Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Jaime_ schreef:Ja maar vet brengt gelijk veel kcal met zich mee, ook al zijn ze gezond. En ik wil wel ook mijn kcal inname beperken..
Nies_ schreef:Jaime_ schreef:Ja maar vet brengt gelijk veel kcal met zich mee, ook al zijn ze gezond. En ik wil wel ook mijn kcal inname beperken..
Hoeveel kcal zat je ook alweer vandaag?Volgens mij is te veel eten niet echt iets waar jij en ik ons druk over moeten maken.. t zijn meer de pannenkoeken en snoep/chips waardoor we vetter zijn dan we willen.
Zilfstar schreef:Pfft dat bijhouden wat ik eet lukt mij gewoon echt niet. ben veel te druk om daar elke keer aan te denken... Houden jullie het allemaal bij? Of hoe doen jullie dat?
Emmaa_ schreef:Zilfstar schreef:Pfft dat bijhouden wat ik eet lukt mij gewoon echt niet. ben veel te druk om daar elke keer aan te denken... Houden jullie het allemaal bij? Of hoe doen jullie dat?
Ik hou alles bij en weeg alles af als ik heel actief bezig ben met afvallen, en dat is gewoon iets waar je aan moet wennen en wat in je systeem moet komen. Het zorgde bij mij in ieder geval ook dat ik me een stuk bewuster werd van wat ik allemaal in mijn hoofd propteNa een tijdje weet je wel ongeveer hoe veel je bakje kwark weegt en hoe zwaar je broodbeleg is, maar tot die tijd is het helaas een kwestie van wegen is weten.
Emmaa_ schreef:Ik sport meestal exactly hetzelfde.c_esther schreef:Hoevaak gaan jullie naar de sportschool en wat voor verdeling maken jullie tussen kracht en cardio?
Ik gebruik cardio om mijn spieren op te warmen, meestal niet langer dan 10 minuten. Ik haat cardio en mijn vetverbranding ligt een stuk hoger als ik krachttraining doe dus daar investeer ik mijn tijd liever in.