Goedkope Beautytips

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Lenneke_

Re: Goedkope Beautytips

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-08 21:23

Als je je nagels eerst heel lichtjes opschuurt met een fijne vijl blijft de nagellak langer zitten

brittje88

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-08 22:14

aliesjeh schreef:
leuk topic! ik kom het nu pas tegen.. ik heb zelf niet echt meer iets nuttigs te melden de tips die ik nog had kunnen noemen zijn op de eerste bladzijdes al gegeven. de rest van het topic heb ik nog niet gelezen.. daarmee wacht ik tot de meivakantie! Clown wel heb ik een vraag: ik heb op dit moment helder rode nagellak van rimmel. maar als ik het eraf heb gehaald zit er een heel klein beetje een rode gloed over me nagels heen. wat kan ik doen om dat de volgende keer tegen te gaan? eerst een laag doorzichtige?

onder elke nagellak moet je een basecoat doen anders verkleurd je nagel Tong uitsteken Ook helpt het om eerst je watje nat te maken dan nagellak remover dan smeer je het niet zo uit.

EnelyaT

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-08 08:50

Ik heb een ongelofelijk lelijk litteken aan de binnenkant van mijn (onder)been.. Overgehouden van mijn paard dat in paniek raakte in de trailer. Ik heb toen een halfjaar een gat in mijn been gehad.
De huisarts heeft het toendertijd zelf opgelost, wat (iets wat natuurlijk later pas bleek) de chirurg niet zo'n plan vond.
Het is lelijk en diep en groot, en ook heel poreus (mag eigenlijk niet met bijv. rokjes lopen, alleen met sokken en broek eroverheen.

Iemand ideën hoe ik dit litteken sneller kan laten herstellen? Ik smeer er regelmatig olie op, om de huid soepel te houden.
Uiercréme krijg ik (alleen als ik het daar smeer, op mijn handen ed. heb ik nergens last van Verward ) uitslag van..

Het wordt weer zomer, dus ik zou ook graag eens een rok oid aanwillen, ipv altijd maar lange sokken en lange broek te moeten dragen!! Knipoog

Ik heb ook nog wat tips btw; (misschien zijn ze al gegeven);
- Benen scheren met crémespoeling, blijven ze zachter.
- tandpasta 'snachts op je puistjes smeren (drogen ze uit)
- Uiercréme tegen een droge huid
- Na het epileren een ijsklontje op je ge-epileerde huid, blijft het minder lang rood
- strandzand is dé ideale scrub!!

Lenneke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-08 08:59

MissEvil: kan dat niet operatief herstelt worden? Ik zou er mee terug gaan naar de huisarts

EnelyaT

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-08 09:11

De huisarts vind dat ik niet moet zeuren Clown
En die stuurt me ook echt niet door hoor, want hij heeft het zelf veroorzaakt. En ik maar zeuren dat ik doorgestuurd moet worden, en hij het vertikken.. Daarom wil ik ook niet zo graag terug.. Knipoog

Cynthiaaapje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-08 10:26

MissEvil, ja kan ook gewoon zonder doorverwijzing naar het ziekenhuis gaan, of een 2opienie of hoe dat ook heet laten maken door een andere huisarts, die stuurt je vast wel door.

Tivara

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-08 08:59

Lenneke_ schreef:
Als je je nagels eerst heel lichtjes opschuurt met een fijne vijl blijft de nagellak langer zitten

Maar dat is wel heel slecht voor je nagels. De bovenkant van je nagels zeg maar dus met een vijl doen, daar worden ze echt heel dun van.

veerle123

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-08 15:25

Wanneer ik wit-achtige nagellak opdoe, dan zie je heel vaak de on-effenheden. Daarom deed ik eerst een doorzichte laag aan. Maar toch heb ik wel 4 vingers die niet mooi egaal zijn.
Iemand tips?
Wat ik ook soms heb is als ik er dan een 2de laag opdoe,omdat anders de kleur niet "goed" genoeg is, dan heb ik soms als ik ergens tegen aan bots met mijn nagels, dat de nagellak eraf gaat? Is dit omdat er dan teveel opzit? Ik probeer altijd een heel dun laagje te doen. Maar toch werkt het vaak niet.
V.

Shannonnekke

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-08 15:47

Ik doe altijd met mijn nagels eerst het kleurtje erover heen en dan nog de nagelverharder.
Natuurlijk vijl ik ze eerst voordat ik ze ga lakken Knipoog

LF_xx_D

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-08 16:17

Moet je als je gewoon transparante nagellak op wil doen eerst nagelharder en dan doorzichtig of andersom? Vork Ik heb altijd het idee dat die nagelharder er eerder vanafgaat dat gewone nagellak..

