https://www.google.com/search?q=ymea+al ... 00&bih=786 volgens mij heb ik ymea een tijdje geslikt en mij hielp dat heel erg goed. Je moet zelf even overleggen met je arts of jij dit mag gebruiken naast andere medicijnen die je slikt.
Wat ook helpt als je iets wil doen of het is warm, dat je natte handdoeken goed uitgewrongen in de ijskast legt en dan achterlangs over je nek legt met de punten aan de voorkant over je schouders. Dat koelt zo heerlijk af. Voor 's nachts de blote voetjes bij opvliegers uit bed laten hangen. Ook heel fijn.
Pandora2
Geplaatst: 20-08-20 14:15
Geen idee, ik heb geen opvliegers tot nu toe. Mag zo blijven ook Ik drink geen koffie, eet geen zout en geen suiker. Misschien is het toch voor iets goed
Die Ymea is dat iets ja ? Voor moest het hier ooit toch de kop opsteken
gohya
Geplaatst door de TopicStarter: 20-08-20 14:27
Ymea! dat zag ik bij de reclame idd.ga dat is navragen bij de apotheek of ik dat mag hebben.Ik ga nu elke keer voor de ventilator zitten en s'nachts staat die naast me en zet hem aan steeds. Straks gauw die Ymea halen.
@ Pandora2 volgens de reclame zou het moeten helpen.Ik hoop het,de opvliegers zijn de enige overgangsklachten die ik heb [gelukkig].
@rocymax Je weet niet welke hormonen je slikt? De klachten komen dus doordat ik geen Oestrogenen meer binnen krijg via de Pil.Ik kan ook geen andere pillen slikken waar Oestrogenen inzit,omdat ik daar die Adenomen van krijg.Ik zal ook navragen wat er precies in Ymea zit. Tis echt heel irritant zeg die opvliegers,vooral met die hitte.
rocymax
Geplaatst: 22-08-20 20:54
Ik had echt heel , maar dan ook heel erg veel opvliegers. Mijn dag was gewoon één grote opvlieger. De gynaecoloog heeft me toen Activelle voor geschreven en dat helpt prima.
pien_2010
Geplaatst: 22-08-20 21:08
Citaat:
Mijn dag was gewoon één grote opvlieger.
ik moet hier zo om lachen.
Mijn advies is benader je opvliegers met humor en zie de voordelen. Nooit meer toestanden met anti conceptie als de overgang een feit is. Je gaat nieuwe fase in van je leven. IK vind het heerlijk, niet meer leeg lopen elke menstruatie, geen last meer daarvan, geen ijzer tekort meer en je leeftijd nu is ook leuk. Anders maar niet verkeerd.
Hoe gaat het verder met je, ondanks je opvliegers?
gohya
Geplaatst door de TopicStarter: 23-08-20 23:49
Thnx.rocymax voor de tip. Nog steeds geen afspraak kunnen maken voor bloedprikken,de site ligt er nog steeds uit, ga morgen het formulier maar ophalen bij de huisarts.
Pien ik had totaal geen problemen met de menstruatie en de Pil.
Ik heb best wel pijn aan het oog.Op het andere ooglid,bovenste, zit nu na lange tijd weer een herpes.
Ik heb ook nog geen afspraak gekregen voor september,zal er eens heen bellen. Het oog zal dus geopereerd moeten worden,ik twijfel nu heel erg of ik dat laat doen.Ben zó bang dat de zenuw getriggerd word.Denk er steeds aan.
De bult onder mijn knie is nog niks minder geworden. Ik betwijfel of het wel de slijmbeurs is,heb totaal geen pijn. Ben wel blij met de afkoeling! denk wel meer mensen. Hier zie je hoe er iets wit's op de Iris groeit.
gohya
Geplaatst door de TopicStarter: 03-09-20 11:52
Afgelopen vrijdag bloed geprikt,vanmorgen gebeld voor de uitslag. De HB was prima zei de assistente,maar verder ging ze niet.De huisarts moet de uitslagen bekijken zei ze,want ze weet niet of er iets mee gedaan moet worden. Geen idee wat ze bedoeld,krijg normaal altijd alle uitslagen via de assistente. Moet vanmiddag terug bellen tussen half 3 en half 4.
Bij ons is het zo dat als de arts de uitslag gezien en beoordeeld heeft dan staat er een conclusie of advies bij. Als de huisarts nog vragen heeft nav klachten oid of iets wat geprikt is vraagt meer uitleg dan laten we de arts terugbellen
Ow hier is dat nooit,altijd via de assistente de uitslag,ook als er iets niet goed is. Dan gaat de assistente samen met huisarts medicatie voorschrijven. Ik denk dat de vitamine D weer te laag is,was vorige keer ook al.Kreeg ik ampulletjes D.
Mijn leverwaardes zijn te hoog,huisarts belde zelf al. Niet extreem hoog,maar wel gestegen binnen 2 maanden tijd. Hij gaat overleggen met de Oncoloog of ik niet eerder op controle moet komen of dat het wel gewoon in december kan. Klinkt stom, maar het gaat gewoon helemaal niet goed met me.Zeg dat al meerdere keren tegen mezelf [is verder niemand in huis vandaar tegen mezelf]. Ik vóel gewoon dat het niet goed gaat. Nu wachten tot de assistente belt hoe en wat.
Nee dat heb ik niet gezegd,eigenlijk tegen niemand,alleen nu tegen jullie. Ik denk dat ik niet geloofd word,ze geloven me in utrecht ook niet. Maar ik zal het wel zeggen straks als de assistente belt.
Goed dat je dat gaat zeggen. Echt doen hoor. Knuffel.
gohya
Geplaatst door de TopicStarter: 03-09-20 16:31
Het was de huisarts zelf die me belde vanmiddag,ik heb wel verteld dat ik regelmatig pijn heb bij de lever en vooral met voorover bukken.Denk dat ze morgen terug bellen, het is miss. druk.Kan ook zijn dat ze mailen. Owja me buik is ook weer gegroeid,nu 97 cm omvang.
Gewoon aangeven dat je niet goed voelt en dat je het niet vertrouwd . De oncoloog was toch heel aardig en nam je serieus en je had er vertrouwen in. Dus gewoon vragen of je eerder gezien kan worden . Altijd naar je niet pluis gevoel luisteren