Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
linoleum schreef:Ik heb gisteren in zon foto gemaakt van mijn tattoo die in oktober door Robbin van SnipArt is gezet. Paard is redelijk standaard, behalve 1 zwart oortje. Die heeft het paard wat ik jaren gereden heb namelijk ook. En de achtergrond is gebaseerd op Dwingelerveld, waar ik opgegroeid ben.
[ [url=m/YgbxS2.jpg]Afbeelding[/url] ]
linoleum schreef:Ik heb gisteren in zon foto gemaakt van mijn tattoo die in oktober door Robbin van SnipArt is gezet. Paard is redelijk standaard, behalve 1 zwart oortje. Die heeft het paard wat ik jaren gereden heb namelijk ook. En de achtergrond is gebaseerd op Dwingelerveld, waar ik opgegroeid ben.
[ [url=m/YgbxS2.jpg]Afbeelding[/url] ]
Jackytje schreef:Dat uitzicht op buitenrit vind ik echt een geniaal idee. Heel leuk gezet ook!
Frummels, jouw zwaluwtje en kattenschedel vind ik ook erg gaaf. Die Joe Sinner moet ik ook maar eens gaan volgen op Insta
Voor de rest moet ik toegeven dat er weinig bijzit naar mijn smaakBlack and gray and full colour zijn nu eenmaal niet mijn stijl qua tattoo's. Geef mij maar een knap staaltje blackwork. Maarja, zoals ze zeggen 'les gouts et les couleurs..'
[ [url=m/t0hLGl.jpg]Afbeelding[/url] ]
Bij deze mijn voorlopige verzameling:
LB: Woestijnvos met paddenstoelen door Feralis Artwork (moet wel nog bijgewerkt worden, was ik van plan rond deze periode maar die Corona hé.) op linkerbovenbeen
LO1: Mijn Tinkermerrie met bosanemonen (de favo bloem van mijn mama, zij heeft toevallig dit paard ook gekozen dus er is voor mij een heel hecht verband) door Tessa Von op rechtonderarm
LO2: Paardenschedel door Tessa Von. Kan je geloven dat ze toen nog maar een maand ofzo bezig was als apprentice?![]()
R: Vos met bessen en bloemen door Olga Sergeeva