Yonker schreef:Ik had dus zoveel zin in oliebollen
Dat heb ik ook al weken

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Doubtless schreef:Ik ben vanochtend even bij babypark Amersfoort geweest. Die hebben leegverkoop (30% of meer op alles) sinds zaterdag. Het zag er uit alsof er al veel mensen waren geweest, toch al wel wat schappen leegMaar ik ben nog goed geslaagd! Had 2 poederdozen, 2 shirts, een broekje en een speenkoord voor 60 euro. Prima score!
Dit weekend ook de dozen kleding van zoontje uitgeplozen. Er kan aardig wat door naar de kleine meid, beetje mixen en matchen met nieuwe kleertjes om het wat meisjes achtiger te makenEn via Vinted al een paar mooie pakketten gekocht!
Hebben jullie al een geboortepakje? En in welke maat?
Noeps schreef:Aaah zo’n ding! Ik ken wel die poedertorens, maar ben niet zo heel erg thuis in de wereld van kunstvoeding. We geven nu wel elke dag een flesje kv aan dochter. Mijn productie is inmidddels echt nihil en het voeden werd weer pijnlijk. Ik had met liefde doorgevoed tot haar tweede verjaardag maar hier kan ik ook oké mee zijn. Ik laat wel een moedermelksieraad maken ter afsluiting van deze periode, het wordt een bedeltje aan mijn Pandora-armband.
Overweegt iemand van jullie ook om een buikbeeldje te laten maken? Ik heb het de vorige keer niet gedaan maar het lijkt me best mooi om mijn zwangere lijf een keer op die manier te vastleggen. Ik vergeet zo snel hoe het was en hoe het eruit zag…
Eilinora schreef:Noeps schreef:Aaah zo’n ding! Ik ken wel die poedertorens, maar ben niet zo heel erg thuis in de wereld van kunstvoeding. We geven nu wel elke dag een flesje kv aan dochter. Mijn productie is inmidddels echt nihil en het voeden werd weer pijnlijk. Ik had met liefde doorgevoed tot haar tweede verjaardag maar hier kan ik ook oké mee zijn. Ik laat wel een moedermelksieraad maken ter afsluiting van deze periode, het wordt een bedeltje aan mijn Pandora-armband.
Overweegt iemand van jullie ook om een buikbeeldje te laten maken? Ik heb het de vorige keer niet gedaan maar het lijkt me best mooi om mijn zwangere lijf een keer op die manier te vastleggen. Ik vergeet zo snel hoe het was en hoe het eruit zag…
Beeldje is leuk ja,ik overweeg stiekem een boudoir fotoshoot met zwangere buik.
Maar ideaal is het om even te wachten tot de buik liggend ook wat groter is.
Dit is ons geboortepakje.
[ [url=m/Zr78A8.jpg]Afbeelding[/url] ]