Tancreda4 schreef:Ik las net op fb dat de vaccinatie geplande methode is om zwakkeren (diende staat veel geld kosten) uit de weg te ruimen. En dat daarom die groepen dus als eerste worden gevaccineerd met het 'nare' vaccin.
Ik vind het echt bizar hoe zwart mensen de wereld kunnen maken en hoe veel angst ze rondzaaien. En juist die mensen zeggen dat er juist door overheid angst wordt gezaaid met de maatregelen. Maar als iemand in angst leven en rondbezuinen zijn het zulke complotdenkers wel.
Dat laatste snap ik dus ook niet.. Zoals mijn zusje ook, steeds weer openlijk voor je mening uitkomen doe je niet, want je wéét gewoon dat mensen het niet met je eens zullen zijn.. Word je daar dan nou echt gelukkig van? Om zo tegen alles in te gaan?
Zij is ook een anti vaxxer en heb daar ook eens een discussie over gehad. Ik vroeg wat ze dan zou doen als mijn neefje (die dus niet geënt is) bijvoorbeeld niet voor een kinderfeestje wordt uitgenodigd omdat ouders erachter komen dat hij niet is ingeënt. Dan komt ze alleen maar met een heel riedel aan waarom het vaccin zo slecht is.. En dat staat dan dus blijkbaar boven het belang van je eigen kind. Want zij bepaalt voor hem dat hij misschien wordt buitengesloten..