Fenn dankje, jij ook succes en hoop dat je snel je kindje in handen hebt!
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
maar we hebben wel een shortlist van 3, we hebben het er zelfs al over gehad het pas te beslissen als ze er is haha.Farjen schreef:Wow nog paardrijden de dag van je bevalling, lukt dat nog?![]()
*knip*

Altijd fijn een ervaring deskundige hahaha
Ananas eten, frambozenbladthee en even sporten met manlief lol. Heb toevallig gisteren lekker ananas gegeten. Fijn dat je je goed voeld. Hopelijk niet lang meer!
Ook best harde buik vandaag en ongemakkelijk. Ben heel benieuwd. Liever na vrijdag, dan moet m'n veulen naar de keuring 
groot feest.

Zit er geen wettelijke eindtijd aan nachtdiensten eigenlijk? Goed dat je op je strepen hebt gestaan!
Maar er zijn idd ook salons die wel zo’n gat hebben.
Fijn van de "gemiddelde" baby
Ik kan al niet meer normaal rondlopen, laat staan dat ik nog zou kunnen paardrijden
Maar hier wel veel kilo's bij en ik denk dat 80% van de kilo's gewoon op mijn buik zit. Ik voel me gigantisch
) De fotograaf heeft de voorlopige foto's al gestuurd om een selectie te maken. Ik ben wel blij dat ik het toch nog gedaan heb als aandenken
Al ben ik op sommige foto's gewoon dik ipv zwanger (in mijn hoofd dan
)

ondanks dat je je niet zo goed voelde heb je wel iets moois om op terug te kijken
maar met hoge luchtvochtigheid is het hier best pittig nu ondanks dat ik het wel gewend ben, denk dat zwangerschap er zeker mee te maken heeft
ik heb niet echt tips voor je, yoga zou misschien kunnen helpen?
je hebt in elk geval genoeg om je bezig te houden