Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Percy schreef:Of hier bij de prik en tic![]()
Ik had van ons grensmenners clubje een literfles gekregen voor mijn verjaardag, die is net op.
Even een minder leuke noot als dat mag. Onze oude hond van ruim 12,5 is hard aan het aftakelen wat helaas ook inhoudt dat hij in zijn slaap plast. Nu hebben we gelukkig een vloer die daar tegen kan maar nu ben ik alleen en dweilen met een dweilstok en een kruk is niet de beste combinatie.
De beslissing om hem in te laten slapen is zo moeilijk omdat hij nog wel blij is en goed eet.
Aan de andere kant zakt hij soms door zijn poten. Vanmorgen vroeg hoorden we hem janken. Hij had het voor elkaar gekregen om in een, door hemzelf gegraven, kuil te vallen en daar kon hij niet meer uit komen. Gelukkig was mijn man thuis want ik kan geen 45 kg. hond optillen.
Hij woont al 12 jaar bij ons, het idee dat hij er binnenkort niet meer is, ik moet er niet aan denken maar eigenlijk is dat wat we nu juist wel moeten gaan doen.
lor1_1984 schreef:Ik ook, de vorige ronde was een drama, werd constant doorverwezen naar een andere afdeling want ik paste niet goed in de afdeling waar ik zat en telkens beloven om binnen x tijd te bellen en dat niet doen.
Als je dan zelf belde was het standaard 'we hebben het nét over je gehad in de vergadering, we gaan je doorsturen naar *volgende afdeling*'.
Uiteindelijk bij een hork van een therapeut terechtgekomen en toen weer beloofd werd binnen x tijd te bellen heb ik ze zelf laten komen, dat duurde 6(!) maanden en toen wilden ze me weer doorsturen alleen was ik er zó klaar mee dat ik heb aangegeven dat ze de boom in konden.
Tieneke schreef:Noise cancelling hoofdtelefoon maakt je alleen maar gevoeliger naar geluid toe. Daar is intussen al heel wat informatie over te vinden. Op lange termijn dus niet goed voor je eigen weerbaarheid.
Percy schreef:Dat is ook waar Earth, je ziet in het midden dat zijn vacht vol zit van zijn eigen urine. Vanmorgen is hij nog gewassen maar hij ligt steeds in zijn eigen plas. Hij probeert het zelf nog op te ruimen door het op te likken![]()
We zullen nog wel met de dierenarts overleggen maar ik ga ervan uit dat die het met ons eens is.
Noice cancelling koptelefoon heb ik geen verstand van.