[info] Tattoo's 14!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

sans6

Re: [info] Tattoo's 14!

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-20 07:53

Die is lief!

Loolotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-20 13:08

Wat gaaf om iedereens tattoo-verzamelingen te zien nu, leuke dingen komen er voorbij :D En ik ben verliefd op jouw pols, Frummels!

GeneralFlynn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-04-20 13:25

Pegasus op onderarm.
Orchideeën op kuit.
Full color full sleeve.(pauw en bloemen)
Fantasy vogeltje op schouderblad.
Afbeelding

Moet nog iets bedenken voor mijn volgende. :D

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-20 13:27

linoleum schreef:
Ik heb gisteren in zon foto gemaakt van mijn tattoo die in oktober door Robbin van SnipArt is gezet. Paard is redelijk standaard, behalve 1 zwart oortje. Die heeft het paard wat ik jaren gereden heb namelijk ook. En de achtergrond is gebaseerd op Dwingelerveld, waar ik opgegroeid ben.
[ [url=m/YgbxS2.jpg]Afbeelding[/url] ]

Ik vind deze echt heel erg mooi! <3

Tanya

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-20 14:12

Tinkerloos schreef:
Pegasus op onderarm.
Orchideeën op kuit.
Full color full sleeve.(pauw en bloemen)
Fantasy vogeltje op schouderblad.
[ [url=m/jyf1Wy.jpg]Afbeelding[/url] ]

Moet nog iets bedenken voor mijn volgende. :D

Die kleuren <3

sans6

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-20 14:40

Jouw pegasus vind ik echt machtig TL, masr dat fantasievogeltje is ook supercute

Frummels

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-20 14:56

Grappig dat jullie die het mooiste vinden op mijn pols, dat is mijn minst favoriete haha. :')

Tinkerloos: wat een mooie kleuren heeft jouw sleeve!

Nienke98

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-20 15:01

Leuk zo al die mooie tattoos!

Kaatastrof

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-20 15:06

Dat uitzicht op buitenrit vind ik echt een geniaal idee. Heel leuk gezet ook!

Frummels, jouw zwaluwtje en kattenschedel vind ik ook erg gaaf. Die Joe Sinner moet ik ook maar eens gaan volgen op Insta :)

Voor de rest moet ik toegeven dat er weinig bijzit naar mijn smaak :o Black and gray and full colour zijn nu eenmaal niet mijn stijl qua tattoo's. Geef mij maar een knap staaltje blackwork. Maarja, zoals ze zeggen 'les gouts et les couleurs..' ;)

Afbeelding

Bij deze mijn voorlopige verzameling:
LB: Woestijnvos met paddenstoelen door Feralis Artwork (moet wel nog bijgewerkt worden, was ik van plan rond deze periode maar die Corona hé. :') ) op linkerbovenbeen
LO1: Mijn Tinkermerrie met bosanemonen (de favo bloem van mijn mama, zij heeft toevallig dit paard ook gekozen dus er is voor mij een heel hecht verband) door Tessa Von op rechtonderarm
LO2: Paardenschedel door Tessa Von. Kan je geloven dat ze toen nog maar een maand ofzo bezig was als apprentice? :D
R: Vos met bessen en bloemen door Olga Sergeeva

hamsterfan

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-20 16:29

linoleum schreef:
Ik heb gisteren in zon foto gemaakt van mijn tattoo die in oktober door Robbin van SnipArt is gezet. Paard is redelijk standaard, behalve 1 zwart oortje. Die heeft het paard wat ik jaren gereden heb namelijk ook. En de achtergrond is gebaseerd op Dwingelerveld, waar ik opgegroeid ben.
[ [url=m/YgbxS2.jpg]Afbeelding[/url] ]

Stille meelezer, heb al een paar jaar z’n zelfde idee in mijn hoofd dus vind je tattoo echt super vet om te zien!

Ik wil ook weer -O-

njiloj

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-20 17:00

Jackytje schreef:
Dat uitzicht op buitenrit vind ik echt een geniaal idee. Heel leuk gezet ook!

