Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Mama3 schreef:Vandaag mijn meting gehad bjj de sportschool. Tijd om mezelf vanaf morgen weer echt serieus te nemen en alle koekjes en chips te laten staan.
Hoewel ik vastberaden was, heb ik de laatste 2 weken te weinig gesport en teveel gesnoept, waardoor mijn meting mij wat tegen viel. Op de één of andere manier laat ik me gaan rond de tijd dat ik ongesteld word en heb ik moeite mezelf daarna te herpakken en dan komt de meting bij de sportschool...
Maar desondanks ben ik nog steeds tevreden als ik in de spiegel kijk. Heus niet elke dag, maar over de gehele linie tevreden
Mijn metingen schommelen van feb tot nu maar blijven bij elkaar in de buurt liggen. Ik moet echt gaan uitvinden wat voor mij werkt zodat er een stijgende lijn in komt en niet steeds schommelt.
3 feb, 20 mrt, 15 mei en vandaag;
Gewicht; 58.8/59.9/58.6/59.2
Visc; 5
Vet%; 32.5/33.1/32.1/33
Spier; 28.5/28.4/28.8/28.3
BMI; 23/23.4/22.9/23.1
Volgende meting 28 aug.... 2 vakanties tussendoor. Voor en na elke vakantie ga ik me laten meten en verder ga ik vanaf morgen weer in het gareel.
Ik wil 28 aug een vet% van 30 en spier 29... nu nog kijken hoe ik dat kan realiseren....
xNavatu schreef:Oh ik ben zo benieuwd naar die spaghetti squash! Alleen heb ik het hier nog niet kunnen vinden
fleurtjeuh schreef:ik ben het helemaal met jullie eens.
Ik wil niet zo snel mogelijk afvallen. Dit pakket gaat mij er vooral om, om mijn mindset een kickstart te geven.
Ik heb ook geen tijdsframe waarin ik wil afvallen.
Mijn zus heeft lang dezelfde moeilijkheden gehad wat betreft het afvallen,en op deze manier is het haar goed gelukt.
Door vaste tussendoortjes te hebben en dergelijke hoop ik mijn snaaigewoontes af te leren en na deze weken op gezonde voet verder te kunnen. Gestructureerd en gezond.
Ik doe dit niet omdat het me lekker makkelijk lijkt. In tegendeel zelfs.
Emmaa_ schreef:Maar ook smart protein heeft maar 93 kcal per schep.. Met magere melk misschien ietsjes meer maar ik vind het vooralsnog dus echt geen maaltijdvervanger. Als je daar 2 of 3 van op een dag drinkt, aanvult met 'groentne, fruit en zuivel' en een smart bar of een zooitje smart pancakes, dan zit je misschien op 1000 kcal, en dat is als je echt je best doet met de groenten en de zuivel. Gewoon ongezond weinig.
secricible schreef:Emmaa_ schreef:Maar ook smart protein heeft maar 93 kcal per schep.. Met magere melk misschien ietsjes meer maar ik vind het vooralsnog dus echt geen maaltijdvervanger. Als je daar 2 of 3 van op een dag drinkt, aanvult met 'groentne, fruit en zuivel' en een smart bar of een zooitje smart pancakes, dan zit je misschien op 1000 kcal, en dat is als je echt je best doet met de groenten en de zuivel. Gewoon ongezond weinig.
Je hebt gelijk, ik zeg het verkeerd. Smart protein is bedoeld als maaltijdvervanger. Maaltijdvervangers vind ik nooit een goede manier v gewichtsverlies.