En als mijn haar is gewassen is het heel pluizig. maar ik heb een schuine pony en die is dan helemaal weg zegmaar omdat het nogal lange pony is, soort lok achtig naar de zijkant. Ik moet steeds die scheidig dan overnieuw trekken, bussen met haarlak erinspuiten en maar niet teveel bewegen en dan alsnog glijd alles er weer uit. Tong uitsteken Wie heeft tips tegen pluizig, glad en onhandelbaar haar na het haarwassen? Vork Het is niet de bedoeling dat ik m'n haar weer gelijk vet ga maken naar het haarwassen natuurlijk.. Tong uitsteken

Wel handige tips hier zeg! Haha!
Ik ga vanavond denk ik deze 'gezichtsbehandeling' proberen:
http://www.girlscene.nl/beauty/beauty/2 ... ehandeling

Die Mascha heeft altijd wel handige filmpjes vind ik.. Lachen

madeliefw

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-08 17:34

LF_xx_D schreef:
En als mijn haar is gewassen is het heel pluizig. maar ik heb een schuine pony en die is dan helemaal weg zegmaar omdat het nogal lange pony is, soort lok achtig naar de zijkant. Ik moet steeds die scheidig dan overnieuw trekken, bussen met haarlak erinspuiten en maar niet teveel bewegen en dan alsnog glijd alles er weer uit. Tong uitsteken Wie heeft tips tegen pluizig, glad en onhandelbaar haar na het haarwassen? Vork Het is niet de bedoeling dat ik m'n haar weer gelijk vet ga maken naar het haarwassen natuurlijk.. Tong uitsteken

Hé dat heb ik ook! Om het minder te laten worden, gebruik ik allereerst cremespoeling, vervolgens borstel ik mijn haar als het nog nat is. Bij de Douglas hebben ze een soort creme voor je haar.
http://fredericfekkai.com/products/prod ... 3&family=1
Hij is wel duur, maar mijn haar wordt er niet vet van, ik doe altijd 1 bolletje ter grootte van een erwt in mijn puntjes van mijn haar en bij die lok. Vervolgens nog wel haarlak om het te laten zitten trouwens.

Simba_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-08 17:36

MissEvil schreef:
Ik heb een ongelofelijk lelijk litteken aan de binnenkant van mijn (onder)been.. Overgehouden van mijn paard dat in paniek raakte in de trailer. Ik heb toen een halfjaar een gat in mijn been gehad.
De huisarts heeft het toendertijd zelf opgelost, wat (iets wat natuurlijk later pas bleek) de chirurg niet zo'n plan vond.
Het is lelijk en diep en groot, en ook heel poreus (mag eigenlijk niet met bijv. rokjes lopen, alleen met sokken en broek eroverheen.

Iemand ideën hoe ik dit litteken sneller kan laten herstellen? Ik smeer er regelmatig olie op, om de huid soepel te houden.
Uiercréme krijg ik (alleen als ik het daar smeer, op mijn handen ed. heb ik nergens last van Verward ) uitslag van..

Het wordt weer zomer, dus ik zou ook graag eens een rok oid aanwillen, ipv altijd maar lange sokken en lange broek te moeten dragen!! Knipoog

Ik heb ook nog wat tips btw; (misschien zijn ze al gegeven);
- Benen scheren met crémespoeling, blijven ze zachter.
- tandpasta 'snachts op je puistjes smeren (drogen ze uit)
- Uiercréme tegen een droge huid
- Na het epileren een ijsklontje op je ge-epileerde huid, blijft het minder lang rood
- strandzand is dé ideale scrub!!

Mijn zusje heeft een aantal jaar geleden een auto-ongeluk gehad met een groot litteken op haar voorhoofd tot gevolg.
Wij hebben toen vitamine-E capsules gekocht. Je kunt ze halen bij de betere drogist.
Het zijn capsules die je met een naaldje kapot prikt. Dan komt de zalf eruit zeg maar.
Goed consequent gebruiken, het werkt echt!
Ook veel Calendula (VSM) smeren helpt erg goed Lachen

Sterkte!

