Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
DromenLies schreef:[12 uur nergens last meer van
heerlijk he zo'n mirena. ik heb hem ook en ben er heel blij mee.
geen pil meer slikken en geen doorbraakbloedingen meer.
inbrengen zag ik erg tegenop maar heb het overleefd gewoon daarna met aspirine's bedje in en 2 uur later was alles oke.
hebben jullie ook al de scan gehad?
deze is trouwens inwendig even ter voorbereiding, dat was nl voor mij nogal een verrassing toen ze zei kleed je maar even uit.
Wendy_Komen schreef:Ik wou de ring met 4 weken vervangen, dus geen stop week, en dus met 4 weken een nieuwe ring erin. Was hier alleen volgens mij 3 dagen te laat mee, en sindsdien dus al meer dan een week ongesteld, ene dag iets meer dan de andere...
Jotee schreef:Misschien een hele domme vraag, maar;
Ik word er zo langzamerhand gek van, altijd maar rugpijn, buikpijn en hartstikke misselijk zijn. Als je de pil gebruikt, heb je hier dan minder last van?!
Marloes_R schreef:Je voelt het wel, het is een soort van dildo die ze naar binnen schuiven![]()
Maar met flink veel glijmiddel doet het geen pijn, het is gewoon een soort druk.
DromenLies schreef:Marloes_R schreef:Je voelt het wel, het is een soort van dildo die ze naar binnen schuiven![]()
Maar met flink veel glijmiddel doet het geen pijn, het is gewoon een soort druk.
Nou een kleintje dan hoor, en ze doen er ook een soort condoom om. Als het goed is krijg je die scan 6 weken nadat ze hem hebben gezet, dat was bij mij iig zo idd om te kijken of hij goed recht zit want anders kun je klachten krijgen als buikpijn rugpijn enz. Maar als je die klachten al niet had zit ie waarschijnlijk wel goed hoor.
Jotee schreef:Wat voor vragenlijstje?!
Hmhm, ja dat is een goeie! Maar ik moet ze bijde niet! Dé een laat me rondlopen met een hersenschudding en de andere is echt een vieze creep..
Maar ik moet er wat voor over hebben!
Njen schreef:Denise, ik bedoel precies wat er staat, wat begrijp je er niet aan? Ik verlies al een paar dagen bloed en dan weer helder witte afscheiding, heb al een test gedaan, was gelukkig negatief. Dan zou het een doorbraakbloeding moeten zijn, nog nooit gehad, maar kan dat komen doordat je lichaam went aan de pil? Slik de Yasmin nou al meer dan 3 jaar. Word er echt gestoord van, voorderest voel ik me nml ook niet echt lekker, vandaar die test voor de zekerheid(ben met vlagen misselijk, duizelig enz)
zweetvos schreef:Wendy_Komen schreef:Ik wou de ring met 4 weken vervangen, dus geen stop week, en dus met 4 weken een nieuwe ring erin. Was hier alleen volgens mij 3 dagen te laat mee, en sindsdien dus al meer dan een week ongesteld, ene dag iets meer dan de andere...
Je hoort de nuvaring toch maar 3 weken in te hebben?
Of 3 weken, dan de stopweek en dan weer een nieuwe voor 3 weken.
Of 3 weken en dan die eruit en gelijk een nieuwe voor 3 weken.
Roseane schreef:Je hoort de nuvaring toch maar 3 weken in te hebben?
Of 3 weken en dan die eruit en gelijk een nieuwe voor 3 weken.
Roseane schreef:Je hoort de nuvaring toch maar 3 weken in te hebben?
Of 3 weken en dan die eruit en gelijk een nieuwe voor 3 weken.Citaat:
Inderdaad.
Ook best slordig als je zelf niet echt bijhoud op welke dag die erin moet of eruit..
Ik zou als ik jou was op nuvaring.nl van die sms alerts aanzetten..