Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
muiltje schreef:Heeft iemand er last van gehad bij het inzetten doet jhet zeer is het een rotgevoel.... En heb je inderdaad de eerste mnd continue bloedverlies?
mandybrandt schreef:Mijn dokter had het dus over een spiraal, maar mijn vraag is omdat je niet ongesteld word is het dan neit zo dat je een hele opgezette buik krijgt, misschien een stomme vraag maar heb ooit een meisje gesproken die zei dat ze het hiervan kreeg...
Nu ik erover nadenk zal het wel niet zo zijn omdat het me lijkt dat je lichaam gewoon geen "wand"aanmaakt in je baarmoeder, maar hoor graag wat jullie hier voor ervaringen mee hebben...
MSQuincyTE schreef:Zijn daar dan ook al pleisters voor en werket het een beetje Silvaantje?
Wendy schreef:muiltje schreef:Heeft iemand er last van gehad bij het inzetten doet jhet zeer is het een rotgevoel.... En heb je inderdaad de eerste mnd continue bloedverlies?
Volgens mij hebben mensen al minstens 3 keer in dit topic verteld hoe het ging bij het inzetten van hun mirena.
Ja, de meeste mensen hebben er last van. De een wat meer dan de ander, je kunt eventueel ook om een verdoving vragen als je daar bang voor bent.
Dat van die eerste maand continu bloedverlies had ik in ieder geval niet, ik heb er eerlijk gezegd ook nog nooit van gehoord.mandybrandt schreef:Mijn dokter had het dus over een spiraal, maar mijn vraag is omdat je niet ongesteld word is het dan neit zo dat je een hele opgezette buik krijgt, misschien een stomme vraag maar heb ooit een meisje gesproken die zei dat ze het hiervan kreeg...
Nu ik erover nadenk zal het wel niet zo zijn omdat het me lijkt dat je lichaam gewoon geen "wand"aanmaakt in je baarmoeder, maar hoor graag wat jullie hier voor ervaringen mee hebben...
Nee je krijgt er geen opgezette buik van hoor, het is net zoals je zegt, er wordt geen baamoederslijmvlies opgebouwd, dus het is ook niet nodig om dit weer af te breken en ongesteld te worden
Sfieke schreef:De nuvaring?
Is dat zo'n ding dat je zelf in moet brengen en hormonen afgeeft? Volgens mij heeft 1 van mijn zussen die ook!
Ik kon me al niet voorstellen dat dat lekker voelt tijdens de sex![]()
Bevalt ie verder wel? Is dat inbrengen niet ingewikkeld?
Izie schreef:Ik heb de eerste 3 maand heel veel bijwerkingen gehad van de nuva ring.. maar geloof ook dat dat wel bekend is. Op zich wel raar want hij geeft minder hormonen af dan de pil..ook bleef hij in het begin niet zitten bij mij.. zakte er half uit zeg maar
Verder maakt het niet uit hoe die zit, als ie er maar ergens in zit! haha, dan geeft ie gewoon de hormonen af, hij hoeft niet op een speciaal plekje te zitten!
Ik voelde hem nooit tijdens de seks, maar me vriend wel ,dus ik haal m er altijd gewoon uit!
heb m al bijna 2 jaar en vin m echt geweldig. In t begin moet je gewoon ff doorzetten!