Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
nils schreef:hoe heet die piercing in je nek ook alweer?
Nymphadora schreef:Voor een neuspiercing he, krijg je dan een groot zweerknopje of gewoon ook al een kleintje?
Ik wil namelijk echt een hele kleine (ivm mijn werk, mag eigenlijk niet, maar een hele kleine moet geen probleem zijn)
Myryana schreef:nils schreef:hoe heet die piercing in je nek ook alweer?
Dat is een nape =)
Ik wil zo graag een MD ook nog.. maar dat vind manlief dan weer iets te.. ><
Red_Savage schreef:Groeit een nape niet ook heel snel uit? Vind het iig wel een leuke piercing.
dorienkee schreef:ik heb net neuspiercing laten zetten, en ja je krijgt een dikke knop erin... gewoon zelfde knopje als in je oor, al weet ik niet hoe ze dat bij professionele piercingshops doen, maar denk ook een zweerknopje..
Lous schreef:dorienkee schreef:ik heb net neuspiercing laten zetten, en ja je krijgt een dikke knop erin... gewoon zelfde knopje als in je oor, al weet ik niet hoe ze dat bij professionele piercingshops doen, maar denk ook een zweerknopje..
Heb jij het laten schieten dan??
nils schreef:Red_Savage schreef:Groeit een nape niet ook heel snel uit? Vind het iig wel een leuke piercing.
ik vind hem ook heel gaaf maar volgens mij groeien ze inderdaad snel uit....
nils schreef:Red_Savage schreef:Groeit een nape niet ook heel snel uit? Vind het iig wel een leuke piercing.
ik vind hem ook heel gaaf maar volgens mij groeien ze inderdaad snel uit....
Lous schreef:Zo'n surface is een metalen staafje onder de huid. Heb ik ook ooit een filpje van gezien. Eerst maken ze met een naald een tunneltje onder de huid en dan duwen ze dat staafje erin. Zag er echt eng uit
Red_Savage schreef:Is een Surface niet gewoon een staafje? Wat door de huid wordt gepierced. (of ik heb weer eens te veel fantasie)