Kinderwens en zwanger worden

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Kinderwens en zwanger worden

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-22 13:50

Succes Lau, ik duim voor je dat het meevalt.

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-22 14:00

Lief!
Normaal gaat mijn vriend altijd mee om een paniekaanval te voorkomen. Maar net morgen heeft hij een meeting op de tijd dat ik moet bloedprikken :(

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-22 14:04

Bij mij helpt dus blijven meekijken, maar misschien is het niet zo handig voor jou om te gaan kijken als je niet van naalden houdt. Als ik wegkijk voel ik me altijd minder lekker op de een of andere manier.

Yltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-22 14:55

Angela_ schreef:
Bij mij helpt dus blijven meekijken, maar misschien is het niet zo handig voor jou om te gaan kijken als je niet van naalden houdt. Als ik wegkijk voel ik me altijd minder lekker op de een of andere manier.

Ik heb dat precies andersom :+ normaal keek ik altijd mee maar de laatste keren werd ik daar beroerd van. tattoeren dan weer geen last van dus ligt niet aan de naalden maar toch het bloed toen. Ze had mn ader met het eruit halen ook niet helemaal goed dicht dus het ‘gutste’ er een beetje uit. Dat zag er toen zo raar uit :')

Dooortje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-22 16:41

Welkom bij het wachtbank clubje Angela! Hopen op een mooi resultaat!

Succes Lau! Ik duim ook voor je mee :)

Bhodi

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-22 17:47

Ik duim voor je Lau! Ik heb helaas geen tips, want ik kan me helemaal voorstellen hoe jij je moet voelen. You’ve got this!!!

Angela, we zitten samen op hetzelfde wachtbankje, mijn nod is ook 11 oktober :)

We zijn officieel begonnen met wachten. Ik ben heel erg benieuwd :D

Taartje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-22 19:09

Jammer dat ik je niet kan prikken lau, vind het altijd fijn om mensen er doorheen te helpen als ze het zo naar vinden, maar gaat goed komen!

Hier begint het bloeden een beetje te stagneren, gelukkig maar want ben t nu wel een beetje zat.
Wel nog erg slap van het vele bloedverlies helaas.
Volgende week ga ik weer werken, erg veel zin in, al het verdriet al aardig een plek kunnen geven.
Mn collega's hebben ook lieve kaartjes gestuurd en deed me erg goed.

Ik hoop ook binnenkort weer aan de klus te kunnen en gezamenlijk op t wachtbankje te gaan zitten!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-22 19:45

Bhodi schreef:
Ik duim voor je Lau! Ik heb helaas geen tips, want ik kan me helemaal voorstellen hoe jij je moet voelen. You’ve got this!!!

Ik hoop dat het onze maand is! Ik duim voor je!

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-22 09:11

Bhodi schreef:

Spannend ik duim voor jullie!

Lief taartje!

Ik heb de afspraak kunnen schuiven naar 16:00 dan kan mijn vriend wel mee <3

LinsxDot

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-22 09:15

Wil jullie toch even succes wensen allemaal hoop dat wachten weer word beloond!

Marlis

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-22 09:57

Heel veel succes voor degene die moeten prikken / aan het wachten zijn.

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-22 11:55

Nou mijn prik feestje gaat niet door… ik heb koorts gekregen vanmorgen… nu is het echt wachten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-22 15:20

Ah nee! Balen!

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-22 17:23

Naja het prik gedeelte missen vond ik niet zo erg :+

Maar volgens mij moet ik normaal volgende week ongesteld worden. Dus ik hoop dat ik die skip zodat ik zaterdag kan testen want dan is het 2 weken na de eisprong.

Yltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-22 17:24

Oh balen zeg! Rot dat dat net nu op moet komen :(:)

Dooortje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-22 18:21

Balen Lau! Beterschap en hopen dat je volgende week een positieve test in je handen hebt!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-22 20:21

Ik duim in elk geval voor je! Beterschap!

Bhodi

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-22 20:30

Ik duim voor je Lau :j

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-22 09:15

Lief meiden <3

Bhodi

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-22 18:25

Het is hier stil :) hoe gaat het met jullie?

Ik ben vandaag 4 dpo en wil 12 oktober gaan testen, merk dat ik er niet echt mee bezig ben, het is af en toe even: oja misschien ben ik wel een baby aan het bouwen :=

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-22 18:32

Bhodi schreef:
Het is hier stil :) hoe gaat het met jullie?

