoals eerst..

Ik heb met al mijn overtuigingskracht geprobeert om voet bij stuk te houden, maar ze wilden er gewoon niet aan. Werden ook steeds onvriendelijker. Toen ze me die 30 nieuwe er in zette, heeft ze geen woord tegen me gezegd. Toen het klaar was lieten ze me niet eens uit, zoals ze anders deden, nee hoor, hup daar is de deur. Vreselijk. Ik kan daar zo slecht tegen, terwijl ik echt vind dat ik in mijn recht sta.

Het probleem is dat ik heel fijn haar heb, en Balmain paste daar qua structuur het beste bij. Als ik ooit nieuwe durf te proberen, doe ik geen balmain meer, maar socap leek er helemaal niet bij aan te sluiten..

Ik hoor heel graag wat van je meetje, en als je iets met de staartfoto's kan zal ik ze je opsturen. Nogmaal super bedankt!!

Ik borstel trouwens alleen met een speciale balmain extension borstel, anders vervalt immers de garantie.. :(

zorro

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-09 22:47

Ik heb toch wat foto's gevonden die zeker een beeld geven, ik ga aan het uploaden, ben benieuwd naar jullie mening!

zorro

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-09 23:01

Afbeelding

Hier zat het er net in.. 130 stuks, op fijn, dun haar, een flinke bos.. Ik heb geen foto's van dat ik het los heb, maar je kan toch echt wel zien dat het een dun staartje is. Bovenin lijkt het wel wat, maar daar zit mijn eigen haar bij. Onderin kan je duidelijk zien dat er weinig van over is vind ik.. Je kan ook duidelijk de overgang zien, die was gewoon amper weg te werken, omdat het zoveel dunner was als mijn eigen haar. Het hele model was ook weg, het was rond gesneden, nou niets van over..

Afbeelding
Afbeelding

Ik baal nu wel dat ik er geen foto's van heb genomen. Maar ja, mij was beloofd dat ik nieuw haar zou krijgen..

Meetje22

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-09 00:27

Balen is dat he,als je er vanuit gaat dat je nieuw krijgt en dan word afgescheept met maar 30 nieuwe.
In principe hebben ze die 30 erbij gezet om de schade weg te werken wat enkel maar een tijdelijke oplossing is.
Feit is dat het haar is afgebroken en dat vang je niet op door er 30 nieuwe extensions bij te plaatsen.
Ook dat ze je als een simpele hond behandelen is te erg voor woorden.
Ik neem aan dat jij het bij een kapperszaak hebt laten doen?
Wat je nu nog kunt doen is direct contact op nemen met balmain dus niet via de kapperszaak.
Leg het hele probleem uit en vertel dat de kapperszaak het in de eerste instantie erkende.
Echter later trok deze zijn handen eraf en kreeg je toch 30 extensions.
Door deze gratis te plaatsen erkennen ze namelijk het probleem.
Helaas is de keuze die ze gemaakt hebben niet de oplossing.
Balmain zal ongetwijfeld zijn naam hoog willen houden en jou tegemoet willen komen.
Een trouwe klant is namelijk veel geld waard,zeker in deze economische tijd waarbij dingen als hairextensions een overbodige luxe zijn.
Maar........... laat ook bij de kapperszaak je ongenoegen duidelijk overkomen,neem desnoods je moeder mee als jij geen confrontaties durft aan te gaan.
Mocht je meer info willen tot aanpak pb me maar ;)

mywayzidane

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-09 00:44

@zorro: neem zeker contact op met ballmain maar ga van te voren eerst er even achteraan met wat voor een tang ze werken in deze kapsalon, het is namelijk zo dat ballmain niet tegen een bepaalde warmte kan. Zou even kunnen proberen voor je op te zoeken hoeveel deze warmte is als je dit graag wilt weten.
Verder heb ik nog een vraagje. Zaten de extensions alleen maar aan de achterkant?? Wat ik van de foto kon zien wel en vond het op de eerste foto ook echt niet mooi ingezet (sorry).

Meetje22

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-09 00:56

Wat vind jij er niet mooi aan dan?
Het is gewoon gelijkmatig gezet en ik zie zeker geen ernstige overgangen.

mywayzidane

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-09 02:08

Jammer genoeg ben ik niet handig met de pc om er even pijltjes bij te zetten waar ik extensions mis maar probeer het zo duidelijk mogelijk uit te leggen. :o
Als je naar de 1ste foto kijkt zie je in het midden een heel vol recht stuk en aan de zijkanten mis je gewoon extensions. Doe je dan je haar in een staart kan je de overgang ook niet mooi wegwerken daarom zijn de zijkanten (ook vaak) belangrijk.

kamaron

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-09 08:09

myway bedoeld dat de zijkanten dunner zijn/minder vol dan de achterkant..maar das toch altijd zo lijkt mij....vooral omdat het rond is geknipt.
Ik persoonlijk vind je staartje niet dun op de foto....let er wel op dat extensions altijd wel haren en je ontzettend snel aan volume gewend bent, plus het feit dat je meestal gestijled de zaak uitloopt dus glad gemaakt dan is je staart ook een stuk voller als dat je dat niet hebt.

zorro

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-09 10:47

Zo voor ik weg moet zal ik even snel reageren! Ik ga idd eerst contact opnemen met Balmain zelf, ik heb de website al gevonden, plus een telefoonnummer, dus eerst daar maar eens vragen. Ik vrees dat ik in de eerste instantie via de kapsalon niet verder kom, dus dan maar via een andere weg. Eens kijken wat ze er van zeggen, en dan de kapsalon maar aanspreken.

