Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Laura82 schreef:Bij mij is dat knopje echt gewoon stuk., Schijnt met je hormoonhuishouding te maken te hebben, maar ik heb nog niet te manier gevonden om die weer op orde te krijgen. Heb al vaker langere periodes laag in kcal gegeten en goed aan portie controle gedaan, maar is nooit beter geworden dan dit helaas. Enige wat nog enigszins helpt is flink veel eiwitten eten, en mn maaltijden aanvullen met veeeeeel groenten/rauwkost.
Independence schreef:Ik kom me hier ook melden. Ben de afgelopen jaren langzaam toch veel aangekomen en zit nu niet lekker in mijn lijf. Probleem is dat ik nogal gevoelig ben voor allerlei gezondheidstrends. Ik vind het dus lastig om voor mijzelf te bepalen wat een gezond eetpatroon is.
Belangrijkste voor mij is nu regelmaat in maaltijden (dus geen maaltijden overslaan) en bewustwording. Ik heb de MFP app er weer bij. Ik lees in de OP dat de genoemde kcal meestal te weinig zijn, maar ik heb aan het eind van de dag meestal kcal over (vandaag 722). Waar gaat het dan mis?
Ik heb voor mezelf eerst 5 kilo als doel gesteld, maar uiteindelijk wil ik minimaal 15 kilo afvallen