Cosmetische chirgurgie: Ervaringen met fillers, botox.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Heb jij cosmetische chirurgie als in; fillers/ botox ondergaan of overweeg je het?

Nee, ik overweeg het wel.
234 (24%)
Nee, ik overweeg het niet.
608 (62%)
Ja, eenmalig, ik zou het zo weer doen.
50 (5%)
Ja, eenmalig, ik zou het niet weer doen.
7 (0%)
Ja, met enige regelmaat.
72 (7%)

Totaal aantal stemmen: 971

Attitude

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-21 14:48

IsabelleN schreef:
Hoi, heel wat teruggelezen, handig! Toch een vraag.... ik ga naar Faceland Groningen voor een rokerslijntjes en marionetgroeven consult. Op de site lees ik premium artsen en ‘gewoon’? Daar zit veel prijsverschil in... wat raden jullie aan? Hebben jullie ervaring met ‘gewoon’ en wat zou je zelf doen?

Ik zou altijd voor een ervaren arts gaan zeker met fillers. Maar dat is persoonlijk.
Uiteindelijk moet iedereen het leren maar met dit soort dingen liever niet op mij :o

cinniz123

Re: Cosmetische chirgurgie: Ervaringen met fillers, botox.

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-21 17:17

Ik ben ook voor een premium arts gegaan met botox.
Liever iets meer betalen en dat ik niet achteraf denk had ik maar...

IsabelleN

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-21 20:18

Ah, dan kies ik ook voor de veiligheid....
Heb ooit Radiesse gehad maar deze kliniek raadt Profhilo aan, iemand ervaring mee?

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-21 20:32

IsabelleN schreef:
Ah, dan kies ik ook voor de veiligheid....
Heb ooit Radiesse gehad maar deze kliniek raadt Profhilo aan, iemand ervaring mee?

Radiesse en Profhilo zijn echt verschillende dingen. Radiesse is een type filler niet op basis van hyaluronzuur maar iets anders. Stimuleert wel de collageen aanmaak. Profhilo is geen filler maar wel puur hyaluronzuur wat wordt geïnjecteerd.
Het is niet echt te vergelijken. Ik zit zelf ook te denken aan Profhilo voor versteviging van de huid.
Maar Radiesse is echt een filler. Radiesse kan ook niet altijd fijn samen met een hyaluronzuur filler begreep ik.

En ik heb bij Faceland mijn slapen laten doen bij een premium arts maar ik kom voor andere dingen bij een gewone arts, is ook prima.

IsabelleN

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-21 20:57

Okee, dank je wel! Faceland zei trouwens geen Radiesse te gebruiken als filler. Ik krijg Profhilo maar een filler voor rokerslijntjes (nooit gerookt maar dat terzijde).

ClauH

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-21 18:55

Door jullie berichtjes was ik nieuwsgierig naar Prohilo...
Vanmiddag op mijn gemak wat zitten googlen en een afspraak gemaakt voor een consult bij Faceland *\o/*

Je kan zelfs je ellebogen laten doen las ik.
Tot vorig jaar keek ik nooit naar mijn ellebogen. Totdat mijn zusje me erop attendeerde dat ze net zo lelijk waren als die van mijn vader :')
En bedankt :+

NatasjavE

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-21 10:40

Oh ik ben benieuwd naar je ervaring daarmee.

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-21 11:09

Ik zit ook te denken aan Profhilo voor mijn wangen, om die wat strakker te krijgen en te liften. Ik vind mezelf nog iets te jong voor een echte ingreep om die huid strak te trekken.

Popstra

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-21 12:11

Ik heb gewoon Restylane filler in m’n wangen en jukbenen. Ik ben daar erg blij mee.
Het is een stuk steviger.

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-21 12:12

Popstra schreef:
Ik heb gewoon Restylane filler in m’n wangen en jukbenen. Ik ben daar erg blij mee.
Het is een stuk steviger.

Ja ik ook. Maar Profhilo is geen filler. Dat is een huidverbeteraar.

Popstra

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-21 12:19

Klopt maar ik wilde gelijk resultaat. Ik wilde echt vulling zien zeg maar

hahahatsjoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-21 10:34

Desi_2409 schreef:
ik heb nu 2x rokerslijntjes laten doen, vorig jaar met een canule en nu met heleboel kleine prikjes. Laatste was zonder verdoving en was pijnlijker, maar stuk mooier dan met canule.
Bij mij was het met canule vooral de zijkanten van mijn lippen en kwam het niet bij de rimpels net onder mijn neus. Nu is alles aangepakt, ook de onderkant van mijn mond. Ben hier meer tevreden mee

Waar ben jij geweest ?

Desi_2409

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-21 16:48

@Hahahatsjoe: Betan Clinics

hahahatsjoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-21 08:14

Desi_2409 schreef:
@Hahahatsjoe: Betan Clinics

Thanks ! Consult geboekt, maar pas in juni helaas.

hahahatsjoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-21 08:47

PSvanLot schreef:
Ik wil de PlexR onder mijn ogen laten doen. Daar is de huid dun en daar schijnt het goed voor te werken. Ik word alleen al blauw als ik me ergens zachtjes aan stoot... Hoe gaat dit er dan uitzien.

En dit snap ik dus niet, dat iemand die nog zo jong is en ook mooi, van allerlei fratsen uithaalt terwijl dat totaal niet nodig is. PlexR veroorzaakt brandwonden, loop je meer dan een week met dikke ogen. En het helpt minimaal. Jij hebt dat helemaal niet nodig als ik jou op foto zie.