Ik had inderdaad meer extensions aan de achterkant als aan de zijkant, maar ze zaten er wel. Was idd ook dunner aan de zijkant, maar in het begin was dat niet lelijk. Later wel, want toen bleef er niks van over. Ik was een maand geleden aan het winkelen, toen zaten ze dus ook een maand. In de MissEtam heb je van die pashokjes met 2 spiegels er in, zodat je voor en achterkant kon zien. Ik was toen al voor controle geweest omdat het zo uitviel, maar ik was weg gestuurd omdat het allemaal wel meeviel volgens hen. Ik keek in die spiegel en ben me rot geschrokken, zo'n dun bosje..Ik had bovenop heel lichtblond en de onderste laag iets donkerder. Nou het was bijna alleen nog het donkere.

Het klit ook veel sneller, het word heel ruw en gaat wat omhoog klitten. Vroeg ze gister ook naar, dus ik bevestigde dat het inderdaad begon te klitten. Ik moet het steeds met mijn vingers los halen (borstelen doe ik niet eens bij klitten, dan valt er nog meer uit) maar volgens haar was ook dat niet aan de orde. Kon veel erger, en dit was heel normaal.

Ik had inderdaad wel dat de zijkanten niet goed weg te werken zijn bij mij, als ik het vast heb zie je heel snel de waxjes. Valt van een afstandje gelukkig niet op.

@ Kamaron: de eerste foto is gemaakt nadat ik het zelf voor het eerst gewassen had. Toen was het hele stijle er al af. Ik weet heel goed dat het wennen is om ineens meer volume te hebben, en dat mijn eigen haar veel dunner is. Maar zoveel mag het gewoon niet uitvallen, dit is echt extreem. Handen vol haar haal ik van mijn vloerbedekking, op plekken waar ik niet borstel. Mijn bed ligt vol haar, als ik mijn kast opentrek, is het eerste wat ik op mijn kleren zie haar. En niet mijn eigen, dat is korter en minder stug, echt het extension haar. Borstels vol haal ik eruit, gister mijn prullenbak geleegd, nou wat daar in lag.. Je kan er een leuke pruik van maken..

zorro

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-09 11:21

Nou ik heb net gelijk Balmain gebelt. Kreeg een vriendelijke mevrouw aan de lijn, heb uitgelegt wat er aan de hand is. Ze konden niets voor me doen, je moet het met de kapperszaak oplossen. Gezegt dat ik het wel raar vond dat zo'n bedrijf niets kan doen, als de uiteindelijke klant niet tevreden is, en het niet op kan lossen met de kapperszaak. Ze bleef erbij dat ik de kapsalon nog maar eens moest bellen. Toen heb ik gezegt dat ik dan eerst andere stappen ga ondernemen, en toen ineens kon er wel vanalles.

De account manager gaat nu naar de kapsalon bellen om te overleggen, en dan hoor ik het weer. Ik vind dat super eng, omdat ze al niet zo vriendelijk waren gister. Maar ja, ik wil nu ook doorzetten, het kost veel geld en dan wil ik er ook een goed product voor hebben. Dat heb ik nu gewoon niet.

Meetje22

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-09 13:54

zorro schreef:
Nou ik heb net gelijk Balmain gebelt. Kreeg een vriendelijke mevrouw aan de lijn, heb uitgelegt wat er aan de hand is. Ze konden niets voor me doen, je moet het met de kapperszaak oplossen. Gezegt dat ik het wel raar vond dat zo'n bedrijf niets kan doen, als de uiteindelijke klant niet tevreden is, en het niet op kan lossen met de kapperszaak. Ze bleef erbij dat ik de kapsalon nog maar eens moest bellen. Toen heb ik gezegt dat ik dan eerst andere stappen ga ondernemen, en toen ineens kon er wel vanalles.

De account manager gaat nu naar de kapsalon bellen om te overleggen, en dan hoor ik het weer. Ik vind dat super eng, omdat ze al niet zo vriendelijk waren gister. Maar ja, ik wil nu ook doorzetten, het kost veel geld en dan wil ik er ook een goed product voor hebben. Dat heb ik nu gewoon niet.

Zie je, als je voet bij stuk houd en je lekker zakelijk opsteld is er van alles mogelijk ;)
Gewoon volhouden meid.

kamaron

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-09 14:01

Ga voor je duimen Meetje, want ik kan heel goed begrijpen dat je wel kan janken met zoveel poen uitgeven en dan zon resultaat hebben.
Ik weet wel dat ik dat destijds ook had met balmain extensions en dat schijnt te komen dat stugge dan en die klitten doordat ze niet allemaal in dezelfde richting zitten met de haarschubben, je hebt bepaalde merken die dat wel hebben alle haren hangen dan naar benden zoals je ze zelf ook hebt...kun je het volgen?
Wel heb ik destijds een fijne olie gekocht die je in je haar doet en niet vet is dan pluist het minder als iemand de naam wilt geef dan ff een pb.

Ben wel benieuwd naar wat Meetje nu te horen gaat krijgen.

__Nathalie__

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-09 14:06

balmain staat er bekend om dat het sneller uitvalt als andere merken. Persoonlijk zou ik nooit voor dat merk gekozen hebben.

Verder kan de kapster weinig met jou verhaal. Het is niet te achterhalen of jij je haar op de juiste manier verzorgt, en niet te hard kamt.
Dus dat ze jou 30 extensions gratis geven vind ik al heel netjes.

Wat niet netjes is is dat ze eerst zeggen dat het een fout van de fabriek is en het gratis opnieuw doen en dat vervolgens niet nakomen.