Hier het jaar gestart met 6 km op de dijk, ging nog redelijk. Is de eerste keer sinds corona dat ik het idee heb dat die 10 km over 3 weken gaan lukken. Voorbije week echt zitten stressen over trainingschema.
gaucho
Geplaatst: 01-01-22 18:15
Meer mensen hier die de Mudmasters Haarlemmermeer willen gaan doen in juni?
Ik heb gisteren en eergisteren vooral gewandeld, morgen leek het slecht weer te worden maar weer ziet er beter uit als verwacht. Ik ga bij Lage Vuursche denk ik een trail van 12 of 16 km lopen.
Ik schrijf me voorlopig nog even niet in voor mudruns/obstacleruns. Best een hoop geld en er wordt zoveel gecancelled.
Zie ook steeds reclame voor de CPC loop en en marathon van Rotterdam. Maar ik vraag me echt af of die door gaan
Kylan
Geplaatst: 02-01-22 13:25
Lekker bezig foxy en Lien met direct een rondje op nieuwjaarsdag!
Ik heb vanmorgen mijn eerste rondje van het jaar weer gedaan. Herhalingen snelheid, 10* 800 meter dit keer. En ik dacht eens een andere route te nemen door het bos maar daar zit dus de Wageningse Berg in, oeps. Meestal loop ik de snelheid trainingen in de vlakke polder dus dit was wel even wat zwaarder uiteindelijk ruim 12,5 km afgelegd dus de kop is er af voor dit jaar!
Ik heb mijn eerste loopje van dit jaar er ook weer op zitten. Een relaxte halve marathon op de weg. Ik liep nog nooit zoveel kilometers in een week: 88km. Het zonnetje kwam er ook nog even door.
gaucho
Geplaatst: 02-01-22 14:46
Ik had precies mazzel, op de heen- en terugweg regen maar tijdens het lopen zon. Mooi relaxed rondje van 12 kilometer. Mijn hele hiel ligt open met een blaar, gelukkig geen last van gehad met rennen.
Ik ben lichtelijk jaloers, gezien mijn rondjes bestaan uit een kleine 2 km in het donker
Ik wil ook weer kilometers maken
Kylan
Geplaatst: 02-01-22 15:16
@poes: ik wandel tussendoor, is ook wel nodig om de hartslag omlaag te krijgen. Misschien als ik verder in het schema kom dat ik het ga joggen tussendoor maar op dit moment vind ik het helemaal prima. Ik merk wel dat ik verbeter
SV mooie foto en gewoon weer even een halve marathon, wat een kilometers loop jij toch.
Gaucho ook heel mooi! Lage Vuursche ging je heen toch? Het is zo mooi daar!
Puera met een maatje samen, gezellig.
gaucho
Geplaatst: 02-01-22 15:19
Hoge Vuursche grotendeels Prachtig gebied. Heb nu 12 kilometer gedaan, andere lus van de route is 16 kilometer en gaat meer door Lage Vuursche. Doe ik een andere keer en dan bij voorkeur niet op een zondag, dan is het nogal druk in het bos bij Lage Vuursche.
Kylan: ik wandelde ook tussendoor met die trainingen, vond dat hele toffe trainingen ook. Je verzette echt veel km en best op hoogtempo maar door het wandelen tussendoor bleef het heel goed te doen. Ik ga dat ook weer oppakken denk ik.
MuSLi
Geplaatst: 02-01-22 16:49
Iedereen is mooi actief zo aan het begin van het jaar zelf ook actief begonnen. Gisteren 40km op de mountainbike gezeten en vandaag 10.22km gerend. Ik vond 20.22km te ver
Ik heb ook weer mijn rondje gedaan. Ik twijfel nog over Tour de Kempen. Voor mij zijn het enorme afstanden maar nu mijn lessen voorlopig toch online zijn…