TS ik hoop dat je inmiddels de hulp krijgt die je verdient

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
DeMolenhoek schreef:Wel dus. Hier heb je geen verwijzing nodig. Iedereen kan zo een ziekenhuis hier binnen lopen en wordt geholpen. En sorry, maar wat is 3 uur rijden naar Leuven bv als de zorg hier veel beter is?
Hoe het zit qua zorgverzekering, geen idee. Normaal zit er ook een dekking voor het buitenland in. Ts ging naar de kerstmarkt in Leuven en de klachten werden opeens weer erger, tja. Weet de zorgverzekering veel, maar ts is wel geholpen.
Sorry ts, maar wat een reactie van jou moeder. Ik snap zo moeders niet. Ik was allang aan de bel aan het trekken.
J1995 schreef:Half 8 HAP... Mijn eigen huisarts vond het toch echt niet erg genoeg voor een afspraak oid. Maar de verpleegkundige van de thuiszorg was er net weer en die heeft er geen goed gevoel bij en vond het toch echt nodig dat er vandaag nog iemand kijkt. En daar ben ik het helemaal mee eens. Voel me zo slecht..
Vandaag met katheteriseren 100, 70, 25...
ElviraKelan schreef:Voordat we met z’n allen dingen gaan roepen over nieren
TS geeft aan dat waardes niet vreemd zijn op natrium na. Natrium is niet raar ivm de OS
De te weinige productie is te verwijten aan het niet binnen kunnen houden van vocht. Op het moment dat er aan de bovenkant meer uit gaat zal er minder uribe productie zijn.
Het niet lekker voelen had TS al en je waardes moeten echt heel laag zijn wil je echt hele heftige klachten krijgen. Niets in het verhaal van TS wijst hierop.
Wel maak ik mij zorgen over uitdroging en ben ik blij dat je thuiszorg zo adequaat reageert. Ik hoop dat ze wat kunnen bereiken.
Sterkte dappere TS