Vliendertje schreef:Wat goed om te horen!!! En wat knap dat je zoveel bent afgevallen !!!! Mijn doel is nu eerst maar eens onder de 100.
Dat is 1 van de dingen waar ik het inderdaad voor doe; weer kunnen paardrijden! Vandaag in totaal 1,5 uur gewandeld + stukjes joggen. Ik denk dat dit voor nu een prima vervanging is voor de sportschool inderdaad. De sportschool hier in de stad kost 45 euro per maand en dat kan ik echt niet missen helaas.
Ik eet nu 1800 kcal. Dat is goed te doen! En gezonder. Alhoewel ik op zoek ben naar vervanging van mandarijnen die straks niet meer lekker zijn. Daar eet ik er nu 3 a 4 van op een dag. Ik ben niet zo’n fruit eter!
Let goed op dat je geen last krijgt van je gewrichten bij het joggen, als je flink overgewicht hebt is dat echt een aanslag op je lichaam. Ik had toen eigenlijk constant last van mijn heupen en knieën, wandelen kon maar een zwaardere belasting had veel meer klachten gegeven.
Zwemmen/aquarobics is wellicht een optie? Hier is dat wel goedkoper dan de sportschool, en qua fysieke belasting veel gunstiger.
Kiwi's misschien een goede vervanger? Kiwi gold
bamisalami schreef:Vind het heel fijn dat dit topic zo actief is en iedereen elkaar steunt, begrijpt en tips geeft!
Bij mij gaat het afvallen best gestaag, met uitzondering van de feestweek. Ik hou m’n eten bij in Food. Alleen zit ik vaak hoger in m’n koolhydraten en erg hoog in m’n vet en blijven m’n eiwitten wat achter. Deze week niet sporten (quarantaine), hopelijk binnenkort weer wel. Dan zijn eiwitten nog belangrijker. Iemand tips voor eiwitrijke tussendoortjes? De eieren en cashewnoten ken ik wel, maar die zijn vaak erg hoog in vet.
Ik maak tussendoor of als lunch regelmatig een shake; bevroren fruit, yoghurt, een maatschep whey en een scheutje vanille aroma. Is precies een milkshake
Skyr met een smaakje doet het ook altijd goed. Voor vandaag heb ik voor de lunch wortelwraps met gerookte kip/hummus/avocado. Hüttenkäse is ook lekker om mee te variëren.