Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Ik kan (nu nog met enige moeite door de zwelling) mijn kiezen normaal op elkaar doen en ik heb een kin (die heeft hij ook naar voren gehaald)! Ben benieuwd hoe mooi het is als mijn boventanden ook uitgebeugeld zijn.
 Ik kan (nu nog met enige moeite door de zwelling) mijn kiezen normaal op elkaar doen en ik heb een kin (die heeft hij ook naar voren gehaald)! Ben benieuwd hoe mooi het is als mijn boventanden ook uitgebeugeld zijn.                                                          Bij mij in de klas zit een jongen met precies dezelfde geboortedatum, dus ook 1 nov en hetzelfde bouwjaar. Hoe toevallig
 Bij mij in de klas zit een jongen met precies dezelfde geboortedatum, dus ook 1 nov en hetzelfde bouwjaar. Hoe toevallig  

schrok me rot!
   schrok me rot!

Blauwe/gele plekken heb ik nog wel een hele tijd gehad.
 Blauwe/gele plekken heb ik nog wel een hele tijd gehad.                                                         
 Zie nou dat ze niet in Nederland geleverd worden... G*dsamme zeg..
  Zie nou dat ze niet in Nederland geleverd worden... G*dsamme zeg..                                                         

Wat de verpleegster me vertelde (fijn, die Belgen, die blijven tenminste beleefd
 Wat de verpleegster me vertelde (fijn, die Belgen, die blijven tenminste beleefd  ) is dat het wellicht mogelijk is om narcose te doen met gasmaskertje, en bloedafname hoeft misschien niet omdat ik niet ziek en nog niet zo oud ben. Maar dat moest ik met de arts overleggen. Prima, maar ze heeft me iig alvast over de streep getrokken om de afspraak te maken
 ) is dat het wellicht mogelijk is om narcose te doen met gasmaskertje, en bloedafname hoeft misschien niet omdat ik niet ziek en nog niet zo oud ben. Maar dat moest ik met de arts overleggen. Prima, maar ze heeft me iig alvast over de streep getrokken om de afspraak te maken   

)
)