Oef, ik kan het niet bijbenen hoor zo tijdens m'n vakantie. Ik zie wel echt schitterende foto's van iedereen voorbij komen uit Nederland en daarbuiten.
Vandaag weer lekker op pad voor een wandeling. Dit keer gingen we naar de vulkaan San Antonio om af te dalen via de vulkaan Teneguía naar de Faro de Fuencaliente. Erg mooie afdaling via vulkanisch gesteente. Prachtige vergezichten onderweg. We zijn in totaal 632 meter gedaald in zo'n 6 kilometer. Daarna lekker gegeten en vanavond houden we een luie avond.
gaucho
Geplaatst: 17-06-24 21:21
Gaaf die adder Lizard!
Is wel echt een heel ander landschap Faringo, gaaf.
Blij dat het hier ook eindelijk zonnig was ik verzwikte wel met 5 minuten mijn enkel flink, gewoon in het vlakke Nederland die ligt nu omhoog met Arnica er op, hopelijk valt het dan morgen mee.
Mooie foto's Gaucho en hopelijk valt de verstuiking mee.
shaddy82
Geplaatst: 17-06-24 21:58
Dat huis met de blauwe luikjes, prachtig Pien
Mooie foto's Faringo
En mooie Nederlandse plaatjes van Gaucho, hopelijk valt het mee met je enkel
SusanH
Lid Bezwaarcommissie
Geplaatst: 17-06-24 22:03
Apart landschap zeg faringo.
Auw verstuikte enkel doet zo'n zeer. Beterschap.
axel_1997
Geplaatst: 17-06-24 23:06
Shaddy, Dat klinkt als een leuke dag in Lelystad! Lizard, Wat een hoop dieren! Dat was nou met recht een addertje onder het gras! En wat staat die spin mooi op de foto! Je kan de haren tellen. SusanH, Mooi rondje zo tussen het werken door. Noordje, Leuk die rendieren! Pien en Faringo ook al van die mooie vakantiebestemmingen! Balen van je enkel gaucho zijn dat orchideeën op de tweede foto?
Ik ben gisteren weer met m’n camera terug geweest voor de zwaluwen maar natuurlijk met veel meer mooie plaatjes thuisgekomen.
Een kuifeend
Een paar staatsieportretten van een kraai.
Wat zijn het toch mooie vogels. Met een hele trotse houding.
En met dat witte ooglid wordt het opeens spookachtig.
De roerdomp kwam onverwachts de show weer stelen. Maar nu had ik mijn camera in de aanslag en ik dacht ‘nu of nooit!’ Dus ik heb aan een stuk door als een bezetene foto’s staan maken. Achteraf telde ik 170 foto’s van het beest. En natuurlijk waren de eerste foto's direct de beste. HAHA!
De zwaluw waar het om begonnen was. Maar het water was met deze wind natuurlijk te ruw om de reflectie erbij te krijgen.
Op een beschutte plek heb ik wel een fuut met een loepzuivere reflectie kunnen fotograferen.
En nog twee staatsieportretten. Ik vind de ogen van futen altijd zo mooi.
Op de terugweg kwam ik nog een aartsklassiek zomerthema tegen. Zwaluwen boven een tarweveld. Maar man wat een luchtacrobaten! Een straaljager kan net zo goed een vlieger zijn naast deze dieren.
Thuis trof ik s` avonds twee egeltjes bij de schutting aan. Ik weet niet of ze boos of blij waren. Maar er werd veel geknord en geknaagd. Ik houd het maar op een romantisch dinertje met escargots du jardin.
pien_2010
Geplaatst: 18-06-24 03:48
Axel wat prachtig. En die roerdomp is wel super super speciaal! Wouw. Ik heb nog nooit een roerdomp gezien alleen gehoord. Hij staat op mijn bucketlist.
Je hebt ze er mooi op allemaal Axel. Faringo, mooi! Pien, wat een lieflijk dorpje. Gaucho, he kak. Hoe gaat het vandaag?
Ik ben vanmorgen lekker in het Mastbos geweest met de lab.
Die vervolgens ook gewoon deed wat labs doen ...
Athelas
Geplaatst: 18-06-24 12:22
Goof, haha de hond heeft plezier zo te zien Axel_1997, wat vet Ik hou van vogels, roerdomp is erg leuk! Mooi gaucho, vervelend van je enkel. Faringo, prachtig! Totaal ander landschap. Mooi stadje, pien. Prachtige foto's noordje, en rendieren! Leuke close-ups lizard! Prachtige bergen, bootsiebob. Mooi SuzanH, BeFunny & Shaddy82!
Gisteren weer een rondje gewandeld: Mooi uitzicht
Langs het pad hier staan tientallen trollen/dieren/andere figuren van hout Soms schrik ik me rot, dan denk ik dat er iemand staat...is het een gigantische houten kip/beer/paard/trol
gaucho
Geplaatst: 18-06-24 12:23
Heerlijk Goof!
Je hebt ze allemaal mooi op de foto staan Axel, zeker die zwaluwen zijn niet makkelijk.
Ik voel mijn enkel wel en is ook wat dik, maar voelt niet verkeerd. Het is hier nog droog dus heb zelfs ff lunch rondje gewandeld.
Ah fijn Gaucho. Leuk shirtje, 4funkyflavours? Zeker eeen mooi uitzicht Athelas! Haha, ja Lizard. Hij zal wel moeten Ik heb wel een handdoek achterin liggen, dus het ergste vuil en nat is er dan wel af. Vandaag heb ik nog even koffie gedronken, dus hij heeft daar op de vloer liggen opdrogen
Bootsiebob
Geplaatst: 18-06-24 17:07
Erg mooi Athelas! Leuk die trol
Gaucho gelukkig gaat het met je enkel. Lekkere Hollandse plaatjes
Axel, die roerdomp! Ik kende die vogel niet eens. Maar wat tof! Ook je portretten zijn prachtig
Faringo wat een heerlijke beelden, geweldig daar
Haha de lab van Goof
Hier vandaag 27 graden, was dus al om 8:00 uur onderweg naar de Brauneck en ben met de kabelbaan naar beneden gekomen zodat ik met de hond vóór de ergste hitte terug was