IMAY1990 Ik ben benieuwd of het geholpen heeft. Eens in de zoveel tijd naar de chiropractor is wel fijn ja. Ik moet eigenlijk ook weer eens een afspraak maken.

Hier helaas druk met leren. Zo nu en dan wel eens op de tacx en dan ondertussen hoorcollege kijken.
 Maar ben wel toe aan wat mooier weer en buiten fietsen. Helaas ook de tweede ronde bij de Elfstedentocht geen kaarten gescoord, dus hopelijk nog via via. Maar ik acht de kans klein..                                                         

. De route die ik gevonden had, vertelde dat ‘zelfs na veel regenval is deze route goed te rijden’. Ik vind na dit ritje dat ze ‘veel’ moeten specificeren. Het was niet te doen! Het ging over akkers waar je al glibberend over tractorsporen moest, het ging door bos dat half onder water stond, het ging over singletracks die spekglad waren en het beloofde mooie gravel langs de Maas was opgeslokt en afgesloten (en toen was ik het zat en heb ik de weg terug naar de auto maar geplot over de weg).

. Ik heb in ieder geval mijn beweging wel gehad. Morgen rondje fietsen op de Veluwe, hopelijk is het daar droger.

.