Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Freekieee schreef:Kan dat al met 10 weken DonDon?
Zou wel leuk zijn! En denk dat ze daar niet echt moeilijk over doen. Grote kans dat ze het toch zien als ze een echo maken.
DonDon schreef:Freekieee schreef:Kan dat al met 10 weken DonDon?
Zou wel leuk zijn! En denk dat ze daar niet echt moeilijk over doen. Grote kans dat ze het toch zien als ze een echo maken.
Nee ik ben nu 13 weken. Maar ik had eigenlijk een echo eind van dit jaar en dan zou ik dus die geslachtsbepaling krijgen bij de verloskundige maar die gaat dus niet door.
Marlis schreef:20 weken alweer bijna. Gaat hard Gnome.
Wij hebben eind vd dag de 15 weken controle en erna de geslachtsecho. Ga op van de zenuwen. Wou dat ik geen voorkeur had haha.
DromenLies schreef:Ik heb wel wat positiefs over de negenmaandenbeurs. Je hebt daar alle merken bij elkaar en kan goed vergelijken. Wij gingen specifiek voor kinderwagen en autostoeltje. Er staat zo’n parcourtje met verschillende ondergronden en we hebben daar verschillende wagens geprobeerd. Ook het in-uitklappen en formaat was goed om zo naast elkaar te zien. Bovendien best vermakelijk om al goe hippe moeders met hun versacewagens op dat parcours te zien stuntelen LOL.
Wij zijn daar goed geslaagd iig.
VivianHesen schreef:Ik heb net de eerste zwangerschapsbroeken gekocht![]()
Ik ben pas 10 weken, maar bijna alle broeken die ik heb zitten me te strak. Ik ben zwaarder dan me lief is en hou mijn gewicht ook wel in de gaten. Qua kilo's ben ik niet aangekomen, dus mijn buik is echt wel aan het veranderen.
Ik loop bij een diëtiste, dus ik ben er wel op een verantwoorde manier mee bezig