Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
HopelessGC schreef:Ik heb van mezelf steil en dun haar, waar ik dus zo onderhand helemaal gek van wordt. Ik wil eens iets anders, dus zat ik te denken, waarom laat ik er geen slag in zetten.
Maar, gaat je haar er niet kapot van als je dat laat doen?
Als ik het laat doen, kan ik het later ook weer gewoon stijl laten maken?
Help
* Foto erbij gezet.
kruumie schreef:misschien helpt het om je haar in te vetten met gewone olie (zonnebloem olie ofzo)
daardoor word je haar vetter en gaat het niet zo pluizenhelpt goed
tip:
masseer het 's avonds goed in voor het slapen gaan, leg een handoek op je kussen of wikkel die om je haar (als je dat fijnvind slapen) en laat dat een nacht goed intrekken en zitten, spoel het de volgende morgen weer uit
als het goed is helpt dit
Janneke18 schreef:ik heb nu van die color-pulse verf in mn haar zitten
Melissamanda schreef:Ik weet echt niet wat ik met mijn haar aan moet het zit nu ongeveer al 4 jaar in een staart ik doe het gewoon niet anders omdat ik weet dat het dan gaat pluizen.
Als ik het gewassen heb en het droogt op heb ik krullen maar ook al met wat pluis. Als ik er dan een borstel door heen haal gaat het heel erg pluizen en gaat het zeker 5 cm omhoog staan. En heel breed lijkt dan net of er een bom op mijn hoofd in ontploft. Ik heb best zwaar haar met slag en net over mijn schouders.
Chestnut schreef:Mijn haar dan?
Ik wil toch echt iets nieuws.
Sorry, de webcam wil niet meer in kleur maar zo is het nu:
Los:
Vast:
Vast met plukjes die altijd uit de staart vliegen los:
(die plukjes floepen helemaal om, normaal vind ik haar dat er uit gaat wel mooi maar zo niet)
*ik kijk niet echt blij