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-21 09:01

Ik weet dat je het goed bedoelt Hahatsjoe maar dat moet ieder voor zich weten en iedereen moet zich hier in het topic niet veroordeeld voelen. Ik merk al dat er veel minder gepost wordt dan in het begin, vooral nadat een jonger iemand een foto had geplaatst. En dat is jammer. Waarom zou dit alleen voor de oudere mensen zijn? Natuurlijk zijn er gevallen die doorslaan, maar die zijn ook bij de ouderen te vinden. En ja jij vindt het niet nodig maar dat kunnen we ook zeggen over een nieuw dekje, of een nieuwe tas.
Iedereen moet het lekker zelf weten en zich hier niet schuldig of rot voelen om erover te praten. :)

Tytonidae

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-21 10:40

Helemaal mee eens, Suzanne. Het type reacties van Hahahatsjoe zijn misschien goed bedoeld, maar ze houden wel het taboe op cosmetische chirurgie in stand.

c_alsemgeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-21 11:44

Mee eens... plus je kan op alle leeftijden te veel willen.
Maar als je een goede arts hebt die eerlijk adviseert en niet uit de bocht vliegt met onvervulde lippen e.d. kan je juist beter eerder beginnen voordat de kreukels erin zitten zeg maar :+
Voorkomen geeft een mooier resultaat dan herstellen.

NatasjavE

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-21 12:08

Weten jullie het verschil tussen belotero en juvederm. Beide zijn filters op basis van hydrlionzuur weet ik…maar verder?

hahahatsjoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-21 12:32

Tytonidae schreef:
Helemaal mee eens, Suzanne. Het type reacties van Hahahatsjoe zijn misschien goed bedoeld, maar ze houden wel het taboe op cosmetische chirurgie in stand.

Dat is misschien zo, maar ik vind het niet gezond dat iemand van 27 zoveel laat doen, als botox en fillers en plexr en wie weet wat nog meer. En daar mag wat mij betreft best wel een taboe op rusten. Zij is van zichzelf al mooi, dus waarom in godsnaam ? Wat voor gevoel heb je dan over jezelf ? Dit zeg ik niet om vervelend te zijn, maar ik had vroeger een giga minderwaardigheidscomplex en ik weet wel dat als ik in deze tijd jong zou zijn geweest dat ik dan ook een heleboel spuitjes had gehad, terwijl ik ook niet lelijk was. Maar ja, voelde me niet goed over mezelf.

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-21 13:22

NatasjavE schreef:
Weten jullie het verschil tussen belotero en juvederm. Beide zijn filters op basis van hydrlionzuur weet ik…maar verder?

De ene is iets steviger dan de andere is mij verteld. Maar het zijn allebei fillers op hyaluronzuur basis.
Allebei prima merken. Belotero is ietsje goedkoper dan Juvederm en vaak adviseren de artsen zelf voor welke gebied je wilt welke filler je kan gebruiken. Ik heb in de kin Juvederm en in de slapen Belotero.

c_alsemgeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-21 14:04

Citaat:
Zij is van zichzelf al mooi, dus waarom in godsnaam ? Wat voor gevoel heb je dan over jezelf ?

Dit zijn precies de reacties die we in dit topic kunnen missen als kiespijn wat mij betreft.
Zeker hoe je het schrijft... jouw zienswijze opdringen aan anderen, betekent niet dat je de waarheid in pacht hebt.
Dat jij dit niet zou doen betekent niet dan anderen dit niet kunnen of zouden moeten doen.

Dyphusion

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-21 14:30

hahahatsjoe schreef:
Tytonidae schreef:

Dat is misschien zo, maar ik vind het niet gezond dat iemand van 27 zoveel laat doen, als botox en fillers en plexr en wie weet wat nog meer. En daar mag wat mij betreft best wel een taboe op rusten. Zij is van zichzelf al mooi, dus waarom in godsnaam ? Wat voor gevoel heb je dan over jezelf ? Dit zeg ik niet om vervelend te zijn, maar ik had vroeger een giga minderwaardigheidscomplex en ik weet wel dat als ik in deze tijd jong zou zijn geweest dat ik dan ook een heleboel spuitjes had gehad, terwijl ik ook niet lelijk was. Maar ja, voelde me niet goed over mezelf.

En ik vind het niet gezond dat dames van een bepaalde leeftijd per se jonger willen lijken, maar dat is blijkbaar wel 'normaal'? Het maakt mij persoonlijk echt niet uit wat iemand laat doen, maar laat iedereen lekker in zijn waarde zou ik zeggen.

hahahatsjoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-21 14:41

c_alsemgeest schreef:
Citaat:
Zij is van zichzelf al mooi, dus waarom in godsnaam ? Wat voor gevoel heb je dan over jezelf ?

Dit zijn precies de reacties die we in dit topic kunnen missen als kiespijn wat mij betreft.
Zeker hoe je het schrijft... jouw zienswijze opdringen aan anderen, betekent niet dat je de waarheid in pacht hebt.
Dat jij dit niet zou doen betekent niet dan anderen dit niet kunnen of zouden moeten doen.

Jammer dat je het zo bekijkt... Iedereen mag zelf weten wat hij of zij doet, ik mag zeggen wat ik daarvan denk. Doe ik niet gauw, juist om dit soort reacties, maar na het zien van haar foto... kon ik me een keertje niet stil houden.

Popstra

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-21 15:37

Het is juist zo een leuk topic om ervaringen met anderen te delen hier omdat we thuis zelf ook al de opmerkingen krijgen dat iets niet ,nodig, is als we wat willen laten doen.

Tenminste, dat is in mijn geval zo :D