Frummels, jouw zwaluwtje en kattenschedel vind ik ook erg gaaf. Die Joe Sinner moet ik ook maar eens gaan volgen op Insta :)

Voor de rest moet ik toegeven dat er weinig bijzit naar mijn smaak :o Black and gray and full colour zijn nu eenmaal niet mijn stijl qua tattoo's. Geef mij maar een knap staaltje blackwork. Maarja, zoals ze zeggen 'les gouts et les couleurs..' ;)

[ [url=m/t0hLGl.jpg]Afbeelding[/url] ]

Bij deze mijn voorlopige verzameling:
LB: Woestijnvos met paddenstoelen door Feralis Artwork (moet wel nog bijgewerkt worden, was ik van plan rond deze periode maar die Corona hé. :') ) op linkerbovenbeen
LO1: Mijn Tinkermerrie met bosanemonen (de favo bloem van mijn mama, zij heeft toevallig dit paard ook gekozen dus er is voor mij een heel hecht verband) door Tessa Von op rechtonderarm
LO2: Paardenschedel door Tessa Von. Kan je geloven dat ze toen nog maar een maand ofzo bezig was als apprentice? :D
R: Vos met bessen en bloemen door Olga Sergeeva

<3 <3 <3
Deze stijl vind ik echt prachtig! (En stiekem ook het leukste om te doen)
Gek genoeg heb ikzelf eigenlijk vooral kleur. :D
Ik zal m’n foto’s eens uitpluizen opzoek naar m’n tattoos.

_mjwb

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-20 18:18

Ik mis jullie mooie foto’s ook heel erg! Ik reageer niet zo veel maar lees elke dag met liefde mee :D

Ik heb er zelf twee (staan ook ergens in het topic). Drie rozen op mijn linkerheup/bovenbeen en twee rozen op mijn rechter onderarm. Ik wil mijn arm nog uitbreiden naar een sleeve! Beide tattoo’s hebben geen betekenis. Ik vind ze gewoon mooi! Het duurt nog wel even voordat ik geld heb voor een sleeve (verhuizen).

Ik zit er wel aan te denken om een kleine tattoo te laten zetten (plaats weet ik nog niet; dat weet ik waarschijnlijk als ik een beeld van de tattoo heb haha). Dit keer wel met betekenis. Misschien dat jullie mij erbij kunnen helpen? Ik ben bijna (hopelijk tegen de tijd dat de corona toestand rustig is) 15 kilo afgevallen en dat wil ik graag vastleggen door middel van een tattoo om mezelf er aan te herinneren dat ik het kan. Ook dat ik mezelf zo veel beter voel nu ik slank ben en gezond eet.

paljaslaura

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-20 19:21

Oh dat vosje is prachtig Jackytje! Ik vind blackwork zelf ook het mooist.
Maar vind de grote diversiteit hier ook echt heel gaaf om te zien!

Solleke_Noah

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-20 19:34

Leuk om alle verzamelingen te zien!

Ik heb er maar twee, eentje op mijn onderarm (een abstract visje) en eentje op mijn rug. Allebei van dezelfde artiest :)

Afbeelding

sans6

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-20 19:46

Dat visje is schattig! Wat is het idee achter die andere?

Poekkie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-20 20:40

Dat visje is supermooi!

Solleke_Noah

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-20 20:47

Merci :)

Visje gezet nadat 'k 6 jaar geleden afgestudeerd was als bioloog, voor mijn liefde voor de zee en om de zee altijd een beetje bij me te hebben.

Rugtattoo staat voor mij voor 'je hoofd gericht op je dromen maar je thuis in je hart'.

njiloj

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-20 23:37

Nou, komt ie:

Afbeelding

En dit zijn ze nog niet allemaal. :o
Ik heb nog 5 sterren op m’n onder rug staan en een tribal op m’n kuit (tja, soms doe je domme dingen als je 16 bent)

Echt een betekenis hebben de meeste niet. De tattoo op m’n keel heb ik laten zetten toen ik mijn onstag nam bij de baas en voor mezelf begon. De tekst op m’n vingers staat voor 2 dingen: doen waar je echt van houdt, leef je leven vol, en slaat ook op mijn relatie (wij zijn al meer dan 20 jaar samen) het wijnglas is door mijn oma gezet vorig jaar, en de blackwork en black and grey roosjes heb ik bij mezelf gezet.

