Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Nikass schreef:Ja zie ik ook hoor. Vind het heel erg. En deze harde lockdown was mi niet nodig geweest als er een maand eerder gestart was met boosteren.
hahahatsjoe schreef:Nikass schreef:Ja zie ik ook hoor. Vind het heel erg. En deze harde lockdown was mi niet nodig geweest als er een maand eerder gestart was met boosteren.
Mizora schreef:niet in de wereld van de anticorona brigade! Daar word je alleen ziek nadat je gevaccineerd bent.Hier in de omgeving een aantal coronabesmettingen, de 4 die niet gevaccineerd waren zijn er 2 een paar weken stevig ziek van geweest en de derde zat tegen ziekenhuisopname aan, nummer 4 was een 18-jarig meisje die er 1.5 week beroerd van is geweest, maar niet erger dan dat. De 3 die gevaccineerd waren zijn een week niet lekker geweest en daarna weer beter. 2 van de 4 ongevaccineerden lopen je nog met restklachten.
hahahatsjoe schreef:Nikass schreef:Ja zie ik ook hoor. Vind het heel erg. En deze harde lockdown was mi niet nodig geweest als er een maand eerder gestart was met boosteren.
Wat een onzin, de booster is dezelfde spuit als eerder, denken jullie nu echt dat je dan geen corona kunt krijgen ? In mijn omgeving zijn het juist de geprikte mensen die ziek worden en niet de mensen die niet gevaccineerd zijn.
Anna79 schreef:Hier niet anti-vaccinatie maar wel kritisch. In mijn omgeving 7 gevaccineerden ziek geweest en 2 ongevaccineerden. Gevaccineerden 3 flink ziek geweest, rest beetje, ongevaccineerden stevig ziek maar knappen goed op waaronder 1 uit de risicogroep.
Wat een onzin, de booster is dezelfde spuit als eerder, denken jullie nu echt dat je dan geen corona kunt krijgen ? In mijn omgeving zijn het juist de geprikte mensen die ziek worden en niet de mensen die niet gevaccineerd zijn.
Janneke2 schreef:Anna79 schreef:Hier niet anti-vaccinatie maar wel kritisch. In mijn omgeving 7 gevaccineerden ziek geweest en 2 ongevaccineerden. Gevaccineerden 3 flink ziek geweest, rest beetje, ongevaccineerden stevig ziek maar knappen goed op waaronder 1 uit de risicogroep.
Misschien waren die gevaccineerden wel 70+
en de ongevaccineerden 18-.
Waaruit bestaat het kritisch denken...?
genja schreef:Snap niet dat ze niet meer ziekenhuizen en privéklinieken inzetten ook om te vaccineren . Wij hebben bv geen COVID patiënten daar hebben we gewoon niet de capaciteiten qua beademing bv voor . Maar door dat er ik personeel aan omliggende ziekenhuizen is uitgeleend wel minder patiënten.
Vergt even wat organisatie maar we kunnen ook rond de 1000 medewerkers per dag vaccineren dan kan dat ook met andere mensen .
En privéklinieken zouden ook best wat kunnen denk ik .
Echwel schreef:....
Maar het was schrijnend op de prik locatie.
Oude mensen zonder afspraak omdat ze niet via telefoon konden afspreken.
.