Hannanas schreef:Lijkt me een lastige spagaat. Ik ben absoluut voor rso en heb o.a. een kennis die dat op mijn informatie naast z’n immuuntherapie heeft ingezet. Heeft zich er in verdiept en was er enthousiast om, was terminaal.
Dan kom je in de spagaat dat je afhankelijk bent van je behandeling en de artsen in het ziekenhuis tezamen met dat je leest over rso. Zonde eigenlijk als het een no-go is want het staat de werking van chemo en immuuntherapie niet in de weg. Net zoiets als wel of geen brood eten tijdens. Maar stiekem is ook weer zoiets. Anderzijds vermeld men ook niet elke poep en scheet kwa eten en vitamines en dergelijke toch?
Ik zou echt niet weten wat ik zou doen. Net als suiker volledig uit m’n dieet schrappen, echter lees ik dat suiker bij de (helaas) ervaringsdeskundigen in dit topic helpt met de misselijkheid.
De grap is dus dat ik overal suiker, volle yoghurts etc moet toevoegen om op gewicht te blijven. Ik was juist alles gaan minderen een paar jaar terug omdat het me allemaal tegen stond en ik flink was aangekomen. Maar nu denk ik ik eet wat ik kan eten het is tijdelijk. Niks is slechter dan de chemo denk ik. Dan ga ik op suiker of cola niet moeilijk doen.
Maar Medicinale wiet mag wel. En dat is toch bijzonder.
Ik wil het niet achter de rug van artsen doen omdat ik wil dat ze weten wat ik erbij gebruik voor als er iets is bijv een allergische reactie. Dat maakt het wel lastig.