Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
robeer schreef:Hier gisteren het Janssen vaccin mogen ontvangen. Ik vond de prik best pijnlijk als ik eerlijk ben. Ik ben niet flauw, verre van maar auch.
Helaas vandaag al de hele dag met koorts in bed. Gelukkig is het er maar één.
Fitzroy schreef:Ik ga al voor die tijd naar Griekenland dus moet het echt doen met het registratiebewijs. Het scheelt nl een pcr-test als je kunt overleggen dat je al volledig gevaccineerd bent.
madeliefw schreef:Janssen is een stroperige vloeistof, ik weet niet hoe het met andere vaccins is. De vloeistof loopt er wat langzamer in als het ware. Dus dat voel je wel even, maar is secondewerk hoor.
Mijn hele organisatie heeft janssen gehad en de klachten lopen heel erg uiteen. Verreweg de meesten hadden geen tot weinig klachten, bijvoorbeeld wat moeheid. Sommigen hadden hoofdpijn en of koorts. De meesten daarvan konden gewoon werken en waren er na een dag weer vanaf.
senna21 schreef:Gisteren Janssen gekregen. Dat prikken voelde wel wat naar (voelde de vloeistof lopen). Vandaag minimale klachten, een beetje spierpijn.
Op het formulier wat ik kreeg staat uitdrukkelijk dat het geen vaccinatiebewijs is....maar wat dan wel???
senna21 schreef:Wat ik heb gelezen is dat mensen die eerder, al dan niet opgemerkte, Coronabesmetting hebben doorgemaakt, heftiger reageren op de vaccinatie.
Ik heb na één dag nauwelijks klachten.