_Judith

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-08 18:07

LF_xx_D schreef:
Die Mascha heeft altijd wel handige filmpjes vind ik.. Lachen

De site van "Die Mascha" is www.beautygloss.nl Lachen

xManon_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-08 18:10

Ik gebruik L'oreal Elvive; Intens Glad.
En daar gaat die pluis en alles wel mee weg.
Tis geen goedkope beautytip maar toch.: P

Ehona

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-08 18:19

Veel mensen doen na het wassen van je haar het ruw droog wrijven met een handdoek, maar daar gaat het ontzettend van pluizen! Je kunt je haar beter in een handdoek wikkelen en zo laten drogen, of gewoon in de lucht laten opdrogen.

Mocht je alsnog last hebben van pluizig haar; er is een haarlak dat het pluizen van je haar tegen gaat, ik geloof dat 'ie van Andrélon is. Klein beetje spuiten, kammen en weg met de pluis!

Ook kan je haar soms gaan pluizen als je het laat snijden bij de kapper. Laat het dus beter knippen!

Doe ook eens wat (kokos)melk in je bad, daar krijg je een superzacht huidje van!

Voor lekker zacht, gezond haar: doe er na het wassen wat olijf- of zonnebloemolie in en draai het op je hoofd in een knot o.i.d. Wikkel je haar vervolgens in folie en laat de olie even lekker intrekken. Daarna goed uitspoelen.

daNiielle_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-08 18:33

Heb m'n vinger tussen de deur gehad, dus hij is helemaal blauw.
En ik ben niet zo van de knalrode nagellak dat er wel overheen kan.

Dus zijn er nog tips zodat het minder opvalt? Lachen Ik ben hem namelijk nog niet tegengekomen..

Morrow_Less

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-08 18:35

er een pleister om doen Haha!

Meliaforever

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-08 18:40

daNiielle_ schreef:
Heb m'n vinger tussen de deur gehad, dus hij is helemaal blauw.
En ik ben niet zo van de knalrode nagellak dat er wel overheen kan.

Dus zijn er nog tips zodat het minder opvalt? Lachen Ik ben hem namelijk nog niet tegengekomen..

Foundation op smeren Huilen van het lachen
Sorry ik weet t niet.

joyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-08 21:48

Heeft of kent iemand iets tegen wratjes?
Ik heb ze bij mn vingertopjes, bij je nagelrand zeg maar.
Ik heb ze al verschillende keren aangestipt bij de huisarts en thuis, en er homeopatische dingetjes opgesmeerd.
Maar echt niks helpt.
Iemand een tip?

Ehona

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-08 21:53

Je kan Wartner kopen, dat bevriest wratjes. Ik heb er ook een onder mijn voet, maar daar moeten we geloof ik met zwaarder geschut aankomen, hij is niet kapot te krijgen.

(En ze zeggen dat het helpt als je er over heen piest, maar dat betwijfel ik Tong uitsteken)

brittje88

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-08 23:50

wartner is veel lager dan de huisarts. Dus als de huisarts al niet helpt, helpt wartner al helemaal niet.
Wratten zijn jammer genoeg een virus en dat kan gewoon blijven terug komen daar kom je niet meer vanaf. maar ze kunnen uit zichzelf wel gewoon weer weg gaan. Maar dan heb je nog steeds het virus dus je kan het gewoon weer krijgen. Je kan ze volgens mij ook weg laten snijden of branden.

Lyonesse

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-08 00:50

joyy schreef:
Ik heb ze al verschillende keren aangestipt bij de huisarts en thuis, en er homeopatische dingetjes opgesmeerd.
Maar echt niks helpt.
Iemand een tip?

Heel vaag, maar ik had er ook 2 waarbij niets hielp. Totdat ik dove handcreme ging gebruiken. Nagelbijten / Gniffelen Toen waren ze zo weg Clown En het kwam echt van de creme, want ik heb het nog bij mijn teen na geprobeerd, en ook daar waren ze zo verdwenen Huilen van het lachen

Simba_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-08 07:41

Mystica schreef:
joyy schreef:
Maar echt niks helpt.
Iemand een tip?

Heel vaag, maar ik had er ook 2 waarbij niets hielp. Totdat ik dove handcreme ging gebruiken. Nagelbijten / Gniffelen Toen waren ze zo weg Clown En het kwam echt van de creme, want ik heb het nog bij mijn teen na geprobeerd, en ook daar waren ze zo verdwenen Huilen van het lachen

Hahaha Das een goeie tip zeg !!! Wat grappig!

Faux

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-08 09:54

Ik gebruik ook Dove Handcrême maar mijn wratje zit er helaas nog steeds. Scheve mond Al meerdere keren aangestipt maar 't werkt niet.

Giinaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-08 11:45

of je moet er over heen plassen hahah dat zeggen ze iniedergeval maar lijkt me wel vies Tong uitsteken