nu een tepel piercing(ook bijna niemand die ik ken heeft er 1)
en idd ik ben ook 'stevig(niet dik maar alles is breder)' gebouwd maar hoezo is een piercing dan 'dom' echt onzin
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Kirsten schreef:Leoniez schreef:wat ik me nou afvraag he, misschien een beetje een domme vraag maargoed...
Als je ee Tragus heb, kan je dan nog wel goed oordopjes in je oor bijv. voor je mp3 speler?
Haha idd! Nu je et zegt... Vraag ik me ook wel af...
litteltje schreef:
Nou, ze heeft het uiterlijk er niet voor... Ofja.. hoe zeg je dat, ze is redelijk dik, en dan oogt het niet zo mooi..
tja kweet niet hoe je zoiets uitlegt
SuperQuinta schreef:zat te denken over die tepelpiercing maar denk dat ik er dan twee zou doen, dan maar twee stijve tepels!![]()
Kirsten schreef:Trouwens vraagje aan de mensen met een tongpiercing.
Hoelang duurde het voordat jullie een korter staafje erin konden laten zetten?
Kirsten schreef:Leoniez schreef:wat ik me nou afvraag he, misschien een beetje een domme vraag maargoed...
Als je ee Tragus heb, kan je dan nog wel goed oordopjes in je oor bijv. voor je mp3 speler?
Haha idd! Nu je et zegt... Vraag ik me ook wel af...
Maaike schreef:Clautje ik ben erg benieuwd hoe veel pijn het nou doet om een tragus te laten zetten. Vind het toch wel erg gaaf en na mn tongpiercing kwam al snel het idee om nog een piercing te laten zettenToch wel verslavend
Misschien dat ik eerst nog "gewoon" gaatjes erbij laat schieten in mn oren, ik weet het nog niet.
Dusseh Clautje wel verslag he als je m hebt!!
Draak schreef:wel in de andere dan toch? anders doet het vet zeer als ie door littekenweefses moet