Maar er komt vast nog meer! :')

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-20 23:54

Zoo, flinke verzameling, tof! Ik vind je draak érg mooi gezet, ben ook weg van je rog en kwal! Leuk ook met die kleuren, ben gek op kleurtattoos.

Macyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-20 23:57

Wauw wat veel verschillende tattoos! Mooi om de betekenissen er achter ook te lezen.

Deze staat op mijn linker arm, rechts heb ik nog een kleintje die staat voor ons gezin. Daar heb ik nu geen duidelijke foto van maar zal ik morgen even toevoegen :)

Bloemen door Roald vd broek! Ik wilde zoiets al een hele lange tijd, na een auto ongeluk wat heel anders af had kunnen lopen heb ik hem laten zetten. Hij staat voor kracht en doorzettingsvermogen, en buiten dat vind ik het erg mooi. :D

Afbeelding

Yasmine

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-20 03:26

njiloj, ik ben helemaal geen fan van kleurtattoos maar de jouwe vind ik zo leuk <3 Vooral de kleuren van die krab vind ik zo leuk en vrolijk!

GeneralFlynn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-04-20 08:07

Prachtig allemaal.
Ik vind kleur mooi,Black and gray mooi,ik vind bijna alles wel mooi.
Mijn tattoos hebben geen betekenis.
Ik wist als 8 jarig meisje al dat ik veel tattoo's zou gaan krijgen.
Gewoon omdat het kan. :')

Mondy

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-20 09:10

Lino die is leuk! Zeker met dat oortje zo.

Sans6 wat een mooie verzameling verhalen en betekenissen ! Verschillende stijlen maar past toch bij elkaar. Balen van het roosje maar daar komt vast iets moois voor in de plek !

Frummels prachtig die collectie, vooral de schedel moet ik naar blijven kijken <3

Supervixen ook ontzettend mooi weer. Zeker de vogel en de plaatsing daarvan. Echt spot on!

Joanne1987 niet alleen dezelfde liefde voor piercings maar ook voor tattoo's zo te zien !

Bonjoy erg leuk <3 Net als je look zelf trouwens :))

Tinkerloos... wat een heerlijk vrolijke uitstraling hebben jouw tattoo's ..en je pegasus..wauw <3

Jackytje past mooi bij elkaar die van jou. Vooral de schedel vind ik super !

Solleke_noah de stijlen zijn echt totaal anders en moet vooral de 2e echt 2x kijken om nou een beetje te zien wat ik denk dat ik zie. Ik hou wel van dat iets anders dan anders :j Het verhaal van de 2e ook wel benieuwd naar.

Njiloi wauw de kleuren spatten er vanaf ! Ontzettend gaaf dat je voor jezelf hebt kunnen beginnen. Die draak is echt favoriet net als het wijnglas met verhaal <3

Afbeelding

Tijgertje is mijn eerste en voor mijn zusje.
Die daaronder is gedeeltelijk een cover. Staat voor hoop,liefde,kracht,vertrouwen en veiligheid. Zijn mijn eigen handen ook.
De onderste is ook voor en met mn zusje. Het binnenste deel hebben we beide (soort oneindig) en ik heb deze vorm er omheen en zij tekst.
Rechts zijn beide als herinnering aan de tijd bij de marine.

Afbeelding
Afbeelding

(allemaal door leerling <3)

Sleeve in wording
De hondjes ben ik met 2 van de meest geweldige honden die ik (ge)ken(d) (heb).
Daarna de paarden ter nagedachtenis aan 2 prachtige lieverds
Curaçao vanwege mn liefde voor het land
Camera met vuurtoren, fotografie is een grote hobby en de vuurtoren voor waar ik geboren ben en liefde voor de zee.

En 2 kleintjes zonder betekenis. Smiley moet nog een paar keer.

En deze hieronder maar die is nog niet af. Ook een paar nieuwe ideeën voor op mn arm al in gedachte.
Afbeelding

xx_Irisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-20 09:23

Zo die in je oor, was dat niet pijnlijk? Blijft dat goed zitten?

Mondy

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-20 09:34

Tot nu toe blijft het prima zitten :j Pijnlijk vond ik het niet.