Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Suzanne F. schreef:Mijn dag kan al niet meer stuk vandaag. Vandaag was weer weeg en prikdag en eindelijk ben ik op mijn eerste streefpunt, eindelijk is het eerste cijfer veranderd en daar ben ik zo blij mee! Dat is zeker 10 jaar geleden dat ik die cijfers gezien heb. De stand is nu -5.8 kilo. Zo blij. Ben benieuwd hoe ver ik kom richting mijn 10 kilo streefkilo’s. Ik ga gewoon zo door, goed drinken, op mijn eten letten maar eigenlijk gewoon alles eten maar dan minder en ik blijf op deze dosering. Ik denk dat het voor mij onverstandig zou zijn om op te hogen. Ik blijf dus op 0,5 mg Ozempic en vanaf nu gaat de prijs dus ook naar beneden want ik krijg vanaf volgende week de 1 mg toegestuurd. Daar kan ik dus 2 maanden mee doen. Ik zal even kijken hoelang het houdbaar is, ander pauzeer ik nu al even een maand.
Hoe gaan jullie?
NWDynamite schreef:Ik heb ook ongeveer 8 maanden lang Ozempic gebruikt en mijn streefgewicht behaald (wilde er 15kg af hebben). Eigenlijk sneller dan gedacht dus heb ik nog 3x 1mg over. Zelf betaald dus mega zonde! Wat hebben jullie daarmee gedaan als je over had? Gewoon achter de hand gehouden om in kleine dosis van 0,25 te gebruiken om op gewicht te blijven? Ik weet niet wat ik ermee moet.
Midoy schreef:Mocht je zelf kiezen om de 1 mg te ontvangen of is het Getwellis die dit bepaalt?
Mariska_28 schreef:Och wat naar joh, wat zal dat pijn gedaan hebben.
Qua laxeren, ik gebruik dan van die poederzakjes. Kan zo even niet op de naam komen, maar kun je bij een apotheek halen.