Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
aliesjeh schreef:leuk topic! ik kom het nu pas tegen.. ik heb zelf niet echt meer iets nuttigs te melden de tips die ik nog had kunnen noemen zijn op de eerste bladzijdes al gegeven. de rest van het topic heb ik nog niet gelezen.. daarmee wacht ik tot de meivakantie!wel heb ik een vraag: ik heb op dit moment helder rode nagellak van rimmel. maar als ik het eraf heb gehaald zit er een heel klein beetje een rode gloed over me nagels heen. wat kan ik doen om dat de volgende keer tegen te gaan? eerst een laag doorzichtige?
Lenneke_ schreef:Als je je nagels eerst heel lichtjes opschuurt met een fijne vijl blijft de nagellak langer zitten
LF_xx_D schreef:En als mijn haar is gewassen is het heel pluizig. maar ik heb een schuine pony en die is dan helemaal weg zegmaar omdat het nogal lange pony is, soort lok achtig naar de zijkant. Ik moet steeds die scheidig dan overnieuw trekken, bussen met haarlak erinspuiten en maar niet teveel bewegen en dan alsnog glijd alles er weer uit.Wie heeft tips tegen pluizig, glad en onhandelbaar haar na het haarwassen?
Het is niet de bedoeling dat ik m'n haar weer gelijk vet ga maken naar het haarwassen natuurlijk..
MissEvil schreef:Ik heb een ongelofelijk lelijk litteken aan de binnenkant van mijn (onder)been.. Overgehouden van mijn paard dat in paniek raakte in de trailer. Ik heb toen een halfjaar een gat in mijn been gehad.
De huisarts heeft het toendertijd zelf opgelost, wat (iets wat natuurlijk later pas bleek) de chirurg niet zo'n plan vond.
Het is lelijk en diep en groot, en ook heel poreus (mag eigenlijk niet met bijv. rokjes lopen, alleen met sokken en broek eroverheen.
Iemand ideën hoe ik dit litteken sneller kan laten herstellen? Ik smeer er regelmatig olie op, om de huid soepel te houden.
Uiercréme krijg ik (alleen als ik het daar smeer, op mijn handen ed. heb ik nergens last van) uitslag van..
Het wordt weer zomer, dus ik zou ook graag eens een rok oid aanwillen, ipv altijd maar lange sokken en lange broek te moeten dragen!!![]()
Ik heb ook nog wat tips btw; (misschien zijn ze al gegeven);
- Benen scheren met crémespoeling, blijven ze zachter.
- tandpasta 'snachts op je puistjes smeren (drogen ze uit)
- Uiercréme tegen een droge huid
- Na het epileren een ijsklontje op je ge-epileerde huid, blijft het minder lang rood
- strandzand is dé ideale scrub!!
LF_xx_D schreef:Die Mascha heeft altijd wel handige filmpjes vind ik..
daNiielle_ schreef:Heb m'n vinger tussen de deur gehad, dus hij is helemaal blauw.
En ik ben niet zo van de knalrode nagellak dat er wel overheen kan.
Dus zijn er nog tips zodat het minder opvalt?Ik ben hem namelijk nog niet tegengekomen..
joyy schreef:Heeft of kent iemand iets tegen wratjes?
Ik heb ze bij mn vingertopjes, bij je nagelrand zeg maar.
Ik heb ze al verschillende keren aangestipt bij de huisarts en thuis, en er homeopatische dingetjes opgesmeerd.
Maar echt niks helpt.
Iemand een tip?
Mystica schreef:joyy schreef:Heeft of kent iemand iets tegen wratjes?
Ik heb ze bij mn vingertopjes, bij je nagelrand zeg maar.
Ik heb ze al verschillende keren aangestipt bij de huisarts en thuis, en er homeopatische dingetjes opgesmeerd.
Maar echt niks helpt.
Iemand een tip?
Heel vaag, maar ik had er ook 2 waarbij niets hielp. Totdat ik dove handcreme ging gebruiken.Toen waren ze zo weg
En het kwam echt van de creme, want ik heb het nog bij mijn teen na geprobeerd, en ook daar waren ze zo verdwenen