Ik ben vandaag 4 dpo en wil 12 oktober gaan testen, merk dat ik er niet echt mee bezig ben, het is af en toe even: oja misschien ben ik wel een baby aan het bouwen :=

I feel that… ik ben nu 10 dpo en ik wil het eigenlijk gewoon weten. Ik ben geneigd het ziekenhuis te bellen om te vragen of ze niet gewoon mijn wekelijkse inwendige echo kunnen doen om te kijken of zij iets zien :')

Toffeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-22 19:48

Ik zou ergens tussen afgelopen zondag en donderdag ongesteld moeten worden (helaas een beetje vage cyclus dus ik kan het nooit zo precies zeggen). Hoewel ik nog niet bloed heb ik weinig hoop dat het gelukt is, we waren beide wat ziek afgelopen maand en hebben daardoor iets minder kunnen klussen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-22 22:04

Hier 6 dpo en weer roze afscheiding. Ik heb een afspraak bij de huisarts gemaakt.. moet er donderdag heen

Yltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-22 22:33

Ik voel me enorm dommig… wat is dpo? Ik heb het gevoel alsof ik nog helemaal geen kind zou moeten mogen krijgen. Ik heb me niet ingelezen, ik heb geen idee “hoe te beginnen” (klinkt ook zo lekker vaag, spiraal dr uit en klussen maar he. Zo ver zijn we dan ook :+ ) ondanks dat ik eigenlijk wel iets meer zou willen kunnen gaan testen enzo, zit ook te twijfelen over ovulatie testen omdat ik nooit echt een regelmatige cyclus heb gehad maar aan de andere kant “vergeet” ik me in te lezen, ik denk er gewoon niet aan als ik na het werk thuis kom.

Eigenlijk wil ik ook gewoon dat het gewoon gebeurd zonder dat ik er echt mee bezig zou moeten zijn, al heb ik ergens een beetje angst dat dat niet gaat lukken. Alsof ik een voorgevoel heb dat het bij mij niet vanzelf zal gaan. Mijn vriend is best een stukje ouder en heeft zelf ook al kinderen dus bij hem zit het wel goed. Maar ondanks dat ik wil dat het ‘spontaan’ blijft heb ik toch een beetje tijdsangst en constante twijfel. :=

Ik wil heel graag, maar dan denk ik weer ja wat als het allemaal niet zo lukt.. moet ik dat dan gewoon als teken zien dat het niet zo heeft mogen zijn? Ik heb tot een jaar geleden nooit getwijfeld, ik wilde geen kinderen. Maar toch gaan rammelen, ik ben stiefmoeder en als ik kijk naar dat onvoorwaardelijke wat die kids naar hun papa en mama hebben, dat wil ik ook ervaren. <3

Goed.. ik wilde even ventileren haha, ik zal meestal een stille meelezer blijven en vooral heel erg met jullie meehopen!

Bhodi

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-22 06:50

Yltje schreef:
Ik voel me enorm dommig… wat is dpo? Ik heb het gevoel alsof ik nog helemaal geen kind zou moeten mogen krijgen. Ik heb me niet ingelezen, ik heb geen idee “hoe te beginnen” (klinkt ook zo lekker vaag, spiraal dr uit en klussen maar he. Zo ver zijn we dan ook :+ ) ondanks dat ik eigenlijk wel iets meer zou willen kunnen gaan testen enzo, zit ook te twijfelen over ovulatie testen omdat ik nooit echt een regelmatige cyclus heb gehad maar aan de andere kant “vergeet” ik me in te lezen, ik denk er gewoon niet aan als ik na het werk thuis kom.

Eigenlijk wil ik ook gewoon dat het gewoon gebeurd zonder dat ik er echt mee bezig zou moeten zijn, al heb ik ergens een beetje angst dat dat niet gaat lukken. Alsof ik een voorgevoel heb dat het bij mij niet vanzelf zal gaan. Mijn vriend is best een stukje ouder en heeft zelf ook al kinderen dus bij hem zit het wel goed. Maar ondanks dat ik wil dat het ‘spontaan’ blijft heb ik toch een beetje tijdsangst en constante twijfel. :=

Ik wil heel graag, maar dan denk ik weer ja wat als het allemaal niet zo lukt.. moet ik dat dan gewoon als teken zien dat het niet zo heeft mogen zijn? Ik heb tot een jaar geleden nooit getwijfeld, ik wilde geen kinderen. Maar toch gaan rammelen, ik ben stiefmoeder en als ik kijk naar dat onvoorwaardelijke wat die kids naar hun papa en mama hebben, dat wil ik ook ervaren. <3

Goed.. ik wilde even ventileren haha, ik zal meestal een stille meelezer blijven en vooral heel erg met jullie meehopen!

Dat is niet dom, dpo staat voor days post ovulation. Oftewel de dagen na je ovulatie/eisprong.

Als jij je er niet goed bij voelt om je erop in te lezen, doe je dat toch lekker niet? :) iedereen is anders en iedereen ervaart dit proces anders. Lekker doen waar jij je goed bij voelt en als je, je wel wilt inlezen, kan dat altijd nog! Veel succes met zwanger worden!